Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה הדגמים ששמתי לב אליהם... +- אותו מחיר.

 

אני רווק בינתיים, דלק לא הכי בעייתי , אני נוסע הרבה נסיעות בין-עירוניות...

 

מחפש אמינות !!! טיפולים זולים יחסית.... כיף בנהיגה ואם אפשר איכשהו שמירת ערך

 

מה ההמלצות? בתודה, עומר

תחייה את החיים כי מחר תמות

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוריד פאביה עם אמינות ושמירת ערך עסקינן.

מאזדה פחות מאובזרת באותו סכום. ככל אני חושב שלקנות כצרכן פרטי מדלק מוטורס - זה לסבסד חברות הליסינג.

אני גם הייתי באותו סרט. בסף הלכתי על סוזוקי מסיבות הנ"ל. רק שקניתי SX4 האטצ'בק בסוף.

נראת די דומה לסוויפט אבל יותר מגניבה ונוחה.

פורסם

זו בערך השאלה שהכי נשאלת בפורום בזמן האחרון.

לפני שיעופו החפצים, אני מציע לך להריץ חיפוש.

!AWDSOME

פורסם
תוריד פאביה עם אמינות ושמירת ערך עסקינן

 

מה אתה אומר!

היתה ברשותך פאביה כשאתה קובע באופן חד משמעי שהיא לא אמינה?

פורסם

הבחירה בניהם זה עניין של טעם אישי. תעשה נסיעת מבחן ותבחר מה שהכי מוצא חן בעינייך.

אין פה רכב גרוע ורכב טוב, כולם מתחרות מצויינות וכל רכב מצטיין בתחום שלו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הגיר באיביזה טוב יותר מהגיר הרועש של פאביה. לא נהגתי על איביזה אבל נהגתי על פאביה ועל פולקסוואגנים עם DSG וההבדל הוא ניכר.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
הגיר באיביזה טוב יותר מהגיר הרועש של פאביה. לא נהגתי על איביזה אבל נהגתי על פאביה ועל פולקסוואגנים עם DSG וההבדל הוא ניכר.

מה שמרעיש מאד בפאביה זה המנוע לא הגיר והמנוע {1.6} בשתיהן זהה.

פורסם
תוריד פאביה עם אמינות ושמירת ערך עסקינן.

ברגע זה פתחת לנו את הפוטנציאל לשירשור של 50 דפים ולפחות 150 תגובות על הפאביה :lol::lol:

 

:twisted:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

*מעיפה חפצים ומשתוללת באויר*

 

 

:|

 

לא, דיי, באמת, אפילו לי אין כבר כוח :roll:

 

באמת, תעשה חיפוש.

 

אני רק יכולה להגיד לך דבר אחד,

אם תקנה את הפאביה יש בערך 95% סיכוי שתתאהב בה בטירוף.

5% אחוז הנותרים אולי תגיע איתה למוסך לסידורי פלסטיקה שנשחטה בהתקנות מקומיות- ועדיין תהיה מאוהב.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

תודה לכולם, אכן ערכתי חיפוש וקראתי הכל... עדיין דילמה בין פאביה לסוויפט, אני אנהג על שניהם? מה דעתכם על איביזה החדשה? יש למה להכניס להשוואה

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם
המנוע בפאביה לא רועש, הוא נשמע בשרני הרבה יותר מהשאר שנשמעים אנמיים לחלוטין.
לקרוא למנוע1.6 המיושן והרועש של פולקסווגן בשרני זה כמו לקרוא לציפי לבני האחות השווה יותר של בר רפאלי.המנוע פשוט רועש ומחוספס מדי.

×
×
  • תוכן חדש...