Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ברשותי מיני קופר אס והגיע הזמן להחליף צמיגים ברכבי,

 

כיוון שאין ברכב גלגל רזרבי, יש צורך בצמיגי אל תקר (Run flat tires).

 

מידת הצמיגים היא 195/55/16

 

כרגע יושבים על הרכב צמיגים מסוג Goodyear Eagle Nct 5 , האם מדובר בצמיגי אל תקר?

 

מהו הסימון על צמיגי אל תקר? כדי שאני אוכל להבדיל לבד בסוגי הצמיגים המוצעים לי.

 

והכי חשוב, האם יש לכם המלצות לצמיגי אל תקר במידה הנ"ל?

 

העניין מאוד חשוב לי, בחיפוש לא מצאתי נושא שנותן מענה לשאלות.

 

תודה רבה מראש

 

נאור

פורסם

הציעו לי אופציה להשים צמיגים ספורטיביים איכותיים שהם לא אל תקר בטענה שהם יותר רכים ואוחזים הרבה יותר טוב ולהשים בתא מטען אנטי פנצ'ר למקרה הצורך, מה דעתכם?

פורסם

על צמיגי אל תקר של BMW ומיני לעולם יופיעו ראשי התיבות RSC בתוך עיגול בקוטר 20 מ"מ על דופן הצמיג.

בנוסף, על צמיג מקורי, או כזה המומלץ ע"י BMW יופיע כוכב מחומש צלעות, גם על הדופן.

בשל הבעייתיות בהשגת צמיגי אל תקר, אני ממליץ לך לפנות לקמור לקבלת הצעת מחיר (שככל הנראה תהיה גבוהה, אבל לפעמים יש הפתעות).

פורסם
הציעו לי אופציה להשים צמיגים ספורטיביים איכותיים שהם לא אל תקר בטענה שהם יותר רכים ואוחזים הרבה יותר טוב ולהשים בתא מטען אנטי פנצ'ר למקרה הצורך, מה דעתכם?

בעיקרון אופציה לא רעה, הייתי זורק 2 מיכלים של אנטי פנצ'ק וקומפרסור קטן...

 

מצד שני אם אתה לא ממש משתמש בתא מטען אולי אפשר לקמבן שם איכשהו להכניסה גלגל ספייר "בגלה" (הגלגלים הצרים יותר מהמקוריים) ואז הרווחת אחלה מקום....

פורסם

עד כמה שזכור לי יש NCT גם בגרסת run flat, ניתן לבדוק באתר של goodyear.

 

בתור אחד שעבד ועבר הכשרה בארה"ב על צמיגי run flat ושאר טכנולוגיות מסובכות יותר, ההמלצה שקיבלת על צמיגים ספורטיביים נשמעת הגיונית מיכוון שטרם נתקלתי בארץ בפנצ'ריה שיש לה ציוד מתאים לעבודה עם צמיגי run flat שהדפנות שלה קשיחות מאוד מאוד, ועם ציוד לא מתאים ניתן לגרום לנזק לצמיגים בהתקנה. אני בטוח שיש אבל בשביל לעשות לעצמך את החיים קלים יותר, שקול זאת ברצינות.

 

היתרונות:

1) נוחות הנסיעה תשתפר בגלל דפנות רכות יותר.

2) יפתח בפניך מבחר גדול הרבה יותר של צמיגים

3) תוכל להתקין כאמור צמיגים ספורטיביים, מה שאי אפשר לומר על ה-NCT5 שיש לך עכשיו, ולהנות מאחיזה משופרת.

4) תוכל לפנות לכל פנצ'ריה לטיפולים ולא למוסמכי run flat.

5) סביר להניח שתחסוך כסף

 

חסרונות:

1) אם מתפוצץ לך צמיג בנסיעה, כלומר משהו שהוא מעבר לתקר רגיל, אתה חוזר הבייתה בגרר. במקרה נורמלי סביר להניח שתוכל להשתמש בספרי מילוי צמיגים ולנסוע עד לפנצ'ריה הקרובה.

 

לשיקולך.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

נכון, והיום שיש גרירה חינם אין בעיה לגרור את הרכב לפנצ'ריה הקרובה ולסדר את הבלאגן, בנוסף כמו שאמרתי קודם יש לבדוק אם יש מקום להכניס "בגלה" לתא המטען....

פורסם
נכון, והיום שיש גרירה חינם אין בעיה לגרור את הרכב לפנצ'ריה הקרובה ולסדר את הבלאגן, בנוסף כמו שאמרתי קודם יש לבדוק אם יש מקום להכניס "בגלה" לתא המטען....

