Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורום נכבד!

 

לאחר עיונים בהרבה מן המאמרים על "שיפורים" וכהנה וכהנה מאמרים לגבי נוחות, אחיזה ודברים אחרים ברכב,

החלטתי להחליף את הצמיגים ברכבי, אשר עשו עבודתם נאמנה, בצמיגים חדשים, על אותה נשימה ברחבים יותר והחלטתי לשתף אתכם בכך.

 

הצמיגים הישנים: 155R13

2XSAVA ALLSTAR - אשר ברשותי 4 שנים

2XCEAT SPIDER - אשר ברשותי שנתיים ודי טובים אם יורשה לי לציין!

 

הצמיגים החדשים: 175/70/R13

4XPIRELLI P400 AQUAMATE - במחיר מעולה (אני חושב) של 900 שקלים בלבד!

 

לאחר השינוי:

שיפור בפניות והסיבובים (גם החזקים שבהם)

בלימה טובה יותר

תחושת אחיזה ונוחות יותר על הכביש (כבר לא מרגיש כל חור קטן... כמעט :))

 

בקיצור, מומלץ! לבעלי הסובארו והלאונות לסוגיהם..

רק צריך עכשיו לפנות יום עבודה כדי להגיע למשרד הרישוי לבוחן לשינוי המידות ברשיון.

 

נ.ב, אבדוק שינוי בצריכת הדלק ואעדכן אתכם.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

היי.

 

אכן,בלאונה מגיעים 155 שזט מודה עלובה.

בחול רק לשם השוואה הם באים ב 185 ויש גם 195!!!

 

הבעייה היא,שעל הגנט המקורי שלך אתה יכול לשים רק 165, 175 גם נכנס,אבל...ופה יש אבל גדול!!!

הגנט לא בנוי לרוחב 175,אומנם זה מתאים אבל בסיבובים הגנט שלך מתעוות וישנה פגיעה משמעותית באחיזה בפניות, אתה חייב להחליף לגנט יותר רחב,או של GL שמגיע בסטנדרט באינץ אחד יותר רחב, ואז תוכל לשים גם 185 בעתיד אם תרצה,או לחילופין מגנזיום שמתאים למרווח ברגים שלך,גם המגנזיום באינץ אחד יותר רחב מהגנט הנוכחי שלך.

 

ההבדל בין גנטים של DL שיש לך היום לבין GL הם בצבע,שלך אפורים\כסף, ב GL הם שחורים.

 

קח לצומת ליבך,פגיעה משמעותית באחיזה בפניות פתאומיות , וכן הבדל משמעותי תקבל אם תחליף את הגאנטים ליותר רחבים.

פורסם

שלום ותודה על האינפו'

 

הרכב שלי לא בדיוק לאונה... טנדר סובארו, הג'אנטים אכן כסופים,

 

בפנצ'רייה כשהחלפתי שאלתי אם הג'אנט מתאים ונמסר לי שכן, הוא גם נראה יושב מצויין,

 

מהי מידת סהג'אנט האמיתי שנדרש? אולי שלי מתאימים בכל זאת, זקוק לבצע מדידה...

 

בכל מקרה, בהנחה שאתה צודק, מכיר מקום שיהיה מוכן להחליף 4 ג'אנטים תמורת 4 אחרים?

 

לגבי שאר הטנדרים, במקור הגיעו עם צמיגים 185 ככל הידוע לי..

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה נכון גם לגבי טנדר סובארו,העיקר הגנט.

 

בפנצריה ימכרו לך כל דבר.

 

לא כל אחד יודע את זה.

 

מומלץ לחפש רביעייה של GL מפירוק,אתה יכול למצא בגרושים(150-200 שקל לחמישייה), בפירוקיות בצפון(יאסיף,שפרעם,דיר אל אסאד וכו).

פורסם

תודה רבה!

 

אם תמצא את מידת רוחב הגאנ'ט אשמח אם תשלח לי כדי שאוכל לוודא בפירוקיות,

 

תודה על העזרה ואעדכן בהמשך כאשר אבצע אם יש שיפור/שינוי בהתנהגות.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שבת שלום ובקר טוב לכולם!

 

 

מקפיץ עקב המשך לעניין הצמיגים ברכב,

כיצד ניתן לבחון ג'אנטים לתקינות בעין בלתי מזויינת?

לפני קניית משומשים מאיזה בחור, לא ברור עדיין מקורם, אומר שהוריד מהרכב.... (נורה)

 

תודה,

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אי אפשר,לפאנצר מאכר, אחרי הלבשת צמיגים ואיזון - תוכל לדעת מה מצבם, אם ניתן לאזן אותם , אז אין איתם שום בעייה.

 

זה סוג של הימור.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

במידה ועוד לא השגת את הג'אנטים, יש לי רביעייה במחסן. תמורת 350 שקלים הם שלך. ללא דפיקות, צבועים לכסף כדי לא למשוך תשומת לב.

 

הטלפון שלי הוא 0546266747

 

דודו.

פורסם

ג'נטים וצמיגים רחבים לא בהכרך משפרים אחיזה למשל בכביש רטוב.....

קח בחשבון דבר נוסף כי בפניות יהיה לחץ גדול יותר על הציריות (כי הצמיג רחב יותר) והם יגמרו לך מהר יותר.

אם יש לך הגה כח גם פה יבוא לידי ביטוי החלפת הצמיגים ואתה תרגיש הגה קשה יותר המשאבה של ההגה תעבוד קשה יותר

ואורח חייה יקטן.

פורסם

הלאונה רק בארץ גיעה עם 155.

בחו"ל המינימום זה 13 אינץ על 185.

קיימים גם 14 אינץ על 195 או 215...על אותו רכב = בדוק!

 

ככה שאין למשאבת הגה כח שום בעייה וגם לא לציריות - גם עם גנט יותר רחב,או צמיגים יותר רחבים.

 

בברכה.

 

נ.ב. לי יש כבר 10 שנים עם הרכב , מעולם לא הייתה לי שום בעייה עם ההגה כוח ,ההגה רך כמו מרגרינה(יותר רך משמעותית מרכבים חדשים),לגבי ציריות,צריך להקפיד רק שהגומייה(גרמושקה) לא נקרעת...אם היא קרועה יש להחליפה כדיי למנוע כניסת לכלוך - מה שידפוק את הצירייה, קיצר, לבדוק אותם לפני כל טסט.

פורסם

אנשים יקרים תודה!

 

אעדכן את השרשור ואציין שרכשתי השבוע 4 ג'אנטים X של סובארו, בזאת פתרתי את בעיית רוחב הג'אנט,

 

אכן יש שיפור במיוחד באחיזה בסיבובים, האוטו פחות זורק...

 

תודה על עזרתכם!

 

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...