Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לא רציתי להקפיץ שרשור ישן וארוך :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=132012&highlight=%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99+%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%94

 

אז ככה, שמתי לב שכמעט כל הקבצים המסתובבים ברשת (בצורה חוקית או לא - לא לנו לשפוט)

מצויידים ב קליפינג, ממש כל שיר שיורד למחשב אצלי, נבדק ע"י תוכנת SONY SOUND FORGE 8 והיא מוצאת את הקליפינג בשירים.

עכשיו לשאלות:

1. ברגע שאני עושה NORMALIZE לקובץ ושומר אותו, אני בודק עוד פעם והקליפינג לא נעלמים - למה? מה עושים בדיוק שם?.

2. האם יש עוד תוכנות יותר פשוטות להפעלה בכדי להסיר את הפיקים האלה?

3. אם כן, אז אולי יש תוכנה שניתן לפתוח ולשנות יותר מקובץ אחד בבת אחת, כלומר לסמן איזה 10 קבצים ויאלה -NORMALIZE ?

תודה מראש.

בוריס.

cliping.JPG

פורסם

צריך להוריד די בי לבדוק עד שלא תקבל TRACK בלי CLIPPING... תחפש בתוכנה.

 

Process - Volume

 

תוריד ווליום קצת. יש כל מיני טכניקות, צריך לראות לפי המקסימום, מה הקליפינג הכי גבוה, למשל כתוב לך 5.2 באדום, צריך להוריד ב2.5. כל מיני כאלה שיטות.

פורסם

או קיי , תודה על התגובה.

עשיתי את זה הורדתי את הווליום ב 2.5, שמרתי את הקובץ החדש, פתחתי אותו עןד פעם ועשיתי בדיקת קליפינג, עכשיו הוא מראה על הגרף את הקליפינג אבל רושם ו"קליפינג לא נמצא".

מה זה אמור להביע?

מצורפת תמונה לדוגמה.

clip.JPG

פורסם

אם יותר לי לשאול , האם אתה מוריד MP3 ? או שאתה מוריד קבצי לוסלס ? כי כשמורידים לוסלס לא נראה לי שיש קליפינג

ומהיכן משיגים את התוכנה הנ"ל ? והאם קשה לעבוד איתה?

בתודה מראש יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אם יותר לי לשאול , האם אתה מוריד MP3 ? כן או שאתה מוריד קבצי לוסלס ? גם. כי כשמורידים לוסלס לא נראה לי שיש קליפינג - צודק

ומהיכן משיגים את התוכנה הנ"ל ? שיתוף קבצים או קונים :). והאם קשה לעבוד איתה? - לא כל כך נוחה, לדוגמה עם אתה רוצה להסיר רעשים,קליפינג וכו', אז צריך לפתוח שיר שיר ולשמור שיר שיר.

בתודה מראש יהודה

 

התשובות באדום.

פורסם

סה"כ כל מה שאתם עושים זה לא להוריד את הקטימה מהשירים

אלא מנמיכים את הווליום של הקטימה

 

העיוות עדיין מתבצע , אבל בווליום נמוך יותר

 

זה הכל.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לקנות דיסק אורגינל ?:)

 

גם בדיסקים אורגינלים יש המון עיוותים [מזרחית? מישהו?:)]

 

אין פתרון קסם לבעיה הזו , כי מה שאתה מוריד הוא העותק הראשון של הקובץ

 

זה כמו שתנסה להחזיר את הקובץ ל WAV

 

אלא אם כן תעשה הקלטה אנלוגית מחודשת [שגם אז תצא די גרועה]

 

אין לך איך להמנע מהעניין

 

תעזוב , כל שיר שאתה מוריד את מעביר בסאונדפורג'?

