Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי עבר כבר צביעה בעבר בשנת 2000 וכרגע הוא מתקלף שוב, יש קילופים של הצבע החדש, בגג כבר הכל התקלף ורואים את הצבע המקורי ובמכסה מנוע יש קילופים מכוערים.

 

אני לא מעוניין בשלב זה להשקיע בצביעה כי אין לי כסף לזה ואני מעוניין לקלף את הצבע החדש לגמרי במכסה מנוע שיראו רק את המקורי.

 

אני לא רוצה לשרוט את את הפח ואני מפחד להשתמש בנייר שיוף, ולהשתמש בציפורניים זה עבודה מייגעת.

 

יש פיתרון מהיר וקל?

 

תמונת מצב:

jkjlmebz22yn.jpg

פורסם

אתה שופך קצת שמן ברקס על המקום שאתה רוצה להסיר את הצבע,אחכ נשאר לך רק לנגב את הצבע והוא יורד.

תעשה את זה רק למקומות שאתה רוצה להוריד את הצבע .

פורסם

לפי איך שהמכסה מנוע נראה, ולפי השווי של הרכב, הדבר היחיד שהייתי משקיע כאן זה להשחיז את מכסה המנוע ולנסות לצבוע בצורה עצמאית את המכסה בשכבת צבע יסוד, אחריה צבע הרכב (אפשר להרכיב לך תרסיס בצבע הרכב במבחר מקומות) ולקנח בציפוי לכה.

לא משנה כמה חאפרית תהיה העבודה, זה יראה יותר טוב מעכשיו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שמן בלמים תוקף את הצבע ומשמש כמסיר צבע.

עדיף להשתמש במסיר צבע ייעודי, אם בכלל.

 

הייתי ממליץ להסיר את שארית הלכה בשיוף עדין ולא על ידי מסיר צבע שעלול לגרום נזקים.

פורסם

אני לא מתכוון לעשות צבע לבד למי שלא הבין.

אני רוצה להחזיר את הצבע המקורי והדהוי של הרכב ולהוריד את כל הקילופים של הצבע החדש.

אני לא רוצה להשקיע בצביעה ואני רוצה לפחות שייראה מראה חלק ולא מקולף.

 

מסיר צבע ייעודי לא יוריד גם את הצבע המקורי של הרכב עד למתכת?

פורסם

מי שעשה לך צבע בשנת 2000 שייף לך את הרכב והוריד את הצבע הראשוני+לקה בכדי שהצבע יתפס ועכשיו המצב ביש.

 

כל מה שתעשה יהיה יותר מכוער כי אתה לא רוצה להשקיע כסף ובצדק!

אל תשתמש בנוזל בלמים כי יש בו שמנוניות שתמנע ממך בעתיד לצבוע את הרכב כי זה שמן שלוקח לו מלא זמן לרדת והוא מסוגל לקחת לך את הצבע עד הפח ולהזכירך פח חסוף זה מקור לחלודה.

 

בקיצור תתרגל לאיך שהרכב ניראה (בלי להעליב) עד שיהיה לך כסף לתקן אוו להחליף רכב

 

נדב.

פורסם

פותח האשכול שים לב, הציעו לך כאן פתרון איך להסיר את הצבע לגמרי, ז"א שתיראה את הפח של הרכב!

 

אתה כניראה רוצה רק להוריד את הקילופים, אז אני אומר לך שלא ניתן לתקן את המצב הזה, חוץ מצביעה מחדש.

 

בכל מקרה אם תרצה לצבוע מחדש, אז צריך לשייף עם נייר זכוכית את כל הצבע ככל שניתן, ולאחר מכן לבצע צביעה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...