Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשו לי רינגים באחריות בסי5, כי נעלם הרבה שמן, פשוט נשרף בגלל טבעות איטום.



עכשיו אחרי 8000 ק"מ ביקרתי במוסך, והסתבר שנעלמו שניים-וחצי קילו.

האם יש סיכוי שמדובר במשהו חד-פעמי?

זו שאלה חשובה, כי יש עדיין אחריות, ואני יכול לדרוש טיפול חוזר, אלא אם יש סיכוי שבעצם הבעיה נפתרה וזה לא יקרה שוב. אם יידחו אותי בלך-ושוב, האחריות עשויה לפוג. יש לי רק עוד 15000 ק"מ לתום האחריות...

התחושה שלי היא שאני צריך לעבור למסלול חצי-משפטי, ולדרוש דרך עורך-דין החלפה של המנוע קומפלט, כי אחרת נגיע ליום בו זה יהיה קצת מאוחר, והטיעון ייחלש. כלומר יעברו יותר מדי קילומטרים מהטיפול ואולי אפילו תפוג האחריות.

פורסם

אחרי ק"מ כזה טבעות הבוכנה היו אמורות כבר "לתפוס". יתכן והבעייה היא בשטח הפנים של הצילינדר או בגומייות/מובילי השסתומים.

 

מכוון שהרכב באחריות עמוד בתוקף על פתרון סופי ומיידי! כי בתום האחריות יהיה לך קשה פי כמה לדרוש את התיקון באחריות.

פורסם

אייל, הבעיה כלל וכלל לא פשוטה.אתה יכול לדרוש דרך עורך-דין החלפה של המנוע קומפלט, כמו כן אתה יכול לדרוש אוטו חדש,ועוד ככל העולה בדימיונך, השאלה היא אם תקבל.

יש כאן בעיות יותר סבוכות,כמו: המוסך הציע לעשות רינגים או אתה ביקשת ?.הוסבר לך לפני העבודה

שרינגים זה לא תחליף להחלפת סליבים ובוכנות וגם המחיר בהתאם.בדרק כלל על רינגים לגרים יש

אחריות 10K ק"מ(אז גם הרינגים משתפשפים לצורה של הצילינדר) או 3 חודשים.

אף אחד לא יכול לנבא,אם הבעיה נפתרה והמנוע לא יוכל שמן.

האם יש לך מסמך בכתב שיש אחריות , אם יש מה כתוב בו ?.

ב-C5 נפח מנוע 1.8,2.0 המנוע מכיל 4.25 ק"ג שמן,בנפח 3.0 מכיל 5.25 ק"ג.

אם המנוע שלך מכיל 4.25 ק"ג,ומתוכם היה חסר (לדבריך) 2.5 ק"ג,וכך נסעת אני בספק גדול מה העתיד

של המנוע הזה.ויש עוד שאלה, עד עכשיו שמענו מה אתה אומר,חשוב גם לדעת מה אומר המוסך ?.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה רבה על ההתייחסות הרצינית. כבר החכמתי. עכשיו אפרט יותר, כי שמתי לב שחסרים קצת פרטים. קודם כל מדובר במנוע 1800. האחריות היא השנתיים הנוספות, הנקראות גם אחריות יבואן. קניתי אותן בכסף, 1000 ש"ח, שזה מין סידור כזה של לובינסקי שלא כולם מכירים. זה נהוג ברכבים בשנתון בהן יש אחריות של שנתיים מלאות ודי, ולא השלוש פלוס אחת של פעם.



בקיצור, התחלנו להרגיש בבעיות שמן בוודאות ב- 40 אלף. היתה תקלה כלשהי לא קשורה, וטיפלו בה, ופתאום הופיע לי חיוב על שני ליטר שמן.שאלתי מה קרה, ואמרו שהיה חסר ולא התייחסו לעניין.

הופתעתי קצת כי יש חיווי שמן וגם צפצוף התראה שלא אמרו לי שחסר.

אחר כך זה נהיה מנהג להשלים קילו פה וקילו שם, וכל פעם התלוננתי אבל העניין איכשהו התמסמס כי היו עניינים אחרים עם האוטו שטופלו באחריות, ולא שמו לב במוסך לתלונה הקבועה הזו שלי.

רק ב- 80 אלף התחלנו מעקב רציני כל 1500 ק"מ, לפי הוראות יצרן. כשהיה ברור שנעלם חצי קילו כל פעם, הודיעו לי מהמוסך שאני זכאי להחלפת רינגים על חשבון היבואן.

לא ביקשתי הסברים ארוכים מדי, והבטיחו לי שכל פעם שנעשה כזה טיפול הבעיה נעלמה.

בקיצור, היה משהו כמו 96 אלף ביום הטיפול, שמן מלא עד הסוף, ו.. האוטו לא נוסע טוב. מגמם בזינוקים ובטווח 70-90 קמ"ש. חמישה בירורים במוסך, ועכשיו עם 104 אלף שוב מודיעים לי שהשלימו לי 2.5 ליטר. דרך אגב, החיווי בלוח שעונים הראה עוד בועה אחת לפני המינימום, וגם לא היה צפצוף התראה, אבל זה כבר בזוטות. העניין הוא שבעל המוסך, שאני מכיר ומוקיר, אמר שלא קרה לו עוד דבר כזה שהחלפת רינגים לא פתרה את הבעיה.