לא מדויק, אם לרכב אין גלגל ספר והנזק הוא לא תאונתי אז: הגרירה בתשלום.

פורסם

תודה רבה למגיבים, מספר שאלות הבהרה

 

קודם כל, אכן הצמיגים שיש לי הם "run flat", יש להם את הסימון RSC, תודה רבה על הסבר בעניין.

 

לצמיגים האלו Goodyear Eagle Nct 5 אין שום זיקה ספורטיבית? איך הם בתור צמיגים? (בנסיעה ספורטיבית, אחיזה על כביש רטוב וכו')

 

הצלחתי להשיג את הצמיגים הנ"ל במחיר מגוחך של פי2-2וחצי יותר זול ממה שהציעו לי בקמור ובכל מקום אחר! (טובה מיוחדת מחבר)

 

ההתקנה תתבצע במקום שעובד עם קמור ומתעסק עם כל הבימרים והמיני עם צמיגי "run flat", ככה שבעניין ההתקנה אני פחות מוטרד.

 

אין שום אופציה לגלגל רזרבי בתא המטען, לא משנה מה גודל הגלגל, תא המטען פשוט קטן מאוד.

 

ספרי האנטי פנצ'ר יעיל?

 

אני מאוד מבולבל, מצד אחד אני מאוד רוצה להנות מצמיג ספורטיבי, איכותי, שישפר את האחיזה של הרכב.

מצד שני אני רואה בצמיגי ה"run flat" סוג של שקט נפשי ובעיקר נוחות.

 

והחשש העיקרי הוא שאימי תיתקע עם פנצ'ר כי מידי פעם אנחנו מחליפים רכבים והיא לא תידע איך להתמודד עם זה, או שהאנטי פנצ'ר לא יהיה יעיל.

 

מצטער על הכאב ראש, אך אני מאוד מבולבל וגם מאוד לחוץ להחליף צמיגים כי מדובר בעניין בטיחותי והצמיגים הנוכחים פשוט גמורים.

 

אשמח להמלצה עבור צמיג "run flat", איכותי וספורטיבי ככל הניתן.

 

ובנוסף להמלצה עבור צמיג רגיל, איכותי וספורטיבי ככל הניתן.

 

תודה רבה !!

נאור

פורסם

למה שלא תכנס לאתר של גודייר ולאתרי צמיגים ותקרא קצת על ה-NCT5 ?

אבי התקין עכשיו רביעיה כזאת על המזדה 3 שלו. הם לא צמיגים ספורטיביים, יותר מכך - על דפנותיהם מוטבע ECO לסימון צמיגים "חסכוניים" או "ירוקים".

על מים אומרים שהם טובים פחות מאשר על יבש, ובכל מקרה אין לצפות מהם לביצועים גבוהים בנושא האחיזה. כל זה נכון לגבי הדגם הרגיל שאינו RUN FLAT, כמו שאמרתי אולי כל זה לא תקף לדגם שאתה צריך ולכן כדאי לחפש מידע נוסף באינטרנט.

לגבי שקט נפשי אתה צודק, אבל לגבי נוחות אתה טועה ובגדול. תקרא שוב את התגובה שלי: גם צמיגים רגילים (שהם לא RUN FLAT) סופר-ספורטיביים עדיין יהיו בעלי דפנות דקות ורכות יותר מאשר צמיגי ה-RUN FLAT, משמע אתה תשתדרג הן ברמת הנוחות והן ברמת האחיזה.

 

ספרי פנצ'ר יעיל ? שאלה טובה. לי יש ניסיון אחד ולא מוצלח איתו, כך שאני סקפטי אבל קשה לי להאמין שזה בלוף. כמו שאמרו לך שמור יותר מפחית אחת בתא המטען ושל יותר מפירמה אחת כדי ללכת על בטוח.

 

בהצלחה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

מה קורה שנשברת משאבת מים והרכב מתחמם ?

מה קורה שנשרף ריליי וואנטה והרכב מתחמם ?

מה קורה שנשברת ציריה ?

מה קורה שפוגעים במשדרכה וכל המתלה מתעקם ?

מה קורה שנכנסים בעמוד ?

מה קורה שהמחשב רכב מחליט שלא בא לו שתתניע ?

מה קורה שיש קצר חשמלי ?

מה קורה שמשאבת דלק כושלת ?

מה קורה שמודול הצתה נדפק ?

