Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מדובר בגראנד ליאונה אימפרזה שנת 95

איזה סוג שמן אתם יכולים להמליץ לי למלות במממסרת ידנית והדיפרנציאל

הבנתי שאין הבדל בינהם

אצלי רשום לי בספר רכב שמן פזגיר 4 לא אומר לי כלום לגבי חברות אחרות

קניתי שמן מסוג 80W/90 GL-5 אני מתלבט אם זה השמן הנכון

 

תודה לכולם

פורסם
שלום לכולם

מדובר בגראנד ליאונה אימפרזה שנת 95

איזה סוג שמן אתם יכולים להמליץ לי למלות במממסרת ידנית והדיפרנציאל

הבנתי שאין הבדל בינהם

אצלי רשום לי בספר רכב שמן פזגיר 4 לא אומר לי כלום לגבי חברות אחרות

קניתי שמן מסוג 80W/90 GL-5 אני מתלבט אם זה השמן הנכון

 

תודה לכולם

שמן 80W90 GL-5 יגרום לבעיות בשילוב ההילוכים בעיקר בחורף ו/או בבקרים מעט קרירים.

 

השמן המומלץ מניסיון אישי + מוסכי מורשי יבואן של סובארו הוא שמן 80 חד דרגי של סונול ברמה GL-5.

 

ניסיתי גם את הפזגיר המומלץ ע"י היבואן, הוא טוב מאוד בבקרים מעט קרירים ו/או בחורף אבל די רע בנסיעות ארוכות ו/או אקלים חם מאוד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה רבה

אצטרך להחזיר את השמן הקיים

דרך אגב אני רוצה להחליף לבד את שמן הגיר והדיפרנציאל

האם יש לך הערות או דגשים מסוימים

כעיקרון זאת פעם ראשונה

הרכב הגיע ל100000 ק"מ ואני רוצה ליישר קו, לא ידוע לי אם החליפו לרכב בעבר אני מקווה שכן

תודה שוב

פורסם

לי יש סובארו טנדר, אם עניין הגיר דומה אצלנו אז זה די פשוט, יש לך מדיד למד שמן גיר?

 

אם כן אתה מוציא המדיד, מתחת לגיר ישנו בורג ניקוז (כמו של שמן המנוע), פותח הבורג ומנקז את השמן, הבורג עצמו הוא מגנט שסופח אליו חלקי מתכת והיה וישנם בגיר, נקה אותו טוב שלא ישארו עליו שאריות מתכתיות, הברג חזרה, ומלא שמן דרך המדיד, זה קצת מרגיז כי החור קטן לכן קח צינורית באורך של 30-40 ס"מ חבר אליה בקצה משפך קטן ודרך המשפך עם הצינורית מלא את שמן הגיר, רק תדאג למלא לאט כדי לא ללכלך את כל העולם וגם כדי לא לעבור את קו המקסימום, אמור להיכנס משהו כמו 2.5-3 ליטר

בהצלחה

פורסם
לי יש סובארו טנדר, אם עניין הגיר דומה אצלנו אז זה די פשוט, יש לך מדיד למד שמן גיר?

 

אם כן אתה מוציא המדיד, מתחת לגיר ישנו בורג ניקוז (כמו של שמן המנוע), פותח הבורג ומנקז את השמן, הבורג עצמו הוא מגנט שסופח אליו חלקי מתכת והיה וישנם בגיר, נקה אותו טוב שלא ישארו עליו שאריות מתכתיות, הברג חזרה, ומלא שמן דרך המדיד, זה קצת מרגיז כי החור קטן לכן קח צינורית באורך של 30-40 ס"מ חבר אליה בקצה משפך קטן ודרך המשפך עם הצינורית מלא את שמן הגיר, רק תדאג למלא לאט כדי לא ללכלך את כל העולם וגם כדי לא לעבור את קו המקסימום, אמור להיכנס משהו כמו 2.5-3 ליטר

בהצלחה

באימפרזה נכנס 2.6 ליטר, שים לב לא למלא יותר מידי שמן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום שוב

האם מישהו כאן ניסה את סוג השמן הזה 75w/85 לגיר הילוכים ידני באימפרזה

פשוט השגתי שמן כזה סינטטי מלא, במחיר טוב ורציתי לדעת האם זה יתאים לי

(קצת קשה להשיג שמן גיר ב-4 ליטר מסוג 80 חד דרגי דרגה 5)

 

תודה...

