Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול ביום שישי 27 באפריל 2008 קניתי את הטויוטה החדשה דגם 5 דלתות הנקרא אוריס.

אשמח לשמוע אם ישנם עוד חברים בפורום הזה שכבר קנו או הזמינו את הקורולה החדשה שנת 2008.

 

אתמול הביאו אותה בפעם הראשונה לאולמות התצוגה של הסוכניות.- מי ראה?

אני קניתי בהרצליה

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קנית אוטו בלי לראות אותו כלל, ולא שמת את התחת שלך על המושב כדי לראות אם הוא בכלל נוח לך או מתאים לצרכיך..

 

גם את הדירה שלך קנית מפרוספקט ??

פורסם

עריכת הנהלה: An auris2008 by any other name... (או במילים אחרות, לידיעת הקוראים שכרגע הצטרפו אלינו - wizzb1 ו-auris2008 הם אותו אדם ;))

 

תתחדש

גם אני כנראה אבצע הזמנה ביום שישי הבא לאחר נסיעת מבחן

איזה דגם בחרת?

איזה צבע?

מתי אספקה?

פורסם

דווקא כן הייתי בתוך האוריס, והיו עוד מספר חברה באותו יום כלומר אתמול באולם התצוגה ודווקא כולם מאד התלהבו.

חבר שלי בא לביקור לארץ לפני שבוע מאנגליה הוא גר בלונדון וקנה את האוריס שם לפני חודש ונסע עשה איתה הרבה מיילים בעיקר בסקוטלנד ואחר כך בתוך לונדון והסביבה וגם דרומה והוא הלהיב אותי בכל מה שסיפר לי עליה וגם הראה לי הרבה תמונות שצילם עליה באותו שבוע.

פורסם

בגלל שחבר שלך אלהיב אותך קנית את האוטו ?!

ביצעת עליו נסיעת מבחן? מאיפה אתה יודע עם תאהב את הנסיעה שלו, ובמיוחד את הגיר?

 

בכל מקרה כבר קנית, תתחדש!

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

נשמע מאד מעניין.

נראה לי שמכיוון שהאווירה כאן מאד "חמה" על האוריס והקורולה - שנמשיך להתכתב בפרטי.

אז להתראות שם

תודה ושוב תתחדש-אולי נפגש פעם ונעשה את הטיולים הראשונים ביחד

יראו שני אוריס ואולי גם עוד כמה- יתפוצצו וימתו הקנאים.

בי

 

עריכת הנהלה: שימו לב איזה שדרוג מרשים ההודעה הזאת עוברת ברגע שאתם יודעים ש-wizzb1 ו-auris2008 הנם אותו אדם.

פורסם
בגלל שחבר שלך אלהיב אותך קנית את האוטו ?!

ביצעת עליו נסיעת מבחן? מאיפה אתה יודע עם תאהב את הנסיעה שלו, ובמיוחד את הגיר?

 

בכל מקרה כבר קנית, תתחדש!

 

ניב

 

מעניין NIV A באיזה רכב אתה נוסע ?

פורסם
בגלל שחבר שלך אלהיב אותך קנית את האוטו ?!

ביצעת עליו נסיעת מבחן? מאיפה אתה יודע עם תאהב את הנסיעה שלו, ובמיוחד את הגיר?

 

בכל מקרה כבר קנית, תתחדש!

 

ניב

 

אני לא מבין על מה אתה מדבר אני מסביר לך שהוא נסע האוריס למעלה מחודש ימים ואלפי מיילים ולא איזה נסיעת מבחן של 10 דקות.

אני סומך על החבר ילדות הזה במאה האחוזים למדנו ביחד ונלחמנו ביחד ובין היתר הוא גם הכיר לי את אשתי שתחיה נדמה לי שהם היו פעם גם חברים.

זאת אומרת אם המלצתו היתה טובה לגבי אשתי אין סיכוי שלגבי האוריס יהיה שונה

פורסם

זאת אומרת אם המלצתו היתה טובה לגבי אשתי אין סיכוי שלגבי האוריס יהיה שונה

 

ההשוואה הזאת הפילה אותי לרצפה.

