Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזמן אני כבר עושה את כל הקניות של הדברים "הקטנים" דרך EBAY או ALIEXPRESS.

 

הפעם כבר לא יכולתי להתאפק..

 

בעכבות השרשור שהיה פה על מציאות באייביי העלו את התמונה של השלט הזה למזגן.

מייד נזכרתי שאני כבר שנה צריך שלט כזה לאחד שסיים את חייו והזמנתי אותו בעלות של 4$ - וזה כי אין לי כח לכתוב 3 +שבר עשרוני.

 

היום קבלתי את המוצר - עובד בובה.

 

מבדיקה קצרה שעשיתי בארץ מוכרים אותו ב110 ש"ח כאשר "המחיר המקורי" שלו זה 140 ש"ח - כאילו... על מה בדיוק???? למה למוכר הסיני אין הוצאות???

p106000b.jpg

[CENTER] [/CENTER]

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה חושב ששולי הרווח כל כך גבוהים, אולי כדאי שתתחיל לייבא שלטים כאלו בעצמך? ייתכן שעלית כאן על מקור רווח מדהים. אני בכלל לא ציני!

 

אבל מהר מאוד תגלה שעל המחיר שמופיע באתר הסיני צריך להוסיף מיסים שמכפילים את עלות השלט.

אבל שילמת את המיסים, יש לך קונטיינר של שלטים מכל מיני סוגים על הדשא בוילה. אהה, אין לך וילה? טוב, צריך לשלם כמה מאות שקלים בחודש על אכסנה של השלטים במחסן כלשהוא. עוד הוצאה.

עכשיו צריך לשנע את השלטים לכל רחבי הארץ, לחנויות שמוכרות אותן. מזל שיש לך רכב ליסינג, ככה אתה יכול לנסוע בחינם על חשבון העבודה. אהה, גם זה אין? טוב, לא נורא, תתדלק ותכניס גם את זה להוצאות. 150 ש"ח על נסיעה למשווק בבאר-שבע, ומכרת בקושי ארגז אחד.

מזל שלפחות דודה שלך גרה בבאר-שבע, ככה צהריים אפשר לאכול בחינם. מה זה, היא בכלל מהצפון? טוב, לא נורא. יש מבצע סטודנטים בביג, 30 ש"ח לארוחת המבורגר+צ'יפס+שתייה. אבל אתה לא סטודנט, תשלם 40 ש"ח.

 

אפשר להמשיך את זה עוד ועוד, אבל בשורה התחתונה אני מכיר כמה אנשים שניסו להיכנס לעסקי הייבוא מסין ולא ממש הפכו למיליונרים. יש המון הוצאות, יש מלאי מת, יש זמן שלך כיבואן שמושקע וצריך לחזור כרווח ועוד ועוד. אתה יכול לבדוק גם כמה עולה לחקלאי לגדל את הפלפל שאתמול קנית ב-6 שקלים לקילו ותגלה שהוא עולה אולי 80 אגורות לקילו. אתה יכול לבדוק כמה עולה לשלוח SMS אחד ברשת הסלולרית וגלות שמדובר בפחות מאגורה ועדיין שילמת עליו 15 אגורות. ככה זה עובד בכל תחום בחיים, לא רק ביבוא שלטים מסין. כולם צריכים להרוויח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ד"א, מנסיון, חרא של שלט. פשוט שובק חיים אחרי חצי שנה.

 

וד"א 2, הכול זה יצא וביקוש. אין שום סיבה ליבואן למכור את השלטים האלה ב-110 כשהוא קונה אותם ב-4 דולר, אבל אם אנשים מוכנים לקנות, אז מה אכפת לו?

פורסם
ד"א, מנסיון, חרא של שלט. פשוט שובק חיים אחרי חצי שנה.

יש לי כזה בדיוק מ DX כבר יותר מ-3 שנים. שלט מצויין ועמד בהצלחה בכל המבחנים שהילדים שלי העבירו אותו. אחת הקניות המוצלחות שעשיתי, גם בלי קשר למחיר.

