Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל להחליף את הקורולה הרובוטית ליסינג שלי בחדשה (גם בליסינג).

ראיתי את ה-C4 החדשה, יש שני דגמים מעניינים -

1.6 עם 120 כ"ס באבזור קומפורט, תיבה פלנטרית 4 הילוכים, טוענים שהיא שיפור מהAL4 המזעזעת. 120K ש"ח (את זה אני יכול לקבל כרכב סטנדרטי בליסינג). נראה לא רע - אבזור נדיב מאד, צמיגים רחבים (205.55.16 בשתי הגרסאות).

1.6 עם 154 כ"ס באבזור אקזקיוטיב, עם תיבה רובוטית 6 הילוכים ב - 140K ש"ח, שתעלה לי יותר בליסינג ובשווי מס.

האבזור פה מדהים ביחס למחיר (מושבים עם עיסוי למשל, דיבורית BT מובנית, חישוקי סגסוגת כמובן ועוד..)

 

לפי מה שקראתי המנוע החזק מצויין אבל התיבה הרובוטית גרועה, גם מבחינת יחסי העברה וגם מבחינת התנהגות.

מצד שני גם אומרים על הגיר הרובוטי בקורולה שהוא נורא ואני חי איתו מצויין (מעביר בידני), אז אולי זה עדיין טוב מבחינתי.

הזמנתי נסיעת מבחן לשבוע הבא על שתי הגרסאות.

אם הגיר הרובוטי הוא משהו שאני יכול לחיות איתו אני אלך על הגרסה החזקה נראה לי.

 

מישהו נסע כבר על אחת מהן ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא נסעתי, אבל אשמח מאוד לשמוע את התרשמותך. מה- C4 הקודמת מאוד התאכזבתי, גם מדגם ה- 2.0 שלה (שקלתי אותו כתחליף ל- TSI 140 הראשונה שלי).

אין ספק, אגב, שהיא נראית טוב בתמונות. אולי כי בזוויות מסוימות (כמו בפרסומת של האפורה) היא מזכירה את העיצוב של VW ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תיבה 4 הילוכים שאינה AL4 בסיטרואן? נשמע לי מוזר. מציע שתבדוק את זה לעומק מולם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ראיתי אחת במציאות והיא נראית יפה ומשום מה צורה שנראית יותר מאורכת בפרופיל [כנראה על ידי טריקים של עיצוב בכנפיים ,דלתות ופנסים.]

 

מה שכן אשמח לדעת האם הדגם החדש גם הוא קשיח ולא נוח כמו ה C5

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
זה דגם משודרג של הAL4, שנקרא AL8, אין לי מושג מה ההבדלים בתכלס.

 

 

נשמע כמו המצאה של אנשי השיווק של לובינסקי.

 

בכל מקרה, תיבה בת 4 הילוכים תקשה עליך לנצל את המנוע במלואו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

גם אבא שלי הזמין נסיעת מבחן על ה-C4, התרשמויות בהמשך.

דרך אגב יש לי שאלה - מכיוון שאני הנהג העיקרי ברכב יעשו בעיות לילד בן 20 לנהוג בנסיעת מבחן?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אז עשיתי היום נסיעת מבחן על הC4 החדשה 1.6 טורבו (155 כ"ס), גירסת אקסקלוסיב.

אני חייב להגיד שההתרשמות שלי די שטחית כי לא יצא לי לבחון אותו בתנאים 'קשים'.

 

קודם כל מבחינת תא נוסעים - הרוב מרגיש מאד איכותי, פה ושם קלטתי קצת 'פלסטיקים זולים' אבל הסה"כ מרשים.

הריפודים מבד בשילוב עור, לא מאד אהבתי, צבעים קודרים מדי לטעמי. המושבים הקדמיים נוחים (יש מסאז' וכוונון חשמלי לכרית גב תחתון). המושבים האחוריים מרווחים למדי אבל לא מאד נוחים ממה שבדקתי, למרות שאני לא רגיל להיות במושב האחורי אז אין לי נקודה טובה להשוואה.

תאי אחסון יש לרוב, במשענת שבין המושבים הקדמיים יש שקע 220V, שקע מצת למושב האחורי. בחלק הקדמי, בין הגיר לקונסולה יש תא עמוק עם קירור ומקום לשני בקבוקים, בתוכו יש תא קטן עם כניסת AUX וUSB, ומצת, סבבה.