איך אתה מסביר את זה שעם אשתך הוא לא נשאר ועם הקורולה (AURIS) כן?

 

לדעתי רכישת רכב בלא נסיעת מבחן שקולה להימור לא מושכל במייוחד

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

משהו כאן מסריח מאוד מנציג מכירות של טויוטה. מדהים שב-מ-ק-ר-ה למישהו שהזמין אוריס חדשה יש חבר ילדות שהכיר לו את אשתו ונסע על האוריס במשך אלפי קילומטרים, והוא סומך על אותו חבר ילדות בחיים שלו. קשקוש מוחלט.

 

מעבר לכך, עצם פתיחת הת'רד הזה הזויה לחלוטין - מישהו שקנה טויוטה חדשה רוצה לשמוע אם יש עוד אנשים שקנו? נו באמת...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
משהו כאן מסריח מאוד מנציג מכירות של טויוטה. מדהים שב-מ-ק-ר-ה למישהו שהזמין אוריס חדשה יש חבר ילדות שהכיר לו את אשתו ונסע על האוריס במשך אלפי קילומטרים, והוא סומך על אותו חבר ילדות בחיים שלו. קשקוש מוחלט.

 

מעבר לכך, עצם פתיחת הת'רד הזה הזויה לחלוטין - מישהו שקנה טויוטה חדשה רוצה לשמוע אם יש עוד אנשים שקנו? נו באמת...

 

רוני

 

אתה כרגיל עם הליכלוכים שלך.

מתי תתבגר ???

 

רק לידיעתך , אף אחד איננו כאן עובד טויוטה ואולי זה לא מוצא חן בעיניך אבל ישנם עוד אנשים שלא חושבים כמוכך.לי למשל הגיעות ידיעות מאד מבוססות שהזמינו כבר למעלה מ-1500 טויוטות חדשות וזאת המשך שבועיים ועוד בלי נסיעות מבחן.

ביום שישי בררתי, כי רציתי להזמין , ויש טויוטות חדשות לאספקה רק לחודש אוגוסט 2007 - מה קרה, היבואן לא רוצה לספק רכבים חדשים.

משלוח מאי מלא, משלוח יוני-מלא, משלוח יולי-מלא.

זה בטח זם נראה לך איזה תרגיל שיווקי - יאני כולם הזמינו כדי שתמהר גם להזמין.

עכשיו מתחיל להראות לי שאתה כנראה עובד אצל היבואן של מאזדה ופוקוס ואתה מקבל כל הזמן כסף על ההתקפות הבלתי סבירות שללך על טויוטה וקורולה.

כמה משלמים לך - לפי כמות התגובות או לפי הזמן שאתה מתמזמז על המחשב?

פורסם

מזל טוב, יש הבדל קטן בין האוטו של חבר שלך לשלך, לשלו יש 9 כריות אוויר+ESP, לשלך 4 כריות ואין ESP והוא גם שילם פחות לעומת האלטרנטיבות שמוצעות שם.

פורסם

יודע מה, אני מבטיח להתבגר כשאתה תתחיל לדבר בהגיון, לא להיות מוטה לחלוטין לטובת טויוטה ונגד כל המתחרים, ולהיפטר מהדיסוננס הקוגנטיבי שלך, שמגיע באופן הזוי עוד לפני הקנייה.

 

אני חייב להודות שחזיתי את מתקפת חובבי הקורולה החדשה, אבל גם אני לא האמנתי עד כמה מגוחך זה יהיה.

 

מזל טוב, יש הבדל קטן בין האוטו של חבר שלך לשלך, לשלו יש 9 כריות אוויר+ESP, לשלך 4 כריות ואין ESP והוא גם שילם פחות לעומת האלטרנטיבות שמוצעות שם.

 

מעבר לכך, אני מניח שלחבר שלו יש תיבה ידנית, בעוד כאן מדובר על הרובוטית המעצבנת והמסרסת. בלי קשר, ממבחני דרכים הקורולה החדשה היא מכונית טובה בהחלט אבל שום דבר מיוחד - לא עדיפה על פני אף אחת ממתחרותיה הגדולות.

 

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...