:turn-l:
פורסם

הסירו דאגה מלבכם, אין לי כוונה להכנס לעסקי השלטים למזגנים.. טוב לי בעשיה הצנועה שלי.

באותה נשימה גם אין לי בעיה שירויחו מהקניה שלי - נהפוך הוא.

 

מצד שני (מאחר והשלט הוא רק דוגמא אחת קטנה) מעורר אותי פליאה כל אופי התמחור של המוצרים האלו בארץ.

עדין נראה לי פער של 1000% הפרש לא קטן.

כבר נראו כל מיני מבצעים והנחות למינהם למוצרים מהסוג הנ"ל שכאשר המוכר/יבואן/עסק רוצה הוא יכול להתקרב מאד - אבל מאד למחיר קניה מאיביי - אחרי הכל מדובר בסה"כ בזבל סיני :wink:

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
אם אתה חושב ששולי הרווח כל כך גבוהים, אולי כדאי שתתחיל לייבא שלטים כאלו בעצמך? ייתכן שעלית כאן על מקור רווח מדהים. אני בכלל לא ציני!

 

אבל מהר מאוד תגלה שעל המחיר שמופיע באתר הסיני צריך להוסיף מיסים שמכפילים את עלות השלט.

אבל שילמת את המיסים, יש לך קונטיינר של שלטים מכל מיני סוגים על הדשא בוילה. אהה, אין לך וילה? טוב, צריך לשלם כמה מאות שקלים בחודש על אכסנה של השלטים במחסן כלשהוא. עוד הוצאה.

עכשיו צריך לשנע את השלטים לכל רחבי הארץ, לחנויות שמוכרות אותן. מזל שיש לך רכב ליסינג, ככה אתה יכול לנסוע בחינם על חשבון העבודה. אהה, גם זה אין? טוב, לא נורא, תתדלק ותכניס גם את זה להוצאות. 150 ש"ח על נסיעה למשווק בבאר-שבע, ומכרת בקושי ארגז אחד.

מזל שלפחות דודה שלך גרה בבאר-שבע, ככה צהריים אפשר לאכול בחינם. מה זה, היא בכלל מהצפון? טוב, לא נורא. יש מבצע סטודנטים בביג, 30 ש"ח לארוחת המבורגר+צ'יפס+שתייה. אבל אתה לא סטודנט, תשלם 40 ש"ח.

 

אפשר להמשיך את זה עוד ועוד, אבל בשורה התחתונה אני מכיר כמה אנשים שניסו להיכנס לעסקי הייבוא מסין ולא ממש הפכו למיליונרים. יש המון הוצאות, יש מלאי מת, יש זמן שלך כיבואן שמושקע וצריך לחזור כרווח ועוד ועוד. אתה יכול לבדוק גם כמה עולה לחקלאי לגדל את הפלפל שאתמול קנית ב-6 שקלים לקילו ותגלה שהוא עולה אולי 80 אגורות לקילו. אתה יכול לבדוק כמה עולה לשלוח SMS אחד ברשת הסלולרית וגלות שמדובר בפחות מאגורה ועדיין שילמת עליו 15 אגורות. ככה זה עובד בכל תחום בחיים, לא רק ביבוא שלטים מסין. כולם צריכים להרוויח.

 

אתה, שם בכיס הקטן ,את זה שקורה לעצמו מאסטרו (לא בציניות), כל מילה בסלע, גזור ושמור (בייחוד לצעירים בתחילת דרכם)

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
יש לי כזה בדיוק מ DX כבר יותר מ-3 שנים. שלט מצויין ועמד בהצלחה בכל המבחנים שהילדים שלי העבירו אותו. אחת הקניות המוצלחות שעשיתי, גם בלי קשר למחיר.

 

מסכים,

גם לי יש אותו מ-DX, פועל כבר כמה וכמה שנים טובות.

