Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שזה המקום המתאים (כי אני מוגבל מאוף טופיק אז אני מקווה להיעזר כאן )

ואני מקווה שהמנהלים לא ימחקו ויעזרו לי .

יש לי בעיה של צריבת קובצי אודיו . אני מוריד קבצי אודיו לוסלסס עם קובץ CUE , וכשאני רוצה לצרוב אותם אני בבעיה .

שיטה 1 : לתת לנירו 6 לקבל קובץ CUE ולצרוב אימג' - אני מקבל הודעת שגיאה על שם קובץ (גם כשאני מעתיק ועושי קופי פייסט לשם הקובץ )

שיטה שניה : לחלק את הקבצים בCUES PLITTER , ולצרוב לדיסק אודיו רגיל (כלומר לגרור את הקבצים ושיצרוב ) הצורב נדלק אבל שום דבר לא קורה .והתוכנה יוצאת החוצה ואי אפשר לפתוח את הצורב . וכשעושים הדלקה מחדש מתברר ששום דבר לא נצרב

 

שיטה שלישית : לתת את הקובץ CUE לתוכנה בשם BURRN , ואז היא מראה את שמות הקבצים והיא צורבת , אבל על הדיסק מקבליים שמות FILE1 , FILE2 וכן הלאה (כלומר ללא שמות הקבצים )

עלי לציין שיש לי נירו 6

אני פשוט לא יודע מה לעשות ואיך לפתור את הבעיה . אם למישהו יש עיצה אני אשמח מאוד

בברכה יהודה

פורסם

יהודה , המנהלים לא עושים דווקא וכולנו פה בשביל לעזור אחד לשני.

אבל בחיית , כזו כותרת ?

ערכתי אותה למשהו יותר ענייני.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תוריד את התוכנה של מונקי-אודיו שם אתה צריך לחלץ את קובץ הWAV מתוך APE ורק אז להכניס את הCUE לנרו, כי אם תסתכל בתוך הקובץ של CUE תראה שהוא מחובר לקובץ בשם CD.WAV ולא סיומת של APE.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
שיטה 1 : לתת לנירו 6 לקבל קובץ CUE ולצרוב אימג' - אני מקבל הודעת שגיאה על שם קובץ (גם כשאני מעתיק ועושי קופי פייסט לשם הקובץ ) - זה לא מספיק - ראה הסבר למטה

 

זה בדיוק העניין, אתה פותח את קובץ הCUE בעזרת "NOTEPAD" בדרך כלל שם של קובץ הAPE מופיע שם בשורה השלישית (תשים לב לשגיעה שהנרו מוציא לך - הוא רושם באיזה LINE השגיעה) ואז בדרך כלל צריך לשנות שם את הסיומת במקום wav. ל ape.

ואז תעשה "SAVE" ותפעיל מחדש את הקובץ דרך נרו - הכל מסתדר :)!

 

אם יש עוד בעיות, או שלא הבנת מה לעשות - אני כאן.

פורסם
תוריד את התוכנה של מונקי-אודיו שם אתה צריך לחלץ את קובץ הWAV מתוך APE ורק אז להכניס את הCUE לנרו, כי אם תסתכל בתוך הקובץ של CUE תראה שהוא מחובר לקובץ בשם CD.WAV ולא סיומת של APE.

דני

עשיתי את זה

 

זה בדיוק העניין, אתה פותח את קובץ הCUE בעזרת "NOTEPAD" בדרך כלל שם של קובץ הAPE מופיע שם בשורה השלישית (תשים לב לשגיעה שהנרו מוציא לך - הוא רושם באיזה LINE השגיעה) ואז בדרך כלל צריך לשנות שם את הסיומת במקום wav. ל ape.

ואז תעשה "SAVE" ותפעיל מחדש את הקובץ דרך נרו - הכל מסתדר :)!

 

אם יש עוד בעיות, או שלא הבנת מה לעשות - אני כאן.

עשיתי את זה גם , יש לי עכשיו שני קובצי CUE אחד עים WAV ואחד עם APE , ויש לי שני קבצי אימג' , אחד APE מקורי , ואחד WAV שחולץ מהAPE ע"י מונקי אודיו , ועדיין משום מה זה לא עובד .