 

מאיפה כל הזמן הזה:)

 

מקסימום , תוודא שאתה מוריד שירים של קבוצות ריליס איכותיות

ולא שירים כגון

 

offer nissim החדש שיר פיצוץץץץץץ!!.mp3

 

זה כבר מצחיק :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לקנות דיסק אורגינל ?:) - ידעתי שתגיד את זה :)

 

גם בדיסקים אורגינלים יש המון עיוותים [מזרחית? מישהו?:)] - לא מכיר סוג מוסיקה כזה :)

 

אין פתרון קסם לבעיה הזו , כי מה שאתה מוריד הוא העותק הראשון של הקובץ

 

זה כמו שתנסה להחזיר את הקובץ ל WAV

 

אלא אם כן תעשה הקלטה אנלוגית מחודשת [שגם אז תצא די גרועה]

 

אין לך איך להמנע מהעניין

 

תעזוב , כל שיר שאתה מוריד את מעביר בסאונדפורג'? - ברור שלא, אבל היום היה לי קצת זמן פנוי וישבתי על התוכנה קצת. לא יוצא כלום :( באסה.

 

מאיפה כל הזמן הזה:)

 

מקסימום , תוודא שאתה מוריד שירים של קבוצות ריליס איכותיות - על זה באמת אני מקפיד, כל האלקטרו שלי הוא 320 KBPS אבל עדיין עם פיקים :(.

ולא שירים כגון

 

offer nissim החדש שיר פיצוץץץץץץ!!.mp3

 

טוב את הדיסק החדש שלו (FOREVER TEL AVIV) אני בטוח אקנה, שיצא כבר! :)

 

זה כבר מצחיק :) - כן, היום באמת הצחקת :)

 

תודה על העזרה.

התשובות באדום.

בברכה.

בוריס.

פורסם
אלי היקר!

אולי יש לך פתרון יעיל וטוב לבעיה שנוצרה כאן? אני באמת לא חושב שיש

תראה אני יודע שמה שאומר עכשיו יהיה כמו לשים בד אדום לפני הפר , אבל אני אומר את זה . לטעמי גם במחשב שומעים היטב בין MP3 ברייט של 320KBS ובין קובץ לוסלס , ובטלפון שלי אני שם רק 320 שירד מלוסלס , כי אחרת ממש שומעים או עיוותים או שחסרים כלים או שהזמרת נעשתה עים קול של הגיסה השנואה ולא זמרת .

אז או שתחפש לוסלס או שתאלץ לשמוע כמו שמקבלים כי למעשה הקטימה זה הורדה של מה שנקרא NOTE של מוסיקה . ומה שירד לא יכול להיות פתאום יש מאיין .

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

truejoker צודק במאה אחוזים - קובץ שהוקלט ב 320 קב"ס לא בהכרח יהיה נטול פיקים

זה רק אומר שיש בו יותר מידע על הצלילים , וטווח התדרים רחב יותר.

 

לוסלס! זה הדבר הבא:)

 

אתה יכול להקליט גם שיר ב 128 קב"ס ללא פיקים [ישמע כמו שישמע]

וגם להקליט שיר ב 320 קב"ס עם פיקים עד זימבבוואה.

 

מי שקובע איך הקובץ יהיה , זה רק המקליט שלו

 

הרבה משתמשים בתוכנות לא מי יודע מה , ומקודדים לא מוצלחים

ועושים את כל הדברים הלא נכונים בשביל להקליט שיר

 

[כמו להעתיק שיר ישירות לכונן הווינדוס מדיסק , נשמע מוזר אבל זה משפיע :p]

 

תורת הריליס גרופס

כל קבוצה והשטויות שלה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

lossless - "לאבד פחות" קבצים שמקודדים בשיטה אחרת מהMP3 , הרבה יותר איכותיים, כלומר הרבה מידע נשאר ולא נחתך לעומת הMP3.

את האמת לא יודע באמת עם מה בדיוק מקודדים.

בברכה.

בוריס.

פורסם

all you need is google

 

קצת מידע.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lossless_data_compression

 

http://www.lossless-audio.com/

 

http://flac.sourceforge.net/

 

לא תמיד התוכנות חינמיות.

 

קריאה מהנה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...