משכנתא זה קל

פורסם

לצביקה פיק , ראשית דבר אהבתי

 

כמו כן שכחת עוד כמה בדרך,

 

יש מוצרים שצריך לבדוק במכון התקנים (על כל דגם )

יש מוצרים שגם צריכים לקבל אישור משרד התקשורת

 

צריכים להבין שמביאים פריט אחד , אז כמעט ואין בעיות , אבל שמתחילים להכנס לעסקים וליבא מכולה אז יש צורך בבדיקות

 

והרבה אישורים

 

 

יום נפלא

מיכאל

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם
ד"א, מנסיון, חרא של שלט. פשוט שובק חיים אחרי חצי שנה.

 

וד"א 2, הכול זה יצא וביקוש. אין שום סיבה ליבואן למכור את השלטים האלה ב-110 כשהוא קונה אותם ב-4 דולר, אבל אם אנשים מוכנים לקנות, אז מה אכפת לו?

 

אם כבר תלך לפי עקרון היצע וביקוש, תגלה שהמוכרים רוצים למכור במחיר הכי נמוך שהם יכולים. כי אז בצורה הזו יש את הכמות הכי גדולה שהם מוכרים. זה הצרכן שמעלה את המחירים. לא המוכר.

 

אם אתה חושב ששולי הרווח כל כך גבוהים, אולי כדאי שתתחיל לייבא שלטים כאלו בעצמך? ייתכן שעלית כאן על מקור רווח מדהים. אני בכלל לא ציני!

 

אבל מהר מאוד תגלה שעל המחיר שמופיע באתר הסיני צריך להוסיף מיסים שמכפילים את עלות השלט.

אבל שילמת את המיסים, יש לך קונטיינר של שלטים מכל מיני סוגים על הדשא בוילה. אהה, אין לך וילה? טוב, צריך לשלם כמה מאות שקלים בחודש על אכסנה של השלטים במחסן כלשהוא. עוד הוצאה.

עכשיו צריך לשנע את השלטים לכל רחבי הארץ, לחנויות שמוכרות אותן. מזל שיש לך רכב ליסינג, ככה אתה יכול לנסוע בחינם על חשבון העבודה. אהה, גם זה אין? טוב, לא נורא, תתדלק ותכניס גם את זה להוצאות. 150 ש"ח על נסיעה למשווק בבאר-שבע, ומכרת בקושי ארגז אחד.

מזל שלפחות דודה שלך גרה בבאר-שבע, ככה צהריים אפשר לאכול בחינם. מה זה, היא בכלל מהצפון? טוב, לא נורא. יש מבצע סטודנטים בביג, 30 ש"ח לארוחת המבורגר+צ'יפס+שתייה. אבל אתה לא סטודנט, תשלם 40 ש"ח.

 

אפשר להמשיך את זה עוד ועוד, אבל בשורה התחתונה אני מכיר כמה אנשים שניסו להיכנס לעסקי הייבוא מסין ולא ממש הפכו למיליונרים. יש המון הוצאות, יש מלאי מת, יש זמן שלך כיבואן שמושקע וצריך לחזור כרווח ועוד ועוד. אתה יכול לבדוק גם כמה עולה לחקלאי לגדל את הפלפל שאתמול קנית ב-6 שקלים לקילו ותגלה שהוא עולה אולי 80 אגורות לקילו. אתה יכול לבדוק כמה עולה לשלוח SMS אחד ברשת הסלולרית וגלות שמדובר בפחות מאגורה ועדיין שילמת עליו 15 אגורות. ככה זה עובד בכל תחום בחיים, לא רק ביבוא שלטים מסין. כולם צריכים להרוויח.