יש מלא פיצ'רים באוטו הזה - אני לא אפרט את כולם, אבל אין ספק שלא התקמצנו שם בכלום.

 

הידית של הגיר קצת מוזרה, מאד קטנה, שליש גודל של ידית הילוכים נורמלית..ממש מזיזים אותה עם האצבעות. יש רק R/N/A/M.

אין +- להילוכים, יש רק בהגה. לשמחתי בהגה השליטה היא בצדדים באופן קבוע והמנופים לא זזים עם ההגה כמו בקורולה.

אז אפשר לנהוג במצב ידני בלי בעיה. קצת מבאס שזה לא ממש מנופים, אלא מנוף סטטי שהקצה שלו הוא לחיץ, כלומר אין תחושה של להזיז מנוף, אלא לחיצה על כפתור גדול. אפשר כמובן לשים את הגיר באוטומט ולהכריח אותו להוריד או להעלות הילוך עם המנופים. כל עוד לא עושים כלום - הוא עושה מה שהוא חושב לנכון, שזה גם לא רע בסה"כ.

מבחינת העברות - בנסיעה רגועה באוטומט הגיר מתפקד יפה מאד, לא מרגישים שהוא רובוטי.

כשמתחילים ללחוץ מבחינים שההעברות משתדלות להיות 'נעימות' וזה בא על חשבון זמן ההעברה, שהוא טיפה ארוך מדי לטעמי, אבל נסבל, ארוך יותר בהעלאת הילוך. הורדת הילוך דווקא סבבה.

במצב ידני אחרי כמה נסיונות הצלחתי להעביר בצורה די חלקה עם עזיבת גז, אבל עדיין - איטי קצת ומסתכל כנראה בנהיגה ספורטיבית יותר (מה שלא יצא לי לבדוק..).

בדקתי גם זינוק בעליה, כאן הוא קצת בעייתי. עמדתי בעלייה עם ברקס, עזבתי ברקס, והוא המשיך להחזיק את הברקס ל-2 שניות

(שבזמן הזה אתה אמור לעבור לגז). בתאוריה זה אמור לעבוד יפה, בפרקטיקה איך שאתה נוגע בגז ברפרוף הברקס משתחרר (שזה הגיוני), אבל אם לא נתת גז מספיק - תדרדר אחורה, אם תתן יותר מדי - תקפוץ קדימה. אין את השליטה העדינה הזאת על גבול התנועה, שדווקא בקורולה יש, כי שם הגיר מחזיק את האוטו על הקלאץ' (חצי קלאץ' כזה), ואז הזינוק הוא פרוגרסיבי עם הגז.

אני צופה שזה יכול להיות מאד מעצבן בC4 לנסות לחנות ככה ברברס בעלייה למשל, בחנייה צפופה שדורשת דיוק, גם אם זה שיפוע קל יחסית.

בזחילה נראה לי שהוא בסדר גמור, אבל גם את זה לא יצא לי הרבה לבדוק, כמה עשרות מטרים פה ושם.

בכביש פתוח הגעתי איתו ל-150 קמ"ש, נוסע שקט ורגוע, מבודד יפה.

המנוע מושך לא רע, אבל לא נסעתי בכבישים שאני מכיר, אז קשה לי קצת להגיד כמה חזק הוא ביחס למה שאני מכיר (מול מאזדה 3 2 ליטר למשל). ברור שהוא חזק יותר מהקורולה, ונשמע לא רע.

גם את ההתנהגות על המגבלות לא ממש הצלחתי לבדוק, נקודה מבאסת - הASP ניתן לניתוק רק עד 50 קמ"ש, מעל זה הוא מתחבר אוטומטית..מבחינתי זה עלול להפיל את העניין. השאלה אם אפשר לבקש במוסך שיתכנתו אותו לא להתחבר, אני בטוח שזה אפשרי טכנית, השאלה אם הם יסכימו.

 

שבוע הבא הזמנתי עוד נסיעת מבחן - הפעם באזור מגוריי, אני מקווה שייצא לי לבחון יותר לעומק.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
טוב, אז עשיתי היום נסיעת מבחן על הC4 החדשה 1.6 טורבו (155 כ"ס), גירסת אקסקלוסיב.

