Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

013 חוצפנים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע קיבלתי שיחה מ013.

 

הם אמרו לי שמנוי האינטרנט של אמא שלי נגמר.

 

הם התקשרו בשביל שאני אחדש את החוזה ואשדרג את האינטרנט ל2.5 מגה.

בשביל זה הם דרשו עוד 4 שקלים לחודש (עוד 48 שקלים לשנה).

 

אמרתי תודה אבל לא תודה כי אמא שלי ממש לא צריכה את זה. היא רק בודקת מיילים.

 

התגובה שקיבלתי היא "טוב, אז אתה צריך להתקשר לשירות המכירות בשביל לחדש את המנוי".

 

סליחה? התקשרו אלי בשביל להציע לי משהו שיעלה לי יותר כסף ולא מוכנים לעזור לי אם אני לא קונה יותר?

התחלתי להתעצבן על הטלפנית (מה אני אעשה, זה מעצבן!) וביקשתי שתסביר לי את זה.

 

אם אני לא משלם עוד 4 שקלים לחודש אני צריך לבזבז שעה או שעה וחצי בטלפון ולחפש אותם?

 

כלומר, אם אני מאפשר שיקחו עוד כסף, משרתים אותי כמו שצריך. אם לא, חפש אותנו ובזבז את הזמן שלך.

 

עשיתי חישוב מהיר ושמתי לב שבזבוז של שעתיים בשנה בטלפון יוצא לי יותר יקר מבחינת משכורת מאשר לשלם את ה48 ש"ח לשנה.

 

היא התנצלה וממש הרגישה לא בסדר. אמרתי לה שזה לא היא, זה כל החברות הזבל האלו שעושות שטויות ועושות לנו את החיים קשים.

 

 

כל זה, אגב, במקביל לזה שאני מחכה לשיחה בחזרה מהמוקד העסקי של אורנג' כי אני כן רוצה לשדרג את האינטרנט שלי בבית אבל הם תמיד עסוקים מדי.

 

נשבר לי מחברות התקשורת האלו!

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקום אני מתנתק על דבר כזה, במקום.

 

בדיוק כמו עם בזק, דוחפים לי מבצע ב89 שקל ובאותיות הקטנות מחייבים אותך על 246 בחודש למשך חצי שנה לאחר מכן.

 

בכלא הם צריכים לשבת על זה, בכלא!

פורסם

ביקשתי שתעביר אותי.

 

זה לא עזר.

 

היא אמרה שזה במוקד אחר ושאי אפשר להעביר אותי.

 

אם זה היה האינטרנט שלי הייתי מתנתק באותו רגע אבל זה האינטרנט של אמא שלי ואני ממש לא עומד לסבול את העצבים שלה בגלל שהיא לא יכולה לבדוק מיילים.

פורסם

השיחה הזו מ-013 מגיעה ממוקדנים שמשימתם ל"שדרג" מנויים קיימים - להעלות את ההכנסה מהם ולחדש את תקופת ההתחייבות שלהם.

 

המידע שהם מוסרים הוא לא נכון (שלא לומר שקרי). במקרה שלי הם טענו שאני חייב לשדרג ל-2.5 מגה כי 013 כבר לא תומכת ב-1.5 מגה.

 

כשהודעתי להם שאני מתנתק, באופן פלא האופציה של 1.5 מגה חזרה, והמחיר גם כן ירד.

:turn-l:
פורסם

אני בזבזתי 45 דקות שיחה אם נציגת שירות שהתקשרה אלי אם הצעה דומה.

באותו הזמן שילמתי 28 שקל לחודש על 2.5 הפעם לא הסכמתי להשאר אם המחיר עולה על 17 שקל , אחרי 45 דקות ובירור אם מנהל הסכמנו על 16.60 לחודש מחיר לא משתנה אם התחייבות ל6 חודש, תבדוק אולי בכול מקרה שווה לך להתווכך איתם.

אודי A4

דימה.

פורסם

ברח מהם כמו מאש. אצלי הם גבו סכום כסף לא גדול (בסביבות ה 200 ש"ח) שלא מגיע להם ולא מוכנים לשלוח פירוט (התנתקתי מהם אחרי שצירפו מכשירי טלפון שבכלל לא רשומים על שמי לחשבון השיחות הבינלאומיות שלי ועוד איימו שיחייבו אותי על חודשיים חינם שהגיעו לי בגין התחייבות שנגמרה).

 

הם רמאים, גנבים ונוכלים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מקרה דומה, טיפה:

אני מנוי בבזק בינלאומי, היה 4 מגה, עכשיו 10. (יש נתב אלחוטי בבית)

ניתוקים פה ושם, ובז"ל אומרים: תצטרך להחליף נתב.

שאלתי: עולה כסף? ענו כן. שאלתי: למה לא אמרו לילפני השידרוג (כי יש התחייבות לשנה וכ'ו), והרי התשובה הגאונית:

"אחריותו של הלקוח לשאול, לנו אין אפשרותלדעת איזה נתב יש לך בבית"

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

מה זה הFAST הזה?

 

חברים אני נמצא ב"באנדל" של בזק ובזק בינלאומי שנגמר בעוד שבוע בדיוק. (היתה שנה התחייבות)

 

4 מ"ג (בפועל חצי מגה במידה ולא מתנתק) ו125 שח כולל הכל בחודש.

 

מחפש אלטרנטיבות זולות יותר.

פורסם

תגיד תודה שמתקשרים אליך ולא מחייבים חודש לאחר המבצע כפול.

 

אני אגב מרוצה מהם (ברק, לא היה לי נטוויז'ן אף פעם) מהיום הראשון שהחברה פועלת.

משכנתא זה קל

פורסם

013 נטוויז'ן לא חוצפנים, מי שחוצפן זה אתה וכל שאר הלקוחות שחושבים שמישהו חייב להם משהו.

 

אף אחד לא חייב לך כלום, אתה האחראי הבלעדי לבדוק את החשבוניות שלך ובכך לראות מתי מסתיים לך המבצע. לא בדקת? בעיה שלך, תשלם מחיר מחירון שלא במסגרת מבצע.

 

013 במקרה הזה היתה בסדר גמור שהודיעה לך, זה שאתה בוחר לצעוק ולהתעצבן על נציגים זה גם חמור מאוד, מה עם עשו לך? "לבזבז שעה בטלפון"? אתה רוצה שירות - תמתין. לא רוצה להמתין? פנה אליהם דרך האתר ויחזרו אליך.

 

ואגב, נטוויז'ן וברק זאת אותה חברה, הם התמזגו.

פורסם
מה זה הFAST הזה?

 

חברים אני נמצא ב"באנדל" של בזק ובזק בינלאומי שנגמר בעוד שבוע בדיוק. (היתה שנה התחייבות)

 

4 מ"ג (בפועל חצי מגה במידה ולא מתנתק) ו125 שח כולל הכל בחודש.

 

מחפש אלטרנטיבות זולות יותר.

 

דבר איתי בפרטי ואוכל לעזור לך בקבלת הצעת מחיר ב 013 נטוויז'ן

 

 

ניב

לא חותם

פורסם

לפני כחודש התחברתי לאינטרנט דרך הוט+013, 12MB. יוצא לי תשתית + ספק 133 ש"ח לחודש.

99 לחודש תשתית, 45 ש"ח לחודש ספק בהתחייבות לשנה, מתוכה שלושה חודשים ראשונים ללא תשלום.

 

מחיר כמו שיש בFAST למהירות זהה.

לא יודע אם המסלול הזה עוד פתוח, אבל שווה לך לנסות.

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...