 

אל תשכח,

1 - בקנייה בכמויות הם לא קונים ב4 דולר לשלט. כי המוכר באיבאי צריך לשלם 0.25 סנט על פרסום מודעה, 4 אחוז עמלה לפאיפל (20 סנט) עוד 4 אחוז עמלה לאיבאי (20 סנט), שכר למי שמפרסם את המודעה, שכר למי שמוכר את המוצר, למי שאורז, למי שנוסע לדואר, בסוף תגלה - הפתעה, עלות השלט הינה 11 סנט. (רווח של 1000 אחוז אמרו פה?)

 

 

עכשיו, לך תייבא אותו לארץ

11 סנט, 300 בקרטון עם משלוח לארץ 50 דולר. 0 מס.

10 קרטונים, 1 לכל ספק באזור בארץ

500 דולר עלה לך הסיפור. כל אחד מקבל ארגז

מכרת להם ב50 שקל ויש לך 3000 שלטים. 150000 שקל. עלה לך 500 דולר. הרווחת 149500 שקל.

 

ייבוא מסין כבר אמרת?

 

אתה חושב שכולם משלמים מיסים מלאים? אתה חושב שכולם מעסיקים 10 נהגים? הצחקת לי את הדודה ממדגסקר.

היבואן בישראל הוא ב99 אחוז מהמקרים לא הספק. הוא לא זה שמבצע את המשלוח. הוא לא זה שמוכר. הוא כלום מעבר ליבואן.

אתה חושב שיש דבר כזה מכירה מהיבואן לצרכן? מכירה בסיטונאות לצרכן? שאין דבר כזה שרשרת הפצה ושרשרת מכירה?

 

אני רוצה לראות אותך הולך לתנובה, למפעלים איפה שלוקחים את החלב מהפרות (או רפתות) ומבקש שקית חלב.

אני גם רוצה לראות את ששון, יבואן הכיסויים של איפון 4, מחזיק 10 משאיות הובלה.

 

יש חברות שתפקידן למכור. יש חברות שתפקידן להוביל. וכל אחד מרוויח. אם הוא לא היה מרוויח, לא היו עצמאיים, ואז לך לא היה עבודה בתור העובד שלהם.

 

מי שלא מרוויח ביבוא מסין הוא הדיוט (או אידיוט, תלוי בכללי הפורום), ככה או ככה, אם תבדוק בעצמך תגלה,

א. עצמאיים מרוויחים יותר

ב. אלוהים ברא את השמיים ואת הארץ, כל השאר יובא בסין

ג. השלטים ב150 שקל באו מסין

ד. היבואן של השלטים לא פשט את הרגל

 

יש עוד הרבה נקודות. אבל מכאן ועד לומר לאנשים לא להיות יזמים? או תחשבו עם הראש? אתה חושב שהוא מרוויח שקל על שלט? הוא לא. הוא גר בוילה (כי האחוזון ה99 בישראל מרוויח למעלה מ - 105000 שקל בחודש!!!, ותעשה חשבון, 70000 איש כאלו בארץ הקודש!!) ולו יש כסף, ומכוניות, ועוד המון דברים.

 

אז כן, יש שנופלים, אבל יותר מצליחים מאשר פושטי רגל (אחרת המדד היה מראה שיש יותר עסקים שנסגרים מכאלו שנפתחים, וזה נוגד כל הגיון בריא, אחרת מאזן העסקים בישראל היה באוברדרפט).

הבעיה פה שכולם חמדנים. לכולם אשראי, והציבור מטומטם. לכן הוא משלם.

פורסם

לפעמים זו שיטה של המוכרים לצבור מוניטין של מוכר טוב ולעלות את מספר העסקאות.

מוכרים חדשים ככה מעלים את אחוזי שביעות הרצון והפידבקים החיוביים: מוכרים מאות מוצרים במחירים שקרובים למחיר העלות, מקבלים פידבקים טובים מהקונים וכשיש כמות מספקת של לקוחות מרוצים ופידבקים טובים אפשר להתחיל למכור בגדול וטיפה לעלות את המחירים.

