Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

 

חברי קנה את התוסף שמן גיר הזה:

attachment.php?attachmentid=44676&stc=1

והוא מעוניין להוסיף אותו לשמן גיר שלו.

מחיפוש בפורום שעשיתי הבנתי שיש מן הסכמה כללית כזו שלא כדאי לשים תוסף לשמן גיר,מצד שני

חברי טוען שהוא בירר ואמרו לו שתוסף שמן גיר יכול להזיק רק אם הגיר ישן.לחברי יש רכב

הונדה סיויק שנת 97 אוטומט.הגיר וכן המנוע במצב מעולה.אוטו מאוד שמור.

 

ועכשיו לשאלות:

 

1-האם כדאי לו לשים את התוסף שמן גיר הזה?

2-מישהו יכול להמליץ לי על שמן גיר טוב להונדה סיויק 97 אוטומט?

דקסרון 3,חלק המליצו על M-5 וחלק אמרו לי שדקסרון 3 לא טוב להונדה סיויק וצריך לקנות רק מקורי של החברה.>אשמח לדעת מה השמן הכי מומלץ ושל איזו חברה?

3-כל כמה זמן מומלץ להחליף שמן גיר בהונדה סיויק?

פורסם

היי.

 

לעניין התוסף :

אני לא בעד שום תוסף,שמן איכותי ולהחליף לעיתים קרובות יותר ייתן לך את התוצאות הטובות ביותר, כל התוספים האלו הם מיותרים ואף מזיקים,לאורך טווח הם משנים את תכונות השמן וזה מזיק .

לגיר בפרט,לא מומלץ לשים שום תוסף.

לעניין השמן: מומלץ דקסרון 3 מחברה ידועה,לאחרונה נתקלתי בשמנים טובים של חברת אגיפ, יש אותם באוטו דיפו,אתה יכול לקנות מיכל או 2 של 4 ליטר , במחיר של משהו כמו 120-140 שקלים אם אינני טועה,זה שמן איכותי וטוב.

לעניין ההחלפה:אני אישית מחליף ברכב שלי כל שנה וחצי שמן גיר אוטומטי ולא משנה כמה אני נוסע,כל שנה וחצי 120-140 שקל על שמן גיר,זהו,השמן תמיד נקי,אדום צלול, רוצה לשמור על התיבה , תחליף כל שנתיים שמן גיר.

פורסם

הדקסרון 3 מתאים גם להונדה סיויק אוטומט שנת 97?

 

פשוט בפורום של הונדה טוענים שדקסרון 3 לא טוב להונדה סיויק

 

וצריך לשים רק את השמן גיר המקורי של החברה: AT1 F-Z

 

האם חברת הונדה פשוט רוצים שיקנו את השמן גיר שלהם או שאולי הדקסרון 3 לא טוב??

 

ומה עם ה-M-5 מישהו שמע עליו?

 

ולגבי התוסף האם באמת הוא יכול להזיק?

פורסם

אם הוא שמע את השגותיך , והחליט שבכל זאת הוא רוצה לשים את התוסף - תן לו.

 

אתה יודע כמה פולניה מוכנה לשלם בשביל להגיד למישהו - "אמרתי לך?"

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אין צורך להוסיף את התוסף שום תוסף שמן לא מומלץ!!!

ביגלל שתוספי שמן נישארים קבוע(עד להחלפת השמן) במנוע/גיר ועד שמחליפים שמן אז כבר התוסף מאבד את "הטוב" וגורם צרות

פורסם

מצטרף לבקשתך בפרטי, ואצרף את דעתי הלא מלומדת, ואחווה את דעתי בלבד,יש להשתמש במקרה הצורך בלבד בשמן לפי הוראות יצרן, ואין להשתמש בדקסרון 3 שהוא נוזל טוב אך לא מתאים לרכב זה.

