Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, הסתכלתי על מס' שרשורים ועדיין מתקשה להחליט.

אחי הקטן קיבל רישיון נהיגה והוא בן 17.5. הוחלט לקנות לו רכב משלו והסכום שהוקצב לכך הוא 20K עם אפשרות לתזוזה קטנה למעלה אם ממש צריך.

 

דרישות מהרכב:

סופרמיני עם מנוע עד 1600.

ABS - חובה

כ"א אחת לפחות - חובה.

גיר ידני חובה.

 

עקרונית, אני מחפש לו רכב כמה שיותר בטיחותי וחדש מבחינת שנתון.

מבדיקה שביצעתי, פיאט פונטו XTZ 1999 מקיים את כל דרישותי.

אז לפני שאני מתחיל בחיפושים, אשמח לשמוע המלצות לרכבים שאולי לא חשבתי עליהם שעומדים בדרישות.

 

תודה מראש על העזרה.

Veni Vidi Vici

פורסם

עם מתיחה קטנה של התקציב ניתן כבר לקנות פונטו דור 2, משמע ספייס, משנת 01. היא הרבה יותר מודרנית, בטיחותית - 2 כריות אוויר ו-ABS, 4 כוכבי בטיחות במבחני ריסוק. חסכונית מאוד בדלק, מרווחת ובסה"כ אמינה אם מטופלת כמו שצריך.

 

בהצלחה ליאור.

פורסם

קליאו, בימים הקרובים אבדוק במדויק איזו גרסה אכן נכנסת לתקציב למרות שאני בספק שמנוע 1.4 עם ABS יכנס לתקציב.

 

פיליפ - פונטו היחידה שאני איכשהו מכיר היא HGT. אשמח לסדר בגרסאות דור ראשון ושני בעיקר מבחינת איבזור בטיחות ומה מומלץ.

Veni Vidi Vici

פורסם

מנסיון אישי כפול (יש לי (לנו) שתי פולו' ות חמודות):

 

אני ממליץ לך על פולו 1.0 ידנית, בין השנתונים 96-2000, תוכל למצוא אפילו 1999 בכ- 15K,

אני אישית קניתי אחת 98' ב 6K :-D

 

הרכב מאוד אמין, ויחסית למנוע 1.0 (999 סמ"ק במדויק) הוא נחשב לבוינג 787 (מטוס-על בעברית)

נסיתי סיריון מנוע 1.0, הרכב פשוט מת ואתה מרחם עליו ותרגיש שהוא מתעלף לך בדרך!

 

יתרונות של פולו 1.0:

מנוע חיסכוני מאוד (בתנאי שהכל תקין ונהיגה של בני אדם ולא צ'מפנזי מעופף ברכב, אגב עם מזגן לפעמים!) 20-15 ק"מ לליטר.

ABS.

2 כריות אוויר.

3 כוכבי ריסוק (בטיחותי יחסית).

חזק יחסית.

קטן חמוד יציב איכותי ויפה (לטעמי).

ויחסית נוח.

ניתן לאהוב את האוטו!

 

חסרונות:

את החייב להקפיד לטפל באוטו כמו שצריך, חלקיו יקרים יחסית וחבל שאתה גורם להם לבלאי רשלני.

אפשר למצוא חלקים חלופיים או פירוק במחירים נורא זולים (גם יחסית).

לדוגמה חלקי פירוק:

ABS: 650 ש"ח

לוח שעונים: 200 ש"ח

רדיאטור חדש: 700 ש"ח!

חיישן טמפ' נוזל קירור: 150 ש"ח +-

....

הצבע שלו נוטה לדהות, עדיף לכסות אותו, אחרת לפחות וקס, והכי פחות זה להשתמש בכיסוי לפלסטיקה בעת החנייה בשמש, או פשוט חנה אותו בצל (לכל המלצה לכלל המכנויות)

 

אני מודה בגזענות שלי כלפי הפולו אך מה לעשות? היא פשוט מפתה אותי אני ממש מאוהב באוטו החמוד הזה.

אין לי בעיה לצאת איתה ואפילו להתחתן איתה!!!! :lol:

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם
קליאו, בימים הקרובים אבדוק במדויק איזו גרסה אכן נכנסת לתקציב למרות שאני בספק שמנוע 1.4 עם ABS יכנס לתקציב.

 

פיליפ - פונטו היחידה שאני איכשהו מכיר היא HGT. אשמח לסדר בגרסאות דור ראשון ושני בעיקר מבחינת איבזור בטיחות ומה מומלץ.