ניסיתי גם למצוא דרך לצרוב דרך EAC וגם שם אני לא מצליח להבין איך צורבים עם קובץ CUE שיתן את שמות השירים . לצרוב אימג' לבד אין בעיה , אבל אז אם אני אכניס לדיסק לא אקבל את שמות השירים

ותודה על הנסיון לעזור

לעופר תודה על העזרה ועל השינוי

בברכה יהודה

פורסם

1. לא צריך להיות לך 2 קבצים של קיו ושני קבצי של אייפ. תמחק הכל, ותתחיל מהתחלה, צריך להיות אצלך קובץ קיו אחד, וקובץ אייפ אחד.

2. לפעמים גם אני נתקע עם קבצים שלא נפתחים גם אחרי השינוי הזה שרמתי לעיל.

 

השיטה היא כזאת : (עבודת נמלים) אתה חייב להשוות בין כל המשפט של שם הקובץ קיו לבין שם של אייפ, אם יש כל מיני פסיקים או סימנים שלא אותיות למחוק הכל בשניהם וגם בשם החיצוני של הקובץ וגם בשורה של השם של האייפ בתוך הקיו, שים לב לתיקיה עצמה שהקבצים נמצאים בה = אם יש שם גם כל מיני סימנים שהם לא אותיות באנגלית למחוק הכל!, נרו ממש לא אוהב את כל הסימנים הללו.

 

תעדכן עם הצלחת.

פורסם

סיבכתם את עצמכם ואת הבחור :lol:

 

יש דרך פשוטה הרבה יותר.

יש תוכנה שמכניסה פלאגאין לתוך הנרו, וכל שצריך לעשות כאשר רוצים לצרוב דיסק APE \ FLAC או כל פורמט לוזלס אחר הוא לעשות דבל קליק על קובץ ה CUE והנרו אוטומטית צורב אותו.

 

התוכנה נקראית: Cole2k Media - Nero Audio Plugin Pack

 

חינמית לחלוטין, תעתיק את השורה לגוגל ותמצא מיליון מקורות להורדה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר - לא קראת עד הסוף מה שרשמתי כאן, או שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך,

חוץ מזה שכן צריך להיות פלאג אין כזה בתוך הנרו, עדיין נרו עובד לפי פקודות ברורות, כלומר הוא רואה קובץ CUE שאתה לוחץ עליו, בקובץ הזה יש פקודה לטעון ולחלק את קובץ השמע בפורמט APE , עכשיו, אם בקובץ CUE שורה עם השם של קובץ הAPE לא זהה לקובץ הAPE המקורי, אז הנרו זורק אותך, כי זה לא תואם! למה זה לא תואם? = אלף ואחת סיבות

אחת מהם לדעתי היא ש מי שמקודד ומשחחר את הדיסקים בפורמט הזה, לא רוצה שלכל "ילד" תהיה גישה לדיסקים האלה עפילו אחרי שהוא הוריד אותם למחשב, אלה בן אדם שבאמת מבין קצת במחשבים יוכל בקלות להפוך את המילה WAV למילה APE בתוך הCUE ולצרוב כמו שצריך.

 

עוד סיבה יכולה להיות שהתוכנה שמקודדת את זה משאירה את הסיומת הWAV שבתוך הCUE כי כך היא תוכנתה לעשות.

פורסם
1. לא צריך להיות לך 2 קבצים של קיו ושני קבצי של אייפ. תמחק הכל, ותתחיל מהתחלה, צריך להיות אצלך קובץ קיו אחד, וקובץ אייפ אחד.

2. לפעמים גם אני נתקע עם קבצים שלא נפתחים גם אחרי השינוי הזה שרמתי לעיל.

לא הבנת אותי . עשיתי תיקיה חדשה . ובה שמתי את הקובץ אייפ ואת הקובץ קיו שלו (עשיתי שינוי שם לקובץ והעתקתי את שם הקובץ ואותו הדבקתי לקובץ קיו ) . אותו דבר עשיתי לקובץ WAV (תיקיה חדשה והכול) , ובשני המקרים נרו לא צרב

השיטה היא כזאת : (עבודת נמלים) אתה חייב להשוות בין כל המשפט של שם הקובץ קיו לבין שם של אייפ, אם יש כל מיני פסיקים או סימנים שלא אותיות למחוק הכל בשניהם וגם בשם החיצוני של הקובץ וגם בשורה של השם של האייפ בתוך הקיו, שים לב לתיקיה עצמה שהקבצים נמצאים בה = אם יש שם גם כל מיני סימנים שהם לא אותיות באנגלית למחוק הכל!, נרו ממש לא אוהב את כל הסימנים הללו.

