Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה!

 

לאחר המון המון חיפושים איך לפרק את המגש האחורי בסיוויק 2006 שברשות אימי.

החלטתי פשוט לרדת אתמול לאוטו ולפרק כל מה שמפריע לי בדרך אל המגש האחורי, וכמו כן נעזרתי בקצת חומר מהאינטרנט.

 

מצורפות תמונות להנאתכם...

 

בחלק הראשון יש להרים את המושב האחורי משני צידיו על מנת לשחרר בורג בכל צד שמחזיק את המשענת הצדדית שיש בכל צד, לאחר מכן יש להרים אותה ולהוציא.

שלב שני, יש לפרק את הפלסטיקים על הקורות הצידיות של האוטו, משמע, יש להרים טיפה את הפלסטיק שיושב בצד המושב ולפשוט את הגומי שיושב מסביב לדלת ואחר כך לפרק בעדינות את הציפוי של הקורות.

***יש להיזהר מאוד לא לפרק בטעות את המפשיר אדים, יש להוציא את החלק מאוד בעדינות!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Polo 2012

פורסם

שלב שלישי, יש לפרק את החיבור שיש בין המגש אל התאורת בלם אחורי, וכמו כן לפרק בעדינות את החלק האחראי על פתיחת המושבים האחוריים.

אם אתם רואים שיש עוד איזה שהוא חלק שהוא מחובר בין המגש עצמו אל הפח, יש לפרק אותו.

כמובן שיש לפרק את החיבור הקיים בין הרמקולים כרגע, כדי להוציא את הרמקול עצמו אחר כך.

כעת יש לנסות להרים לא בחוזקה את המגש כלפי מעלה כדי שהקליפסים יצאו ושהמגש יתפרק.

לאחר הפירוק יש לבדוק שכל הקליפסים הלבנים יצאו עם המגש עצמו ויושבים במקומם, אחרת יש להוציאם מהפח בעדינות ולהרכיב במקומות החסרים בשביל למנוע קירקושים בעתיד ושהחלק ישב כמו שצריך על הפח.

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Polo 2012

פורסם

שלב רביעי,

כעת אפשר להוציא את הרמקולים על ידי פירוק הברגים,

זה השלב המשמח ביותר! שמים את הרמקולים על ידי התאמה של החורים הקיימים אל הרמקול, לאחר מכן מחברים את החוטים.

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

Polo 2012

פורסם

המשך...

 

כמובן שלאחר הרכבת הרמקולים, יש לעשות את אותן הפעולות רק בסדר הפוך, יש להיזהר על הקליפים התופסים את הפלסטיקה אל הפח,

ושוב! יש להיזהר מאוד על החיבור של המפשיר אדים!

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

Polo 2012

פורסם

כל הכבוד, אם הכל עובד טוב קבל צל"ש.:-D

 

צריך להיות מאוד זהיר בהתקנות האלה כי ברגע שנשבר פלסטיק קטן,כבר שווה ללכת למתקין.

בכל זאת נראה מאוד מסובך יחסית לרכבים אחרים שראיתי.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

כל הכבוד על הפרויקט

הסבר מפורט ומדויק

בזמנו רציתי לפרק את הרמקולים האחוריים באקסנט ולא ידעתי מאיפה להתחיל

עכשיו נתת לי תמונה כללית איך נראה כל הסיפור

 

נ.ב יש רכבים שלא צריך לפרק את כל המגש,פשוט שולפים את הגריל

למה מסבכים לנו את החיים:evil:

פורסם

כמה רומנטי... ת'רד של התקנת רמקולים אחוריים - מזכיר לי את ימי הטירונות בתחום האודיו :-P

 

יאללה - הת'רד הבא שלך התקנת סט שלושה חלקים עם HU+פרוססור, בידוד אקוסטי מלא, בנייה אישית של חיווט ופודים מפיבר.

 

התחלה טובה - מזל-טוב וברוך הבא לעולם החיידק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא אין לי סאב.

האלמנטים הם 6.5" לא כאלה רציניים אבל שומעים סבבה ביחס לרמקולים של החברה.

 

תודה לכל המגיבים.

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...