Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לעשות,מחסור במזומנים והרצון להשתדרג בעתיד הביאו אותי להחלטה שככל הנראה אני והכלה נפרד בקרוב.....

 

כללי:

106XSI נפח 1.6 ליטר, שנת 96, צבע כחול, יד 5 (04) ברשיון, 188K ק"מ.

 

טסט ל-11 חודשים.

 

מכני:

 

כל מה שאני עכשיו מציין בוצע לפני 700 ק"מ (פחות מחודש):

 

ראש מנוע עבר שיפוץ מלא כולל גומיות שסתומים וכו'.

בלוק מנוע הוחלף לבלוק מנוע 1.6 של 306 (מייבוא!!!), מהדגמים של השנתונים הגבוהים (מי שמעוניין יוכל לראות את מצב הראש מנוע של ה-306, הוא אצלי בבית,ממנו ניתן להסיק על מצב הבלוק...חדש לגמרי,עבר כ-40K ק"מ !).

סעפת יניקה של 306 עברה התאמה והותקנה במנוע החדש.

מנוע צעדים חדש מקורי.

צינורות קירור הוחלפו.

רדיאטור עבר ניקוי.

קולר שמן שופץ.

הוחלף קלאץ' 200 מ"מ מקורי של VALEO.

הוחלפו כל מחזירי השמן במנוע+ראש.

כל האטמים במנוע חדשים (סעפות וראש מנוע).

גיר עבר ניקוי ומילוי של שמן גיר סינטטי מיוחד ויקר מאוד.

הוחלפו השטנגות של הגיר.

 

מעבר לזה:

 

מערכת חימום- הוחלף רדיאטור חימום פנימי (מקורי).

מערכת מיזוג- הוחלף מדחס+מייבש+צינורות של המזגן.

בלמים אחוריים (שבוע הבא יוחלפו).

חשמל- כל הצמת חשמל של המנוע שוחזרה ונבנתה מחדש, הרכב לא סובל מקצרים וכו'.

מוטות קישור של הגלגלים הוחלפו לא מזמן.

מזרקים עברו ניקוי ושיפוץ לפני כ-1500 ק"מ.

הוחלפו פלאגים.

מערכת ABS- הוחלפה כמעט בשלמותה (מחשב, מעבדים, חיישנים וכו').

 

יש עוד המון דברים,פשוט אני לא זוכר....

 

שיפורים:

 

שילדה-

הרכב הוסב ל-SET UP של ראלי דור שני\GTI, עם החלפת אנטירולים קדמי ואחורי לעבים יותר.

ברכב הותקנו בולמים של בילשטיין (בני 9 חודשים,אחריות כמובן לכל החיים).

STRUT קדמי תחתון.

 

מנוע-

למנוע החדש בוצע יחס דחיסה גבוה (בראש+בבלוק עצמו).

צ'יפ ניהול מנוע מותאם אישית.

 

 

תוספות שונות:

 

QUICK-SHIFT להעברת הילוכים מהירה יותר (של גריפית')

לוח שעונים לבן עם תאורה כחולה.

ספי דלתות מאלומניום מיוחדים מחו"ל.

מערכת אזעקת ביפר עם תוספות נוספות (חיישנים נוספים, סוללות גיבוי וכו')

 

*סאנרוף תקין- לא נוזל !

*כל החישמולים תקינים (מראות,חלונות).

 

שילדה:

 

הרכב קיבל מכת חנייה קלה מאחורה, מה שמקטלג אותו כ"קצה שילדה" (קורת רוחב), בטופס הבדיקה שלי זה מצויין כמשמעות שולית, לא בוצע אפילו תיקון פחחות,אי לכך גם אין מה לבקש לרדת במחיר.

 

מעבר לזה- הרכב נקי לחלוטין !

 

מי שראה את הרכב יודע שהוא יפהיפה, לא סובל ממחלות הצבע שיש לצרפתיות בנות גילו (צבע מקורי!).

 

אישורים:

 

המנוע החדש מאושר ברשיון, ובנוסף יש אישור לצמיגים מידה 185/55/14 (המידה של ה-GTI).

 

כמה בקשות יש לי עכשיו:

 

1.המחיר הוא מעל 30K ש"ח- אם לא מתאים נא לא להתקשר\לשלוח הודעות.

2.ילדים שמתקשרים בתקווה לקבל סיבוב וכו'- נא לחסוך לי את הטירדה, אף אחד לא נוהג ברכב פרט אליי עד שיוכיחו רצינות לגביו.

3.נא לא לנסות להתמקח על המחיר וכו',הרכב לא צריך שום יישור קו ל-5 שנים הקרובות.

 

מי שמכיר את הרכב, יודע את רמת האחיזה הגבוהה שהושגה בעקבות השיפורים היקרים שהוכנסו בו.

 

יש אופציה לקנות עם מערכת לא רעה בכלל.

 

 

לפרטים נוספים- עידן 054-8057788.

 

אם אני לא עונה אז אני בלימודים, לא להשאיר הודעות בתא קולי (אני לא שומע אותן), מקסימום לשלוח SMS ואני אחזור מאוחר יותר.

 

תודה.

 

norm_8F540537BED0421587F60AB623BF16A8.JPG

 

norm_658549E487494EC5859170116B0C04F0.JPG

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...