Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת שאלה היפותטית.

ראיתי היום שוטר בשכונה שלי שעומד באותו מקום כל כמה ימים כבר שבועיים , ונותן דוח"ות לנהגים שלא נתנו להולכי רגל זכות

קדימה.

הנקודה היא שהיום ראיתי אותו נותן למישהי דו"ח תוך כדי שהיא חוסמת נתיב שלם בכביש , והוא בעצם עוד יותר מסתכן

כי הוא ליד הנתיב הפנוי.

מה שעוד יותר מחמיר את העניין זה שזה הנתיב הימני מתוך 2 אחרי כיכר ,ממש צמוד , בערך 5 מטר אחרי היציאה מהכיכר,

ואין ממש ראות , חוץ מזה , עשר מטר קדימה יש מפרץ לחנייה ולאוטובוס.

 

אני אתאר שוב את הסיטואציה ,

יש כיכר בעלת 2 נתיבים , ביציאה מסויימת , 5 מטר אחרי היציאה בנתיב הימנית נמצאת הנהגת שקיבלה דוח, והשוטר

בין 2 הנתיבים , כנראה על מנת לחפש עוד אנשים שמבצעים את אותה העברה.

 

והשאלה -> האם זה חוקי?

 

תודה והמשך שבת נעימה

פורסם

אם לא קראת את השרשור על השוטר שיצא מהרכב והביא מכות רצח לנהג שחסם את התנועה כי חיכה שהאוטובוס יחזור ברברס כשילדתו בת ה3 ברכב, אז באמת שלא הבנת שלשוטר מותר לעשות מה שבא לו בארץ.

פורסם

די, עזבו. לא יעזור לרדת על שוטרים! כולם יודעים שהם מושחתים, עושים מה שבא להם ותו לא! זהו.

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

×
×
  • תוכן חדש...