כפי שכתבתי , ווידאתי את זה ע"י שהעתקתי את שם הקובץ ועם העותק עשיתי פייסט בקובץ קיו .

 

תעדכן עם הצלחת.

עשיתי גם בדיקה ידנית עם פנקס רשומות וזה עדיין לא הולך

סיבכתם את עצמכם ואת הבחור :lol:

 

יש דרך פשוטה הרבה יותר.

יש תוכנה שמכניסה פלאגאין לתוך הנרו, וכל שצריך לעשות כאשר רוצים לצרוב דיסק APE \ FLAC או כל פורמט לוזלס אחר הוא לעשות דבל קליק על קובץ ה CUE והנרו אוטומטית צורב אותו.

 

התוכנה נקראית: Cole2k Media - Nero Audio Plugin Pack

 

חינמית לחלוטין, תעתיק את השורה לגוגל ותמצא מיליון מקורות להורדה.

 

איתמר.

איתמר יש לי את הקבצים האלו , והם נמצאים בנירו , אבל נירו לא מוכן לצרוב לי גם את קבצי הWAV

איתמר - לא קראת עד הסוף מה שרשמתי כאן, או שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך,

חוץ מזה שכן צריך להיות פלאג אין כזה בתוך הנרו, עדיין נרו עובד לפי פקודות ברורות, כלומר הוא רואה קובץ CUE שאתה לוחץ עליו, בקובץ הזה יש פקודה לטעון ולחלק את קובץ השמע בפורמט APE , עכשיו, אם בקובץ CUE שורה עם השם של קובץ הAPE לא זהה לקובץ הAPE המקורי, אז הנרו זורק אותך, כי זה לא תואם! למה זה לא תואם? = אלף ואחת סיבות

אחת מהם לדעתי היא ש מי שמקודד ומשחחר את הדיסקים בפורמט הזה, לא רוצה שלכל "ילד" תהיה גישה לדיסקים האלה עפילו אחרי שהוא הוריד אותם למחשב, אלה בן אדם שבאמת מבין קצת במחשבים יוכל בקלות להפוך את המילה WAV למילה APE בתוך הCUE ולצרוב כמו שצריך.

 

עוד סיבה יכולה להיות שהתוכנה שמקודדת את זה משאירה את הסיומת הWAV שבתוך הCUE כי כך היא תוכנתה לעשות.

אני את זה מכיר ויודע וערכתי את הקובץ קיו

אני באמת לא יודע מה לעשות עכשיו , כי את הכול ניסיתי

בברכה יהודה

פורסם

אם הנרו לא מוכן לצרוב קבצי wave (מתכוון לקובץ עצמו, ע"י גרירה שלו או הוספה, לא ע"י פתיחת הcue) זה כבר בעיה טכנית שלא קשורה לאופן שהתנהלת עם קובץ ה-cue.

 

הייתי מציע לך לנסות:

התקנה מחדש של נרו.

לצרוב wave דרך burnnn.

לצרוב wave דרך EAC.

לנסות להתקין ממשק atapi מכאן http://www.nero.com/nero7/enu/WNASPI32.DLL.html (פשוט שים את הקובץ בתקיה של נרו).

 

אם הצורב לא מוכן לצרוב גם קבצים אחרים (ציינת בעיה של "קפיאת" התוכנה) אז ככל הנראה בעיית חומרה. לא יזיק לנסות לפני החלפת הכונן גם עידכון דרייברים שלו (וחובה בעצם..)

 

דרור.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם
אם הנרו לא מוכן לצרוב קבצי wave (מתכוון לקובץ עצמו, ע"י גרירה שלו או הוספה, לא ע"י פתיחת הcue) זה כבר בעיה טכנית שלא קשורה לאופן שהתנהלת עם קובץ ה-cue.

 

הייתי מציע לך לנסות:

התקנה מחדש של נרו.

