Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפוננטים polk audio


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא יודע יש בפומפה קומפוננטים חדשים של Polk Audio , יש 3 דגמים והיקר מביניהם הוא 1100 ש"ח ,

למישהו יש ניסיון ? שווה ?

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

מדובר בחברה טובה, טובה מאוד אפילו.

 

אבל בלי לשמוע - לא יכול להגיב מעבר לזה שזה אכן מותג מוכר בעולם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לי דווקא יש ניסיון עם הקומפוננט MMC6500 (הסדרה האמצעית). יש לי אותו כבר שנתיים.

קומפוננט נחמד אבל באמת לא משהו שמשאיר אותך פעור פה. הסט קצת צורם ואני נאלץ להוריד טרבל ומיד די חזק באקולייזר.

הוא נמכר בפומפה ב- 1900 ש"ח שזה לדעתי מחיר גבוה מאד.

מחירו בארה"ב כ- 250 דולר (ואפשר להשיג גם בפחות).

 

בארה"ב רץ מודל חדש (יחסית) SR6500 (סדרת ה- Signature) שהבנתי 'ממבחן דרכים' כי זהו סט ברמה מאד גבוהה (טוויטרים RING, קרוס עם מעגל Zoebel). מחירו בארה"ב כ- 600$ בלבד ואף פחות. אני מעריך שאין מה להשוות אותו בכלל לסדרות הנמוכות יותר. זה באמת סט היי-אנד עפ"י התאורים במבחן.

 

קצת חומר מהאתר שלהם:

http://www.polkaudio.com/caraudio/products/speakers/6-1-2/sr6500/

 

'מבחן הדרכים':

http://www.caraudiomag.com/testreports/0511cae_polk_audio_sr6500_car_speakers/index.html

פורסם

תשמע טוב POLK AUDIO חברה מטורפת שמתמחה באיכות סאונד מהגבוהות ביותר

בישראל הם נפוצים יותר במערכות לבית

ברכב הם לא כל כך נפוצים בארץ אבל בחו"ל הם מפציצים

אני הייתי בתערוכות בח"ול ושמעתי את הPOLK לעומת מתחרים מאוד גדולים כמו MOREL , JBL, CERWIN, FOCAL ועוד ופשוט נהנתי מהסאונד שלהם

רמקולים מאוד מדוייקים חזקים! פשוט רמקולים טובים מאוד

שווה לנסות

פורסם

לפי הנתונים הם נראים מתחרים מצויינים למורל דוטק , ואם אני לא טועה , וככה כתוב ... שהטוויטרים שלהם מיוצרים ע"י VIFA .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אם כבר מדברים על פוקל אדיו אז חלום שלי כבר הרבה מאוד זמן להביא זוג כאלו:

http://www.polkaudio.com/homeaudio/products/individual/floorstanding/rti12/

או

http://www.polkaudio.com/homeaudio/products/individual/floorstanding/rtia9/

והגברה מספיק חזקה :twisted:

 

הבנתי שאלו רמקולים נורא חזקים ועמידים במוזיקה קשה במיוחד.

 

חבל שבארץ הם עולים כאילו כול ישראלי רוטשילד.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...