Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חו"ד AUDI A4 2001


barz25
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעוניין בחו"ד על A4 שנת 2001

בטיחות

אמינות

סחירות

תקלות נפוצות

מה צריך לבדוק לפני קנייה

ועוד

 

תודה רבה

פורסם

הדגם המועדף מבחינתי הינו 1.8T B-6.

רכב בטיחותי (ביחס לשנתון שלו), לא ממש אמין (גם לא היבואן) וגם לא ממש סחיר.

בשנת 2001 היה דגם B-5 ולקראת סוף השנה הוא התחלף ל- B-6 אשר מהווה קפיצת מאוד גדולה מבחינה טכנולוגית.

אם הכוונה שלך היא לקנות את הדגם הישן יותר (B-5), הייתי ממליץ לך לחסוך עוד קצת וללכת על דגם B-6.

 

דגם B-5

attachment.php?attachmentid=111731&stc=1&d=1206908514

 

דגם B-6

attachment.php?attachmentid=111730&stc=1&d=1206908531

1_1_1_146226_20080319110340.jpg

1_8_1_12964_20071024151007.jpg

פורסם
שלום

אני מעוניין בחו"ד על A4 שנת 2001

בטיחות

אמינות

סחירות

תקלות נפוצות

מה צריך לבדוק לפני קנייה

ועוד

 

תודה רבה

הb6 יש לה בטיחות סבירה

אמינות סבירה, גיר נפטר ב100K

סחירות על הפנים ,מחיר גבוהה לכלום

תקלות נפוצות? הא גיר

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

×
×
  • תוכן חדש...