Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן! , אני מחיפה והיום אני נוסע ברחוב אבא-הלל סילבר ולאט לאט מתחיל להתקרב לניידת מסוג שברולט סוואנה גדולה (אם אני לא טועה בדגם) שנוסעת 40 קמש ומאיטה לאט לאט ל25 קמש.

נזכרתי בכל מיני סיפורים מהפורום ששוטרים הרביצו לאזרחים ודברים דומים , לכן לא צפצפתי לה. אבל עשיתי אורות גבוהים "בקטנה" כאילו בטעות רק בשביל שהיא תשים לב שיש מאחוריה מכוניות.

הרחוב הוא דו סיטרי עם הפרדת קו-מקווקו(או איך שרושמים את זה) והיה אפשר לעקוף גם מבחינת תנאי הדרך וגם מבחינת החוק.

למרות זאת לא עקפתי, אותה ניידת עיכבה אותי ב25 דקות לאן שהייתי צריך להגיע (כי אני כמו מפגר נסעתי אחריה באותה מהירות והיא לא התייחסה לאורות גבוהים).

בסופו של דבר הניידת הגיעה לאן שהייתה צריכה לנסוע ואני המשכתי בדרכי.

 

מה עושים במקרה כזה?

 

אוהד.

פורסם

מרביצים לאזרחים? בגלל שצפרת או אותת לה? זה חדש לי

אם היית רושם את המספר היית יכול אולי להודיע על זה בתחנת המשטרה הקרובה לאיזור שלך

ואולי יש סיבה מוצדקת ל"עיכוב" הנ"ל, חיפוש אחר חשוד, בדיקה איזורית וכו'

אני לא גר בחיפה, ולא יודע איזה רחוב זה (ראשי או לא)

ואם מבחינת החוק, וגם מבחינת הדרך מותר לעקוף, אז למה לעזאזל לא עקפת ?!

 

אלעד

פורסם

זה סתם רחוב עם בניינים משני צידי הרחוב ואיזה מרכז קהילתי לא משהו רציני.

בקשר לזה שמרביצים לשוטרים, יש כאן איזה פוסט ששוטר הכניס לו + איומים ועל מה? על שטויות לגמרי.

המקרה שלי עם הניידת היה ב12 ומשהו בלילה, אם הייתי עוקף היה יוצא לי איזה שוטר מנ*** בן איזה 50 עם כרס ומתחיל לצעוק שאני "מפקפק בסמכותו" ועוקף ניידת ומפריע לפעילות משטרתית ומה לא.

 

אשמח לעוד תגובות ושוב השאלה: מה עושים במקרה כזה? (מצפצפים? עוקפים? נכנסים בהם ובורחים? :-) )

 

אוהד.

פורסם
זה סתם רחוב עם בניינים משני צידי הרחוב ואיזה מרכז קהילתי לא משהו רציני.

בקשר לזה שמרביצים לשוטרים, יש כאן איזה פוסט ששוטר הכניס לו + איומים ועל מה? על שטויות לגמרי.

המקרה שלי עם הניידת היה ב12 ומשהו בלילה, אם הייתי עוקף היה יוצא לי איזה שוטר מנ*** בן איזה 50 עם כרס ומתחיל לצעוק שאני "מפקפק בסמכותו" ועוקף ניידת ומפריע לפעילות משטרתית ומה לא.

 

אשמח לעוד תגובות ושוב השאלה: מה עושים במקרה כזה? (מצפצפים? עוקפים? נכנסים בהם ובורחים? :-) )

 

אוהד.

 

בוקר טוב

 

האמת? אני חושב שאתה רואה יותר מדי סרטי פשע :-o

השוטר עיכב אותך, ובגלל זה גם אתה נסעת לאט ויכולת לעכב אחרים

מן ההיגיון היית צריך לעקוף ואם היה רוצה "להרביץ לך" (:-P) היה עוצר אותך (אבל לך תדע...)

לפי דעתי היית צריך לעקוף כמו שצריך, ולהמשיך בנסיעתך כרגיל

אני חושב שלא היה קורה שום דבר מוזר...בוא נגיד ככה

 

אלעד

פורסם

אתה יודע ניתן לעקוף בקו מקווקו כמובן שהעקיפה תתבצע במהירות המותרת.

לאחר בגלל שטות כזאת? אתה צריך להוריד את שעות הגלישה שלך פה בפורום.

פורסם

לפותח השרשור:

 

רח' סילבר בחיפה, רחוב שקט, לילה - הניידת עשתה את העבודה שלה וככה"נ היושבים בה סרקו את הרחוב. כל שהיה עליך לעשות, הוא לעקוף במהירות שאינה מופרזת ואינה עוברת את המהירות החוקית בעיר.

 

חוץ מזה, בכל הכבוד, ב-25 דקות אפשר ללכת את רח' סילבר ברגל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא מצליח להבין את משמעות השרשור.

 

השוטרים כניראה היו עסוקים בסריקה וגם בהרצת צחוקים על הנהג שנוסע אחרהם כבר 25 דקות.

 

למה פשוט לא עקפת?

פורסם
אהלן! , נזכרתי בכל מיני סיפורים מהפורום ששוטרים הרביצו לאזרחים ודברים דומים , לכן לא צפצפתי לה. אבל עשיתי אורות גבוהים "בקטנה" כאילו בטעות רק בשביל שהיא תשים לב שיש מאחוריה מכוניות.

 

לאיזה מצב הגענו :roll:.

פורסם

חחחח תשמעו, תאכלס השכל הישר וההגיון הבריא אומר: תעקוף משמאל.

אבל מכיוון שראיתי ששוטר הכניס מכות פה למישהו , ועוד מבוגר.

והנה עוד פוסט על נהג אופנוע\קטנוע(לא זוכר) שהחליק והשוטרים באו לקחו לו רשיון,

והיו עוד מקרים ששוטרים "חיפשו" על מה להוריד מהכביש\לשלול\לדפוק דו"ח ,

אז חשבתי על האפשרויות הבאות למה לא (ואני לא מתלהב או משהו כזה פשוט הנקודות האלה הדליקו לי מנורה למה לא לעקוף):

יש לי אגזוז לחץ , מסקנה= עושה הרבה רעש, הרבה רעש נותן תחושה של "אני נוסע מהר והנה עבריין תנועה עם אוטו -

משוב(פ)ר-".

האוטו עצמו זה מיצובישי קולט שזה גם מדליק נורה של עבריינים או "פושטקים" איך שתקראו לזה.

וכמובן השעה המאוחרת שהיא 12 ומשהו בלילה.

 

אוהד.

פורסם
אהלן מה עושים במקרה כזה?

 

אוהד.

 

עוקפים?

:roll:

לא הבנתי מדוע לא אותת ועקפת? ובמשך 25 דקות לא היו רכבים מאחוריך או מאחורי הניידת?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...