דור 1 בארץ משנת 95-00 יש דגמים בלי כריות אוויר בכלל, יש עם אחת ויש דגם עם 2, לשים לב לזה.

דור 2 בארץ משנת 01-07, מכונה פונטו ספייס, 4 כוכבי בטיחות, ABS זוג כריות אוויר בכל הדגמים.

המנוע המדובר הוא 1.25 סמ"ק, אין פונטו דור 2 עם מנוע 1.4.

פורסם

טוב, אז עם כל הידע אני עדיין מתלבט. מבחינתי, רכב ראשון לילד (17.5) עם אפס ניסיון צריך להיות חלש, סלחני ובטיחותי כמה שיותר. חשבתי על הקליאו אבל היות ואחי לא בראש טכני כמוני, אני מאוד מתלבט אם זה רעיון טוב. מפתיע אתכם ? גם אותי:roll:

פיליפ, בכמה נסחרת הספייס ? האם ההגה החשמלי ייעשה לי כאב ראש מבחינת אמינות ?

בקליאו אני מכיר את כל הגרסאות.

בפונטו, על איזו גרסה להתמקד ?

Veni Vidi Vici

פורסם

בתקציב עם עליה קטנה במחיר ניתן למצוא את גרסת ה-SX משנת 01, 1.25 סמ"ק 60 כ"ס, סה"כ מנוע אמין וחסכוני מאוד.

זה היה הרכב הראשון שנהגתי עליו והשתפשפתי כמה שנים, שרד אותי והראה אמינות טובה למדי.

אפשר למצוא כאלה ב-22K ומעלה, תלוי בנתונים.

לנו לא הייתה שום תקלה בהגה החשמלי.

פורסם

לדעתי בתקציבים האלה אין משהו יותר טוב מפולו שנים 96-00.

אפשר אפילו לרכוש פולו 16V שנת 97 , או 1400, 1600 ידניות או אוטומטיות.

לא חסר מגוון, המחירים נמוכים, הרכב בטיחותי ,מאובזר היטב ובעל התנהגות נייטרלית ובטוחה.

אין כאן איפה ליפול.

 

דווקא את הפולו 1.0 לא הייתי קונה כי מדובר ברכבים שעברו השכרה / סוחרי רכב ,

פחות מאובזרים והרבה יותר קרועים. מנוע דיי חלש על אותו בודי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אכן, אחרי בקידה קצרה ביד2, רוב הפולו 1.0 הן השכרה לשעבר.

אייל, אני מחפש רכב שאיתו אחי יבלה שנה שנתיים ואח"כ אחרי צבירת ניסיון כבר יבחר משהו אחר. הרכב צריך להיות מעל להכל בטיחותי וקומפקטי. פולו 97 ישנה איך שלא תסתכל על זה. אם באותו תקציב אני יכול לרכוש רכב 2001 או 2002 אז אין פה בכלל התלבטות.

גם פונטו לא השכרה לא קל למצוא. ממעבר זריז ביד2 הרבה מאוד הן השכרה וכך גם הקליאו 1.2.

 

תודה לכולם על העזרה.

ליאור

Veni Vidi Vici

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא נקנתה פונטו ספייס לשוק הפרטי ? כי אני לא רואה ביד2 שום דבר כמעט שמתקרב להגדרה.

חשבתי בזמנו שלמצוא קליאו ספורט זו משימה קשה אבל כנראה שפונטו יהיה יותר קשה.

 

מקפיץ על מנת לבקש עזרה במציאת רכב כזה. כל עזרה תתקבל בברכה ובתודה ענקית:-)

Veni Vidi Vici

פורסם
מנסיון אישי כפול (יש לי (לנו) שתי פולו' ות חמודות):

 

אני ממליץ לך על פולו 1.0 ידנית, בין השנתונים 96-2000, תוכל למצוא אפילו 1999 בכ- 15K,

אני אישית קניתי אחת 98' ב 6K :-D

 

הרכב מאוד אמין, ויחסית למנוע 1.0 (999 סמ"ק במדויק) הוא נחשב לבוינג 787 (מטוס-על בעברית)

נסיתי סיריון מנוע 1.0, הרכב פשוט מת ואתה מרחם עליו ותרגיש שהוא מתעלף לך בדרך!

 

אחלה השוואה...

את האוטו החלש ביותר ביקום להשוות למטוס 787...

פורסם

ליאור, חפשו לו פביה 02 (לא יודע אם 16 שסת' נכנסת בתקציב. 8 שסת' נכנסת על בטוח).

 

ואם אתם חושבים על פונטו, אז אך ורק על הדור השני (01 ומעלה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...