ודרך אגב, הם בדקו לחץ בשסתומים לפני ואחרי הטיפול.

וכמו שאמרתי, יש עוד אחריות כללית על המנוע והגיר, ועוד כמה דברים מסביב, כך שהתביעה שלי לפתרון מהיר לא מופרכת. ואני גם רציתי לשדרג את האוטו בדיוק, אבל הוא בלתי-מכיר בעליל במצבו הנוכחי. אין לי כל כוונה לרמות מישהו במכירה. בגלל זה אני מנסה להבין מה אני צריך לדרוש מלובינסקי להחליף, כי ניכר שהם מושכים זמן עם הדברים היותר זולים, ומקווים שאוותר.

  • ספונסר פורום
פורסם

דרוש החלפת מנוע!!!

באם המנוע ממשיך לשרוף שמן לאחר החלפת טבעות הבוכנה,הצילינדר כבר אובלי.

ראיתי את זה קורה כבר 3 פעמים בC5 1800 (מנוע 6fz)

אין מנוס מהחלפת מנוע או סט שרוולים בוכנות וטבעות בוכנה.

אורן

  • ספונסר פורום
פורסם
למה מנוע מושלם? למנוע הזה יש סליבים הלא כן? החלפתם יחד עם בוכנות אמורה לפתור את הבעייה בעלות נמוכה יותר.

אין מנוס מהחלפת מנוע או סט שרוולים בוכנות וטבעות בוכנה.

אורן בן סימון
פורסם

אני זקוק לעוד קצת סיוע פה כדי להחליט מה להגיד למוסך ו/או לובינסקי.



במוסך נוהגים לפעול לפי הוראות היצרן. כך לדוגמה כדי להחליף רינגים הם ביצעו בעצמם שלוש ביקורות מפלס שמן כל 1500 קילומטר, וכן בדקו קומפרסיה לפני הטיפול.

אחרי הטיפול הם חזרו על בדיקות קומפרסיה כדי לוודא, במיוחד אחרי שהתלוננתי על חוסר סחיבה והם גם חשו בבעיה.

אני מניח שלהם יש אינטרס ברור דווקא כן להחליף עכשיו גם סליבים, אלא אם זו פאדיחה בגלל הדיאגנוזה הקודמת. אבל התרשמתי שאין בעיות כאלו, והם פשוט יקבלו אישור אם יהיה צורך.

לכן נותרה השאלה איך ניתן לדעת בוודאות, אם בכלל, שחייבים להחליף עוד משהו במנוע או את כולו. הרי אם הם יוכלו להוכיח בבדיקה כלשהי שהמנוע עצמו תקין, אז לא יסכימו להחליף לי כלום. נכון לעכשיו במוסך טוענים שהמנוע תקין, אכילת השמן היתה כנראה חד-פעמית, והבעיות שנותרו בסחיבה קשורות בדברים היקפיים, שעל רובם אין אחריות.

אין לי בעיה גם ללכת למכון דיאגנוזה חיצוני כלשהו אם יהיה צורך, ולהוציא בו כמה שצריך על בדיקה שתוכיח מה לא בסדר. זמני קצר ויקר, ואין לי כוח להמשיך להתברבר בניסיונות וויכוחים.

  • ספונסר פורום
פורסם

יש להמשיך לבדוק מפלס שמן כל 1500 ק"מ במוסך מורשה ולהוסיף במידת הצורך(תבקש שירשם בהיסטוריה של הרכב)

 

במידה ותצרוכת השמן נשארה כפי שהייתה לפני החלפת טבעות הבוכנה אזי יש מקום לדרוש החלפת שרוולים ובוכנות.

אורן בן סימון

פורסם
יש להמשיך לבדוק מפלס שמן כל 1500 ק"מ במוסך מורשה ולהוסיף במידת הצורך(תבקש שירשם בהיסטוריה של הרכב)

 

במידה ותצרוכת השמן נשארה כפי שהייתה לפני החלפת טבעות הבוכנה אזי יש מקום לדרוש החלפת שרוולים ובוכנות.

אורן בן סימון

תודה. סלח לי על הלחץ, אבל אין משהו מיידי? פעם ראשונה שהיה חסר שמן והושלם במוסך לאוטו היו 40 אלף קילומטרים על השעון. מפה לשם העניין נסחב, בעיקר כי ברכב בוצעו טיפולים אחרים שטירפדו את המדידה המסודרת. לכן בדיקה מסודרת בוצעה רק ב- 80 וטבעות הוחלפו ב- 96. היום יש 105, ואחריות נגמרת ב- 120. הסבלנות שלי, דרך אגב, נגמרה ב- 70 בערך...



וכדי להוסיף לעניין הדחיפות, אני די מעוניין להתקדם לסי5 חדשה כבר איזה שנה (בליסינג בלבד!), ורק הבעיות עם הרכב הזה, שלא מאפשרות למכור אותו, מעכבות את העניין. נשמע מוזר, אני יודע, אבל ככה זה.

פורסם

גומיות שסתומים ?



לפני שבוע הרכב היה במוסך לבירור של יומיים. בטופס ששכחו אצלי בטעות באוטו נרשם כי יש לבצע בדיקת לחץ שסתומים. אני מניח שעשו ולא מצאו כלום. קילבתי דיווח אמין שבעל המוסך נצפה אובד עצות ליד האוטו...
×
×
  • תוכן חדש...