Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיץ הגיע, והמגבר שלי הגיע לטמפרטורות שאי אפשר להניח עליו אפילו את היד מרוב שהוא בוער

:evil:,

אז ניצלתי את פסח להרכיב לו קירור, צריך או לא, אני בטוח שזה שהוא יהיה קר יותר יכול לעשות רק טוב..

תיעדתי את העבודה שלי בשביל מספר אנשים שמתעניינים בקירור ושואלים על איך לחבר עם ממסר, לאן ולאיפה, ובנוסף אני אשמח לחוות דעת על ההתקנה שלי, הערות והארות...

 

קניתי 2 מאווררים שעלו 20 שח ובאמת שווים כל שקל.

14350689.th.jpg

ממסר 12V עמיד ל5 אמפר (8 שח)

11078270.th.jpg

בית פיוז על חוט 2 אמפר (5 שח)

89300367.th.jpg

 

ו2 מטר כבל דו גידי 2 ממ (6 שח)

54984314.th.jpg

ואיזה חתיכת מתכת שהייתה פעם תחתית של מערכת סטריאו שעבר זמנה (חינם

:p)

סה"כ 59 ₪.

התחלתי בלהלחים את הממסר באופן הבא:

הכי ימינה: שני רגליים מקבילות מולחמות יחדיו והן ישמשו + משותף לREMOTE ולמאווררים, במקרה שלי מתח שנלקח מכבל הכוח של המגבר

באמצע עליון: שני גידי אדומים, מוצא + לשני המאווררים אשר חוברו במקביל

באמצע תחתון: מוצא + מהממסר שנכנס לכניסת הREMOTE במגבר

הכי שמאלה: מתח לעירור (הפעלת) הסליל, כלומר כאשר יגיע מתח לסליל הממסר יסגור את המגעים שלו (הגיד העליון הוא יציאת הREMOTE מהHU והגיד התחתון הוא מינוס, כלומר מרכב הרכב)

58762409.th.jpg

את הבית פיוז (2 אמפר) חיברתי על קו ה+ שיוצא מכבל הכוח של המגבר ומתחבר לממסר.

בסופו של דבר זה נראה ככה:

85394410.th.jpg

ושרטוט חשמלי של כל העסק:

78842659.th.png

לגבי המקבע למאווררים, אז לקחתי את החתיכת ברזל שמצאתי בבית, טלפון לחבר שיש לו גישה למסור חשמלי למתכות ולעבודה... (אני מאמין שיש עוד דרכים...)

63959218.th.jpg

61780832.th.jpg

35507754.th.jpg

את המאווררים קיבעתי לחתיכת ברזל באמצעות בורג ודיבל תואם שאותו חתכתי באמצע...

54736786.th.jpg

39785352.th.jpg

16155818.th.jpg

את הממסר בודדתי יפה עם איזולירבנד כדי למנוע נזקים מיותרים, ושלא יתנתקו החוטים עם הזמן

13292225.th.jpg

תוצאה סופית של:

16560890.th.jpg

את המינוס של המאווררים חיברתי בנפרד מהמינוס של המגבר, קראתי פה על כל מני רעשים סטטיים בשמע הגלל מינוס משותף אז פשוט הרחקתי את המינוס של המאווררים איזה מטר קדימה

48703780.th.jpg

המגבר לפני הרכבה:

38080036.th.jpg

אחרי:

27402177.th.jpg

ומסודר:

59921598.th.jpg

88987435.th.jpg

45869411.th.jpg

61315218.th.jpg

 

בסופו של עניין הכל עובד פיקס, המגבר אחרי עבודה מאומצת של שעה היה חמים ולא יותר, הופתעתי מאוד מהירידה הדרסטית בטמפ', ממליץ בחום לכל הסובלים מפרוטקשנים, בעיות טמפ' וכו'.. :-)

 

לילה ושבוע טוב,

טמיר

7.png

IMAG0087.jpg

IMAG0798.jpg

IMAG0808.jpg

IMAG0810.jpg

IMAG0813.jpg

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

פורסם

אחח אני מת על אנקדותות קטנות ומיוחדות כאלו... :p

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

×
×
  • תוכן חדש...