אני חייב להגיד שההתרשמות שלי די שטחית כי לא יצא לי לבחון אותו בתנאים 'קשים'.

 

קודם כל מבחינת תא נוסעים - הרוב מרגיש מאד איכותי, פה ושם קלטתי קצת 'פלסטיקים זולים' אבל הסה"כ מרשים.

הריפודים מבד בשילוב עור, לא מאד אהבתי, צבעים קודרים מדי לטעמי. המושבים הקדמיים נוחים (יש מסאז' וכוונון חשמלי לכרית גב תחתון). המושבים האחוריים מרווחים למדי אבל לא מאד נוחים ממה שבדקתי, למרות שאני לא רגיל להיות במושב האחורי אז אין לי נקודה טובה להשוואה.

תאי אחסון יש לרוב, במשענת שבין המושבים הקדמיים יש שקע 220V, שקע מצת למושב האחורי. בחלק הקדמי, בין הגיר לקונסולה יש תא עמוק עם קירור ומקום לשני בקבוקים, בתוכו יש תא קטן עם כניסת AUX וUSB, ומצת, סבבה.

יש מלא פיצ'רים באוטו הזה - אני לא אפרט את כולם, אבל אין ספק שלא התקמצנו שם בכלום.

 

הידית של הגיר קצת מוזרה, מאד קטנה, שליש גודל של ידית הילוכים נורמלית..ממש מזיזים אותה עם האצבעות. יש רק R/N/A/M.

אין +- להילוכים, יש רק בהגה. לשמחתי בהגה השליטה היא בצדדים באופן קבוע והמנופים לא זזים עם ההגה כמו בקורולה.

אז אפשר לנהוג במצב ידני בלי בעיה. קצת מבאס שזה לא ממש מנופים, אלא מנוף סטטי שהקצה שלו הוא לחיץ, כלומר אין תחושה של להזיז מנוף, אלא לחיצה על כפתור גדול. אפשר כמובן לשים את הגיר באוטומט ולהכריח אותו להוריד או להעלות הילוך עם המנופים. כל עוד לא עושים כלום - הוא עושה מה שהוא חושב לנכון, שזה גם לא רע בסה"כ.

מבחינת העברות - בנסיעה רגועה באוטומט הגיר מתפקד יפה מאד, לא מרגישים שהוא רובוטי.

כשמתחילים ללחוץ מבחינים שההעברות משתדלות להיות 'נעימות' וזה בא על חשבון זמן ההעברה, שהוא טיפה ארוך מדי לטעמי, אבל נסבל, ארוך יותר בהעלאת הילוך. הורדת הילוך דווקא סבבה.

במצב ידני אחרי כמה נסיונות הצלחתי להעביר בצורה די חלקה עם עזיבת גז, אבל עדיין - איטי קצת ומסתכל כנראה בנהיגה ספורטיבית יותר (מה שלא יצא לי לבדוק..).

בדקתי גם זינוק בעליה, כאן הוא קצת בעייתי. עמדתי בעלייה עם ברקס, עזבתי ברקס, והוא המשיך להחזיק את הברקס ל-2 שניות

(שבזמן הזה אתה אמור לעבור לגז). בתאוריה זה אמור לעבוד יפה, בפרקטיקה איך שאתה נוגע בגז ברפרוף הברקס משתחרר (שזה הגיוני), אבל אם לא נתת גז מספיק - תדרדר אחורה, אם תתן יותר מדי - תקפוץ קדימה. אין את השליטה העדינה הזאת על גבול התנועה, שדווקא בקורולה יש, כי שם הגיר מחזיק את האוטו על הקלאץ' (חצי קלאץ' כזה), ואז הזינוק הוא פרוגרסיבי עם הגז.

אני צופה שזה יכול להיות מאד מעצבן בC4 לנסות לחנות ככה ברברס בעלייה למשל, בחנייה צפופה שדורשת דיוק, גם אם זה שיפוע קל יחסית.

בזחילה נראה לי שהוא בסדר גמור, אבל גם את זה לא יצא לי הרבה לבדוק, כמה עשרות מטרים פה ושם.