לצרוב wave דרך burnnn. דרך BURRNN זה גם לא עובד לי , אני מקבל את הדיסק עים שם קובץ FILE1-10 בדיסק של 10 שירים

לצרוב wave דרך EAC.אתה יכול להסביר לי איך בדיוק לצרוב דרך EAC ? אני יכול להוציא את זה לקבצי WAV נפרדים או שאני יכול את האימג' אבל אם אני נותן לו את הCUE שיש לי , משהו לא עובד , ואם אני מבקש שייצור CUE , אין לי דרך לרשום את המבצע ואת שמות השירים (בתקווה שהוא יצרוב את זה איתם)

לנסות להתקין ממשק atapi מכאן http://www.nero.com/nero7/enu/WNASPI32.DLL.html (פשוט שים את הקובץ בתקיה של נרו).

 

אם הצורב לא מוכן לצרוב גם קבצים אחרים (ציינת בעיה של "קפיאת" התוכנה) אז ככל הנראה בעיית חומרה. לא יזיק לנסות לפני החלפת הכונן גם עידכון דרייברים שלו (וחובה בעצם..)

 

דרור.

ניסיתי להתקין נירו 7 אבל זה תוכנה מידי גדולה עלי , אז אני אנסה להשיג דיסק של נירו 6 ולהתקין מחדש

ותודה על העזרה

בברכה יהודה

פורסם
ניסיתי להתקין נירו 7 אבל זה תוכנה מידי גדולה עלי , אז אני אנסה להשיג דיסק של נירו 6 ולהתקין מחדש

ותודה על העזרה

 

 

ל מה בדיוק אתה מתכוון (באדום)? נרו 7 אחלה תוכנה שבעולם, הכי מעודכנת ונוחה לתפעול כמו כל נרו קודם.

פורסם
ל מה בדיוק אתה מתכוון (באדום)? נרו 7 אחלה תוכנה שבעולם, הכי מעודכנת ונוחה לתפעול כמו כל נרו קודם.
תוכנה ענקית עם המון פיצ'רים שאני לא מבין , ולא בטוח שאני צריך אותם , התקנתי , אבל אני אעשה לה UNINSTALL ואשים את ה6

עדיין מישהו יודע איך צורבים עם EAC ? הייתי מאוד רוצה לדעת ,כי אז גם הצריבה תהיה בטח יותר טובה מאשר בנירו

בברכה יהודה

פורסם

wave דרך eac אפשר לצרוב רק אם יש לך cue.

יש לך wave נכון? (שדיקומפרסת מהAPE) יש לך את ה-cue הלא ערוך? (זה בלי השינויים של WAVE ל APE, אבל כן עם השמטת הפסיקים והסימנים שדובר קודם,שגורמים לerror.נסה גם את המקורי מקורי ללא השינויים). נסה לגרור אותו לחלון הEAC. ואם הוא נותן שגיאה ציין בדיוק איזה.

 

בכל מקרה, לא ענית אם אתה מצליח לצרוב קבצים אחרים, (כדי לשלול חומרה תקולה) , ואם התקנת את הממשק ATAPI (מומלץ), ואם עדכנת דרייברים.

בכל מקרה (שוב) גם אני מעדיף את 6 ולא אמורה להיות איתה בעיה. אם אתה מתקין מדיסק מקורי וודא שאתה מוריד עידכונים מהאתר של נרו (אם הם עדיין מספקים,לא יודע).

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

טוב ניסיתי עכשיו גם עם EAC וגם עם נירו 7

EAC : לקחתי את קובץ הקיו וגררתי אותו לEAC , הוא הראה את הקבצים והסכים לצרוב = תוצאה: TRAK1-12 (דהיינו בלי שמות השירים

NERO: עשיתי עם קיוספליטר הפרדה של קבץ הWAV , לקבצים נפרדים , והכנסתי אותם לחלון של הנירו , הוא ראה את הקבצים , וראה את השמות , צרב =תוצאה : TRAK1-12 (דהיינו בלי שמות השירים )

 

האמת היא שאני כבר לא יודע מה לעשות עם זה , הורדתי את הנירו הישן , התקנתי נירו 7 חדש , ומה שאני לא עושה אני לא מקבל את שמות השירים אלא TRAK 1-12

אם למישהו יש רעיון לפתור לי את הבעיה אני אשמח

נ.ב אם אני אתן לנירו לצרוב את זה כקובצי DATA ולא כדיסק אודיו זה ישנה משהו ?

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...