פורסם
שלום שוב

האם מישהו כאן ניסה את סוג השמן הזה 75w/85 לגיר הילוכים ידני באימפרזה

פשוט השגתי שמן כזה סינטטי מלא, במחיר טוב ורציתי לדעת האם זה יתאים לי

(קצת קשה להשיג שמן גיר ב-4 ליטר מסוג 80 חד דרגי דרגה 5)

 

תודה...

לא יצא לי לנסות אבל נשמע לי מעולה.

 

של איזה מותג השמן, כמה עלה ומאיפה השגת ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

השגתי את השמן מחנות סיטונאים ליד צומת ביג בקריית אתא

המחיר נישמע מצחיק 135 שקל נישאר לו עודף פרטי מ18 ליטר

השמן הספציפי הזה הוא של חברת דלק

 

החנות ניקראת כל בו שמנים (מכירת כל סוגי השמנים והפילטרים לתעשיה שמני ARAL

שד' ההסתדרות 164 מפרץ חיפה

פורסם
השגתי את השמן מחנות סיטונאים ליד צומת ביג בקריית אתא

המחיר נישמע מצחיק 135 שקל נישאר לו עודף פרטי מ18 ליטר

השמן הספציפי הזה הוא של חברת דלק

 

החנות ניקראת כל בו שמנים (מכירת כל סוגי השמנים והפילטרים לתעשיה שמני ARAL

שד' ההסתדרות 164 מפרץ חיפה

במקרה של האימפרזה, אני אנטי שמנים רב דרגיים - התיבה פשוט מגיבה רע להם... אך מאחר ומדובר בשמן סינטטי מלא והצמיגות בטווח הנורמלי עבור התיבה הזו, זה נשמע לי פנטסטי.

 

אני אשמח אם תעדכן אותנו איך מגיבה התיבה לזה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יום שישי סוף סוף התפנתי להחליף את השמן גיר

השמן הישן היה פשוט שחור

מילאתי את הכמות הנידרשת לפי ספר יצרן 2.6 ליטר

וחשבתי לתומי שזה יספיק

למחרת בבוקר הלכתי לבדוק עם המדיד ולהפתעתי גיליתי שאין שמן במדיד

בדקתי נזילות אין,מילאתי ממיכל של 4 ליטר ואני בטוח שכבר הגעתי ל3 ליטר

הוספתי עוד בערך חצ ליטר ורק אז הגעתי למינמום במדיד

האם ישנה סטייה מסויימת בין ספר רכב לרכב או ש...

עוד שאלה

סליחה על הבורות אבל היכן ניתן לבדוק שמן דיפרנציאל באימפרזה הילוכים ידנית?

 

תודה לכל המשיבים

פורסם
יום שישי סוף סוף התפנתי להחליף את השמן גיר

השמן הישן היה פשוט שחור

מילאתי את הכמות הנידרשת לפי ספר יצרן 2.6 ליטר

וחשבתי לתומי שזה יספיק

למחרת בבוקר הלכתי לבדוק עם המדיד ולהפתעתי גיליתי שאין שמן במדיד

בדקתי נזילות אין,מילאתי ממיכל של 4 ליטר ואני בטוח שכבר הגעתי ל3 ליטר

הוספתי עוד בערך חצ ליטר ורק אז הגעתי למינמום במדיד

האם ישנה סטייה מסויימת בין ספר רכב לרכב או ש...

עוד שאלה

סליחה על הבורות אבל היכן ניתן לבדוק שמן דיפרנציאל באימפרזה הילוכים ידנית?

 

תודה לכל המשיבים

בגיר הידני של האימפרזה שמן דיפרנציאל = שמן גיר...

 

בנוגע לכמות - בדקתי את הנושא כמה פעמים, 2.6 ליטר בדיוק (אולי מילאו לך מעט מידי) לגיר רגיל הנעה קדמית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...