בכביש פתוח הגעתי איתו ל-150 קמ"ש, נוסע שקט ורגוע, מבודד יפה.

המנוע מושך לא רע, אבל לא נסעתי בכבישים שאני מכיר, אז קשה לי קצת להגיד כמה חזק הוא ביחס למה שאני מכיר (מול מאזדה 3 2 ליטר למשל). ברור שהוא חזק יותר מהקורולה, ונשמע לא רע.

גם את ההתנהגות על המגבלות לא ממש הצלחתי לבדוק, נקודה מבאסת - הASP ניתן לניתוק רק עד 50 קמ"ש, מעל זה הוא מתחבר אוטומטית..מבחינתי זה עלול להפיל את העניין. השאלה אם אפשר לבקש במוסך שיתכנתו אותו לא להתחבר, אני בטוח שזה אפשרי טכנית, השאלה אם הם יסכימו.

 

שבוע הבא הזמנתי עוד נסיעת מבחן - הפעם באזור מגוריי, אני מקווה שייצא לי לבחון יותר לעומק.

 

 

שלום לך אדון נכבד,

מהתגובה שלך אני רואה שאתה מבין ברכב (בשונה ממני) האמת שגם אני עשיתי נסיעת מבחן על ה C4 אבל הסולר למרות

שהתעניינתי באקזיקוטיב אבל זה מה שיצא לי

האמת שדי נהניתי מהנסיעה באוטו הוא היה מאד נוח וזרם החופשיות עם הכביש ולמען האמת אהבתי, אבל כמו שציינתי בהתחלה אני לא מבין גדול ברכבים לכן אני מאד מעוניין הדיעה שלך ובהמלצה שלך האם אתה ממליץ לי ללכת על רכב זה ?

האוטו ישמש אותי ואת אישתי בעיקר וזהו

פורסם

קודם כל - לפי מה שראיתי כבר הזמנת את הפיז'ו 508, אז כנראה שכבר לא רלוונטי לך..

בכל מקרה - מה שטוב לי לא בהכרח יהיה טוב לך ולהיפך.

אני מתכוון לקחת את הרכב כרכב ליסינג מהעבודה, כך שכל הנושא של ירידת ערך ואמינות לא ממש מהווה פקטור בשבילי (ברור שאני מעדיף לא להתקע עם האוטו כל יומיים, אבל לפחות בכיס זה לא יכאב).

ה-C4 הוא רכב חדש לגמרי, מלא באלקטרוניקה שאף אחד לא יודע כלום לגבי האמינות שלה, אולי זה טוב, אולי לא, רק ימים יגידו.

בגדול - החיבור של סיטרואן עם חשמל ואלקטרוניקה לא היה מוצלח לאורך השנים, ה-C4 המוחלפת סבלה מבעיות חשמל לא מעטות.

עוד הבדל הוא בצורה הנהיגה - אני נוהג חזק, ומעניין אותי איך הרכב מתנהג על המגבלות. את רוב האנשים זה לא ממש מעניין, והם רק רוצים רכב שקט ונוח שיביא אותם מA ל-B.

כך גם לגבי הגיר - אני אוהב את הגיר הרובוטי כי הוא נותן לי שליטה ואני משתמש בו רק במצב ידני, לרוב האנשים זה לא מתאים ומהווה חסרון בשבילם. ספציפית הגיר הזה ברוב המצבים מתפקדים טוב מאד בנסיעה רגועה (חוץ מהמקרים שציינתי).

אם אתה גר באיזור עם עליות מרובות (חיפה למשל), צריך לתת לעניין הזה דגש.

 

אז אם זה טוב לך אישית או לא - אתה צריך להחליט לבד על סמך המידע שיש לך, ממני ומאחרים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שלום לך אדון נכבד,

מהתגובה שלך אני רואה שאתה מבין ברכב (בשונה ממני) האמת שגם אני עשיתי נסיעת מבחן על ה C4 אבל הסולר למרות

שהתעניינתי באקזיקוטיב אבל זה מה שיצא לי

האמת שדי נהניתי מהנסיעה באוטו הוא היה מאד נוח וזרם החופשיות עם הכביש ולמען האמת אהבתי, אבל כמו שציינתי בהתחלה אני לא מבין גדול ברכבים לכן אני מאד מעוניין הדיעה שלך ובהמלצה שלך האם אתה ממליץ לי ללכת על רכב זה ?

