Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוגייה,

 

שמוע שמעתי שמועה (ולא מאחד ולא שניים) כי השארת מפתח בסוויץ תוך כדי נסיעה כאשר המפתח מצורף לצרור הבית גורם נזק למנעול כתוצאה מהמשקל.

 

מה אתם סוברים?

 

תודה

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מר פונטו היקר,

 

יש לי צרור מפתחות מכובד (מפתחות של המשרד, של הבית, של הבית של ההורים, של ההורים של החברה, ושל הרכבים האחרים), וכבר שנים שאני נוהג עם הסוויצ' המקורי (הרכב אצלי משנת 96').

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

באופנועים שמעתי שזה גורם נזק לסוויץ' ורצוי להפריד את המפתח של האופנוע משאר הצרור ולתקוע רק אותו בסוויץ'.

 

במכוניות עוד לא שמעתי על מישהו שנתקל בבעיה מסוג זה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
סוגייה,

 

שמוע שמעתי שמועה (ולא מאחד ולא שניים) כי השארת מפתח בסוויץ תוך כדי נסיעה כאשר המפתח מצורף לצרור הבית גורם נזק למנעול כתוצאה מהמשקל.

 

מה אתם סוברים?

 

תודה

זו לא שמועה, תאורטית זה נכון, בעבר הרכבים סבלו מאוד ממתגי הצתה (סוויצ'ים) שהיו נדפקים כתוצאה ממשקל רב מאוד בצרור המפתחות.

שנים לא נתקלתי בזאת, אך אם אתה מחובר עד 10 מפתחות , הנזק הוא שולי ביותר, לעומת זאת אם יש תליונים ומחברים וצרורות רבים שמחוברים, רצוי להמנע מזאת

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בשביל מה להחזיק הכל על צרור אחד?

 

1. אם אתה מאבד אז אתה מאבד את הכל

2. יותר נוח שיש לכל מפתח את הצרור שלו, יותר קל למצא אותו מאשר לעבור מפתח מפתח על צרור אחד

3. במידה והתאוריה של המשקל נכונה אז אם יהיו לך כמה צרורות יהיה פחות משקל ואז לא יהיו לך בעיות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שלום.

 

ולסיכום!

מכיון שמנעול ההגה לא תוכנן להיות קולב למפתחות (לא נילקחים הארסים למיניהם בחשבון)

לא מומלץ הרבה מפתחות בצרור אחד כי זה כן הורס את השינים של צילנדר מנעול ההגה.

והשאלה בהחלט בימקומה. לכול ההוזים וההזוים למיניהם.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

באותו עניין של סוויץ בסאאב הסוויץ יושב למטה אז יש להניח ששם אין את הבעיה ששל המשקל.

 

מאידך גיסא אם מדובר בגרסת הוקטור אז אולי התאוצה כן תגרום נזק?!

 

בברכה

 

:-)

נ.ב- באלפא 33 הסוויץ היה הפוך מהנורמלי אך לא היה בכך בכדי להועיל לבעיה שלנו.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

טיפה הגזמה לא?

יש לי סך הכל תמפתח של האוטו של הבית חמסה עם תפילת הדרך עליה ואיזה מחזיק מפתחות של בית"ר

ניראה לי המפתח של האוטו שוקל חצי מכל שאר הדברים שיש.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

היה נכון לרכבים הישנים, משנות ה 80 ומטה.

 

 

לא רלוונטי להיום. (אולי בגלל שמשקל המפתחות היום נמוך )

 

כמו שדני כתב, לא פוגשים תקלות כאלו היום.

פורסם

צילצלתי עכשיו לחבר מנעולן,הוא בעל עסק ופורץ חוקי של מנעולים.

דעתו בדיוק כמו שכתב בני ל.אין קשר לשנת 80 או כל שנה אחרת.

כמו שכתב דני, רצוי להמנע מזאת.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הי תומר

לכל מפתח הצרור שלו?

אז במקום צרור אחד עם עשרה מפתחות יהיו בארנק עשרה "צרורות" ובכל אחד מפתח אחד???

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

אני מחזיק צרור לכל מכונית, וצרור של שאר המפתחות (יושב על טבעת של סוהר טורקי).

מעבר לזה שזה מקל על ההסתובבות על הצרורות, ועל הסוויץ', זה גם מונע את השקשוק המעצבן מהמפתחות בזמן שנוהגים, והשתפשפות שלהם ברגל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הייתה לי בעיה ברכב שהסוויטש מסתובב בערת כמעט כל מפתח זה נגרם מצרור גדול של מפתחותת לאחר שהחלפתי את הסוויטש אני מסתובב עם מפתחות של הרכב ושל הבית בלבד

וכל השאר בצרור אחר

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • 7 שנים מאוחר יותר...
פורסם
היה נכון לרכבים הישנים, משנות ה 80 ומטה.

 

 

לא רלוונטי להיום. (אולי בגלל שמשקל המפתחות היום נמוך )

 

כמו שדני כתב, לא פוגשים תקלות כאלו היום.

 

לא רלוונטי בעיקר בזכות זה שהפסיקו למתג זרמים גבוהים דרך הסוויץ.

היום הסוויץ שולט על ממסרים.

אגב, כנ"ל לגבי ידיות המאותתים והאורות.

 

רענן

פורסם

פסססססססססססט, שמת לב לתאריך?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...