Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לחווט חוט פיקוד מה-HU של הרכב (הרדיו) שיסגור מעגל מאוררים כלומר שידלקו מאוררי מחשב קטנים לקירור מגבר סאונד אבל רק בזמן שנדלקת המערכת (פיקוד מה-REMOTE.

 

אני מסתכל על הריליי יש לו חמישה יציאות ושום שרטוט הסבר לאן אני מחבר +\- את החוט פיקוד והחוט למאוררים.

 

הנה השרטוט של מה שאני רוצה שיהיה בסוף (לא הבנתי גם למה הם שלחו את הצד השני של ה-(+) חזרה ל-REMOTE) :

 

ventascheme.gif

 

אוקיי חקרתי קצת תגידו לי אם אני צודק :

1. REMOTE (פיקוד)

2. (-)

3. (+) מצבר

4. פלוס מאוררים

5. עוד פלוס מאוררים אחר

 

זה השרטוט שיש בצד הריליי,מה המספרים אומרים :

Untitled-1.jpg

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

חבר בדיוק ככה:

 

אל תתייחס לרגל 87A.

 

קודם כל אתה מנתק את הREMOTE מהמגבר, ומחבר את הREMOT שבא מה HU לרגל 86.

 

את רגל 85 אתה מחבר למינוס(גוף הרכב).

 

רגל 87 אתה צריך לחבר +, אתה יכול לקחת + מהמגבר מהכבל העבה פשוט תחבר איתו ביחד בנוסף חוט חשמל דק (1.5MM) ותעביר ישר לריליי.

 

רגל 30 אתה אתה מחבר למגבר ומפצל אותו גם למאווררים אם אתה רוצה, או לפצל אותו עוד ולחבר לעוד מדברים נוספים.

למעשה רגל 30 אתה יכול לפצל לכמה שאתה רוצה למגברים(לחוט הREMOT כמובן).

ventascheme.gif

פורסם

תודה תודה תודה, עכשיו השאלה היא האם הטרחה שווה את זה בכלל ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

:) צודק, חשבתי רבות האם הדבר שווה את הטרחה בכלל, הרי למ ה להשקיע, מי יודע מה יהיה ויביא עימו המחר ?

 

בקיצור שאלתי אם קירור המגבר שווה בכלל, יש כאלה שאומרים שלא ויש כאלה שאומרים שאפילו חמש מעלות יביא להארכת חייו בכמה שנים.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

כן שווה, הקירור לא יהיה מי יודע מה אבל זה יעזור קצת.

 

בנוסף לזה אתה תצבור ניסיון ותלמד לעבוד עם ממסר טוב יותר, בפעם הבאה תדע כבר הכל מהראש.

פורסם

דוגמית לישום עם ממסר 5 רגלים סטנדרטי (חצי שקל או משהו כזה בחנות אלקטרוניקה):

 

5legs.JPG

 

אני לא בטוח לגבי הצדדים זה יכול להיות גם הפוך רשום על הממסר בכל מקרה בקטן בדרך כלל

 

:p בהצלחה

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...