האוטו ישמש אותי ואת אישתי בעיקר וזהו

האם ביצעת נסיעת מבחן ב508?

פורסם
האם ביצעת נסיעת מבחן ב508?

 

 

עוד לא מאחר והרכב רק נכנס לאלומות הנסיעה אבל הובטח לי נסיעה לפני שארכוש את הרכב !

פורסם
קודם כל - לפי מה שראיתי כבר הזמנת את הפיז'ו 508, אז כנראה שכבר לא רלוונטי לך..

בכל מקרה - מה שטוב לי לא בהכרח יהיה טוב לך ולהיפך.

אני מתכוון לקחת את הרכב כרכב ליסינג מהעבודה, כך שכל הנושא של ירידת ערך ואמינות לא ממש מהווה פקטור בשבילי (ברור שאני מעדיף לא להתקע עם האוטו כל יומיים, אבל לפחות בכיס זה לא יכאב).

ה-C4 הוא רכב חדש לגמרי, מלא באלקטרוניקה שאף אחד לא יודע כלום לגבי האמינות שלה, אולי זה טוב, אולי לא, רק ימים יגידו.

בגדול - החיבור של סיטרואן עם חשמל ואלקטרוניקה לא היה מוצלח לאורך השנים, ה-C4 המוחלפת סבלה מבעיות חשמל לא מעטות.

עוד הבדל הוא בצורה הנהיגה - אני נוהג חזק, ומעניין אותי איך הרכב מתנהג על המגבלות. את רוב האנשים זה לא ממש מעניין, והם רק רוצים רכב שקט ונוח שיביא אותם מA ל-B.

כך גם לגבי הגיר - אני אוהב את הגיר הרובוטי כי הוא נותן לי שליטה ואני משתמש בו רק במצב ידני, לרוב האנשים זה לא מתאים ומהווה חסרון בשבילם. ספציפית הגיר הזה ברוב המצבים מתפקדים טוב מאד בנסיעה רגועה (חוץ מהמקרים שציינתי).

אם אתה גר באיזור עם עליות מרובות (חיפה למשל), צריך לתת לעניין הזה דגש.

 

אז אם זה טוב לך אישית או לא - אתה צריך להחליט לבד על סמך המידע שיש לך, ממני ומאחרים.

 

הייתה לי C4 2006 חדשה מליסינג במשך כ4 שנים והרכב הציג אמינות מופתית, זאת חברה דיי גדולה ככה שהיו דיי הרבה רכבים בינהם עשרות סיטרואנים C4, משיחות שלי עם הקצין רכב בזמנו שפחד בתחילה להביא את הרכב שאלתי אותו על בעיות מיוחדות וכלום.

מעבר ל4 שנים אין לי מושג מה האמינות.

גיר ה-AL4 הוא נורא לנהגים (הרוצים להיות) זריזים (נסעתי רק במצב ידני כדי לתאם גז/בלי גז ולעזור לו להחליף מהר יותר), לנהגים איטיים/ישנוניים אין בעיה איתו,

גירים רובוטיים עם קלאצ' אחד זה נורא בשביל כולם (במיוחד בשילוב עם מנועים חלשים שם אתה צריך לבחוש יותר בשביל להשאר "בכוח"), ההגה בC4 לא נוח ומרגיש זול והכיסאות לא נוחים בגלל חוסר תמיכה ראויה לגב התחתון.

 

כל זה נוגע לC4 שנתונים 2006-2008 שיצא לי נהוג בהן, את הגיר הרובוטי עם קלאצ' אחד חוויתי בכמה רכבים והחוויה הייתה נוראית (במצב ידני/אוטומט/רגוע/מהיר וכו'..)

my two cents.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון -

 

עשיתי היום עוד נסיעת מבחן, הפעם באיזור חיפה בתנאים קצת יותר טובים.

עליתי וירדתי את הכביש של האוניברסיטה, מבחינת המנוע - הוא מושך מצויין, גם בסל"ד נמוך, לא מרגיש במיטבו סביב המנתק.