 

בכ-ל הדברים האלו יש לך 2 אופציות,

א.לגרור למוסך

ב.להביא חלק חדש ולהרכיב במקום

 

גם פה

א.לגרור לפאנצ'ר מאכר

ב.להחזיק גלגל עם ג'נט ברזל וצמיג משומש בבית (יעלה אצל פאנצ'רמאכר לא יותר מ150 שקל) ובמקרה הצורך להביא אותו למקום ולהרכיב...

 

לא צריך להגזים לא מדובר בטנק שחוצה את המדבריות בעיראק, רכבים לפעמים כמו כל מכונה נתקעת ואז נותנים את המענה, אם המזל שלך מעפן וקרעת צמיג אז קרעת צמיג...זה מה יש

 

מה גם שלא חסר מיקרים שבאים להרכיב ספייר והוא לא תקין, (וזה ככה אצל 50 אחוז ממדינת ישראל)\אין בו מספיק אוויר

אז ?

פורסם

עתיד , אתה סתם לוקח את זה לקיצוניות.

אני רק אומר שברכב אחר , זה לא משהו מרגש( בניגוד לרוב התקלות שציינת ) , למה הוא צריך לסבול מזה?

ולכן לא צריך לסמוך על הספרי.

אלה לבדוק אפשרות להצטייד בגלגל חליפי בצורה כלשהי או להשלים עם זה ולהרכיב RUN FLAT.

כי אולי ביום אופטימלי בנסיעה קרובה לבית זה יגמר בגרירה הביתה והחלפת גלגל ואולי תהיה בטיול באילת ללא אופציה לעשות זאת.

פורסם

יש בזה סיכון מסויים אין ספק אתה צודק, זה שיקול שהוא עשה ביום הרכישה של המיני קופר S

הוא קנה רכב ספורטיבי לנצל יכולות ספורטיביות שעם הכלים הנוכחיים (צמיגי אל תקר) הוא כנראה לא מנצל בצורה אופטימאלית

זה כמובן שיקול שלו מה הוא יעשה

לדעתי הסיכון לא כזה גדול אבל זה שיקול שלו

 

בכל מקרה צריך שוב למרות מה שאמר הבחור לבדוק את העיניין, יתכן וניתן להכניס לתא המטען גלגל בייגלה אפילו אם בקוטר קטן יותר במעט מהאחרים, אומנם זה לא שיא הבטיחות אבל אני בטוח שאם הוא ינסע עם גלגל אחד שהקוטר הסופי שלו קטן באיזה 5 אחוז והוא ינסע בזהירות עד לפנצ'ריה הקרובה הוא לא ימות...

 

וצמיגי בייגלה מאוד צרים ככה שבבחינה הזאת אין בעיה

פורסם

גרשון, שציינתי שה run flat הם בעיקר בשביל השקט הנפשי והנוחות התכוונתי לנוחות בעצם העובדה שאין צורך להתעסק בהחלפת גלגל, שימוש בספרי כזה או אחר או השגת גלגל חלופי, ולא בעניין נוחות הנסיעה.

 

בקיצור, אני בדילמה מאוד מאוד רצינית.

 

גלגל בייגלה אלו הגלגלים הקטנים שמיועדים לנסיעה של עד 80 קמש? אם כן, אז גם הגלגל הזה בקושי נכנס לבגאז ואין לי שום כוונה לנסות גם לתקוע אחד כזה בבגאז , כי הוא גם ככה מאוד קטן ומתאים בידיוק לשתי שישיות מים.

 

ההבדל בין צמיגי run flat לצמיג רגיל עד כדי כך מורגש? אני מדבר על האחיזה ונוחות הנסיעה, שאני יחוש בהבדל?

 

בראש סדר העדיפויות שלי הוא צמיג ביטיחותי, שאוחז טוב בכל המצבים ובכבישים רטובים, לאחר מכן בא שיקול הביצועים ולבסוף שיקול נוחות הנסיעה.

 

תודה רבה למגיבים ועל העזרה

 

נאור

פורסם

בראש סדר העדיפויות שלי הוא צמיג ביטיחותי, שאוחז טוב בכל המצבים ובכבישים רטובים, לאחר מכן בא שיקול הביצועים ולבסוף שיקול נוחות הנסיעה.

 

נאור,

אם זה סדר העדיפויות שלך (ואין עם זה שום בעיה), אז בכלל אין שום דילמה או שאלה, שים את ה RUN FLAT וסגור סיפור!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...