פורסם

עכשיו, לך תייבא אותו לארץ

11 סנט, 300 בקרטון עם משלוח לארץ 50 דולר. 0 מס.

10 קרטונים, 1 לכל ספק באזור בארץ

500 דולר עלה לך הסיפור. כל אחד מקבל ארגז

מכרת להם ב50 שקל ויש לך 3000 שלטים. 150000 שקל. עלה לך 500 דולר. הרווחת 149500 שקל.

 

ועכשיו לחישוב האמיתי, נגיד וקניתה ב 50 דולר ארגז.

אתה מביא אותו לארץ והמכס אומר לך תשמה, בדקנו באיבאיי והמחיר לשלט בודד 4 דולר, אנחנו מחייבים אותך ב33% מכס + 16% מעמ + הוצאות שונות ומשונות על סכום של 1200 דולר, תשלם איזה 1000 שקל פלוס מינוס.

כבר יצא לך כ1250 שקל לארגז שזה חצי שקל לשלט.

עכשיו החלק המעניין תבוא למכור לחנות הוא יתן לך איזה 2$ לשלט בודד, אחרת הוא יעדיף להזמין את השלט לבד ב4$ מאיבאיי מאשר להתקע אם ארגז של 300 יחידות.

אם לא תסכים אז נתקעתה אם 3000 שלטים, אם הסכמה אז קיבלתה 600$ לארגז כ2300 שקל, מזה תוריד את ה1200 של המכס ויש לך רווח של 1100 שקל.

נשמה טוב עד שאתה מגיע לסוף החודש ומכרתה 10 ארגזים 11000 שקל רווח.

מזה תוריד 1600 שקל מע"מ ואז תוריד 35% מס הכנסה כולל ביטוח לאומי שלך.

יפה הרווחתה 6500 שקל , אפשר לסגור את החודש בתנאי שאין לך מקום שאתה משכיר , רכב , הוצאות דלק , ארוחות , טלפון , כרטיסי ביקור , קבלות , מדפסת , מחשב , פקס , רואה חשבון , חזרות , עמלות בנק , עמלת אשראי.

בסוף אם אתה מתעסק בזה על בסיס קבוע נשאר לך מה6500 שקל כ 3500 שקל, ועוד לא הזכרנו שבישראל אין צורך ב3000 שלטים.

 

אני קניתי שלט דומה , טיפה יקר יותר מאחד היבואנים , יצא לי 24 שקל וזה עוד מחיר גבוהה כי זה יחידה אחת, אם היתי לוקח ארגז הוא היה יורד ל15 שקל ליחידה.

אודי A4

דימה.

פורסם

הכל נכון בתאור של צביקה חוץ מנתון שחסר: מתח רווחים.

הרי אם אני קונה באיביי או מחנות בחו"ל - היא כבר שילמה הובלה, אחסנה,הוצאות ניהול ומיסים מקומיים, וגם מרויחה משהו על המכירה.

גם אם אני קונה ישירות מהחברה המייצרת - במחיר נכללים כל ההוצאות האלו, ועדיין הוא נמוך פי כמה מאשר בישראל.

בישראל מתוח הרווחים עצום ומופרז. כל חוליה בשרשרת השיווק רוצה להרויח עשרות או מאות אחוזים, והמחיר הסופי מגיע לפי כמה מהמקור.

לכן עלויות המזון גבוהות, כלי הרכב, התקשורת וכמעט הכל.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

הכוונה במתח רווחים היא חזירות נטו של כל חוליה בשרשרת היבוא>שיווק>מכירה בארץ ישראל.

זה קורה בעיקר בגלל אי עידוד תחרות (ראו ענף הרכב הישראלי, סליחה, מאפיית הרכב הישראלית).

זה קורה בגלל בירוקרטיה מכוונת (ומעודדת ע"י לובי פוליטי), זה קורה בגלל מיסים מטורפים (למימון פרזיטים) ועוד.


×
×
  • תוכן חדש...