רעש מנוע מאד לא מורגש, הבידוד מצויין לטעמי.

הגיר...השאיר אותי שוב בתחושות מעורבות :

 

- במצב אוטומט ובנסיעה רגועה, ההעברות לא מורגשות גם אם קצת איטיות זה לא מפריע.

- במצב אוטומט כשלוחצים חזק, ככל שההילוך נמוך יותר ההעברות פחות נעימות ויותר איטיות (כצפוי). לעומת הטויוטה קורולה אני יכול לציין שהעלאת הילוך בC4 לוקחת יותר זמן אבל היא יותר מעודנת. הורדת הילוך בטויוטה יותר מהירה ובלי טלטול, ב-C4 גם ההורדה איטית קצת.

- אחת הבעיות הכי מעצבנות בגיר של הC4 זה הזינוק בעלייה. כמו שתארתי קודם - יש מנגנון שמחזיק את הברקסים 2-3 שניות אחרי שעוזבים את הדוושה. זה אמור לתת לך זמן לעבור לגז. כשאתה בסתם זינוק בעלייה ברמזור נגיד, ויוצא עם גז בריא, אין בעיה ולא תהיה התדרדרות אחורה.

אבל - בכל מצב שאתה רוצה להתקדם באיטיות (למשל בפקק בעלייה או בחניה צפופה), יש בעיה קשה. מיד כשנוגעים בדוושה של הגז הברקס משתחרר, ואם לא נתת מספיק גז - תדרדר אחורה. אם נתת יותר מדי - תכנס ברכב שלפניך, או שתצטרך שוב לעבור מהר לברקס. וזה כבר ממש מציק. חניה ברוורס בעליה עם הגיר הזה לא מומלצת לחולי לב ולנשים (גם לא בהריון).

בטויטה דווקא המצב יותר טוב - שם הגיר מחזיק את האוטו בעלייה עם חצי קלאץ', ממש כמו בגיר ידני. ואז מהנקודה הזאת כל נגיעה בגז מקדמת אותך בהדרגה ובשליטה. זה אמנם פחות בריא לקלאץ' אבל הרבה יותר בריא לנהג. אצלי הקלאץ' עבר 70K בלי החלפה עדיין.

- במצב ידני אפשר לשפר את הטלטול בהעברות תחת עומס (ע"י תזמון עזיבה של הגז, כמו בקורולה). זה עדיין לא משפר את זמן ההעברה האיטי. בנוסף - יש שליטה רק ע"י מנופים קבועים בצידי ההגה, ואין אפשרות להעביר מהידית הילוכים. הרבה פעמים אני נוהג עם יד שמאל בלבד, וגם הרבה פעמים בסיבובים היד שצריכה להעביר לא נמצאת באיזור ההגה שליד המנוף, וזה גם בעייתי, בעיקר בנהיגה ספורטיבית. בקורולה יש גם מנופים ליד ההגה (שזזים איתו), וגם בידית. מאד נוח.

אגב - בשתיהן אפשר לנהוג במצב אוטומט ולהעביר ידנית רק כשממש רוצים (לא משנים ל-M בידית, רק מעבירים ע"י המנופים).

- בזחילה רגועה בפקקים וכו' , במישור, הגיר מתנהג סביר לגמרי ולא מטלטל יותר מדי.

 

שורה תחתונה - כרגע מבחינתי הסיאט לאון עם הDSG מובילה בכפוף למבחן שצריך להיות מחר.

לרוב הנהגים הנורמלים - למי שלא גר באיזור הררי, ונוסע רגוע רוב הזמן - הגיר יעשה עבודה טובה, והרכב בכללי נותן תמורה מעולה לכסף לדעתי. למי שאוהב לנהוג ספורטיבי - פחות מומלץ, אבל אפשר לחיות איתו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

misterb אני הולך לכתוב לך משהו בצורה קצת צינית ומבדחת, אבל אני מתכוון בשיא הרצינות - אם גם ככה בקורולה שלך אתה מעביר תמיד את ההילוכים ידנית, ואם דברים שונים בתיבות הרובוטיות למיניהן מפריעים לך, יש נמצאה חדשנית - תיבה ידנית. מה אתה אומר? :)

×
×
  • תוכן חדש...