מכיוון שידוע שאני לא חסיד של תוספים, ומכיוון שהרכב נקנה לפני חודש, ולא מראה שום סימני בלאי בגיר, יש להמנע מכל תוסף כלשהו, ואני חוזר להשתמש בשמן גיר המומלץ על ידי יצרן הרכב בלבד, במקרה הצורך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא מומלץ תוספים לשמן ולא משנה אם מדובר בשמן גיר או נוזל הידראולי, כאשר אין בעיה והכל תקין.

 

תוספים לנוזל הידראולי בתיבת ההילוכים הם המפלט האחרון לפני שיפוץ בתיבה גוססת, אולי הם יאריכו את חיי הגיר במקצת.

 

לגבי סוג הנוזל המומלץ לתיבה של הונדה - להצמד להנחית היצרן.

כבר דובר על כך בעבר, לכן נא לבצע חיפוש לפרטים נוספים.

פורסם

ביקשו ממני דעה בנושא.

אני אישית חושב שיש להתרחק מתוספים שונים ומשונים לשמן מנוע או שמן גיר.

יש לשים שמן (או יותר נכון נוזל הידראולי במקרה של גיר אוטומט...) איכותי במרווחי החלפה סבירים וזהו.

 

בעיקרון גירים אוטומטיים ומערכות הגה כח עובדות על דקסטרון 3, אבל אם הונדה מציינים נוזל ספציפי בלבד אני הייתי נצמד להוראות היצרן בלבד, ללא שינויים או תוספים.

 

כמה כבר ההבדל במחיר? עוד 100-150 שקל לכאן או לכאן?

ממילא החלפת נוזל הידראולי בגיר אוטומט זה לא משהו שעושים כל שנה (אלא אם כן קוראים לך איציק ויש לך סובארו) אלא משהו שרוב האנשים לא עושים בכלל, ולעשות כל 4-5 שנים צריך להספיק עם נסועה סבירה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יש לי שאלה

אם כב ר מדברים על החלפת שמן גיר

לא החלפתי 3 שנים שמן גיר ואני לא יודע כמה הרכב נסע

אבל העברות שלי לא חלקות כל מרגישים את העברה

 

האוטו עבר לפני 3 שנים שיפוץ גיר

יונדאי לנטרה 96 אוטומט על איזה שמן גיר אתם ממליצים

דגם GLS

הבנתי שחובה לעשות שטפיה לגיר לפני השמן אם לא הגיר נדפק זה נכון???

ואם צריך לחליף גם פילטר שמן גיר? כי הבנתי שזה לא נהוג

פורסם

שלום.

 

קודם כול אתה יכול להשתמש בשמן של דקסטרון כי זה ביכלל לא שמן כי אם נוזל הידראולי ושחברת הונדה תלך לחפש את החברים שלה בים!!!

שים לב ידידי לי יש הונדה שאטל מופיעה בסימלון שלי אם רק 380000 ק"מ לא טעיתי ידידי אני מחליף שמן כול 45000 ק"מ

ומשטמש רק בדקסטרון 3 אם זה טוב בשבלי אז זה טוב לכולם.

יש להחליף את השמן כול 45000 ק"מ והגיר יאריך ימים.

לגבי תוספים בול-שיט אחד גדול כי בשמן גיר יש כבר את כול התוספים הרצוים.

למי טוב התוספים לשתי סוגי אנשים האחד שמוכר את התוסף והשני לסוחר שמחפש למכור לוקשים.

 

 

בברכה בני ל.

  • אהבתי 1

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני, אתה לא שם תוסף ראונדפ לתיבה ?

לפותח השרשור, קיבלת כבר מספיק נימוקים, אין צורך להוסיף.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בני, אתה לא שם תוסף ראונדפ לתיבה ?

לפותח השרשור, קיבלת כבר מספיק נימוקים, אין צורך להוסיף.

הפורום הזה מוכיח את עצמו שוב ושוב בכל כך הרבה מובנים. אני לא יודע מי בעליו של הפורום ואם לכך הוא ייחל אבל מי שמקורב אליו שימסור לו ישר כח. באמת שכבר הרבה זמן לא צחקתי כ"כ.
×
×
  • תוכן חדש...