Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז קודם כל שלום לחברי הפורום,

 

לענייננו, לאחרונה עלה לי הצורך ברכישת רכב באופן דחוף כשהרכישה אמורה להתבצע בשבועיים הקרובים,

מה שאומר שאין לי זמן לחיפושים ממושכים ברחבי האינטרנט ולנסות לדוג "מציאה" עם הזמן.

 

לצערי, אני פונה לעזרתכם אחרי שבאמת חפרתי את כל העולם בניסיון לקבל מידע על רכבים ואף אחד לא עלה

על ציפיותיי, כמובן בעקבות בעיות כרוניות כאלו ואחרות שנמצאות בדגמים ועלולות לעלות לי ביוקר לאחר הרכישה.

 

בעיקרון, מה שאני למעשה דורש מהרכב הוא כדלקמן:

אמינות (רכב שאמור לעבוד הרבה ולעיתים קרובות רחוק מהבית ככה שלא מתאים שיתקע)

זול לתחזוקה (כמה שיותר רחוק מהמוסך יותר טוב, כמובן שלא מהטיפולים הקבועים, ביטוח לא משנה לי כל כך - מכוסה כבר)



בטיחות (חשוב, אבל אתם יודעים, לא ימנע ממני רכישה)

חסכוני (חשוב לי מאוד, האוטו יסע הרבה ועל חשבוני, אז עדיף לחסוף וכמה שיותר)

אוטומט (זה לא יהיה רכב ספורט ואני לא אגיע איתו לשום מסלול בזמן הקרוב, אז עדיף להימנע בכל תוקף מידני שסתם עושה את

החיים קשים, בטח באמצע פקקים ביום עבודה)

קטן (לגבי הגודל, כל עוד הפרמטרים האחרים נמצאים ברכב זו לא חובה שיהיה סופר מיני או האצ'בק, אבל יש לכך עדיפות)

שיראה טוב ומודרני כמובן (עם כל הכבוד, אני בצחוק לא עולה על דייהטסו שרייד, תודה.)

 

כמו שרשום בכותרת, התקציב הוא 35K, אבל כמובן שעם יישור הקו עדיף שלא לעבור או להתקרב יותר מדי לסכום לדעתי.

כמו כן, אוטו משנת 2000 ומעלה יהיה עדיף, אבל שוב, לא מחייב.

 

הרכב ישמש לנסיעות עירוניות ובין עירוניות בחלוקה שווה בערך, אז חשוב שיסחב טוב ובגלל התיבה האוט', עדיף שיהיה

עם מנוע בנפח 1.4 ל' ומעלה לפי דעתי.

 

מהבירורים שכן עשיתי עלו הרכבים הבאים (שחלקם נדחו מסיבות כאלה ואחרות): רנו קליאו II B, פיג'ו 206 (בעיקר בשל הגיר

האוטומטי הנוראי AL4 שלהם), פולקסווגן פולו/גולף, סיאט איביזה, פיאט פונטו ספייס, מיצובישי קולט, הונדה סיויק, מזדה 323,

ולוטוס אקסיג' S, סתם נו, מותר לחלום :cry:

 

אשמח לקבל מיקוד ו/או דעה אובייקטיבית לגבי הרכישה,

תודה מראש,

אבי.

פורסם
מה עם S40 עם מנוע 2000? אוטו טוב, אמין, בטוח(וולוו), אוטומט וקטן. לפי דעתי עולה על כל הפרמטרים.

 

קודם כל תודה על התשובה, אבל,

וולוו? :roll:

אמין? יכול להיות. בטוח? כבר הוכיחו שלא כל וולוו בטוחה (בטח לא הישנות יותר) חסכונית? עם מנוע 2000? אני בספק,

אבל אולי תוכל למסור יותר פרטים בעניין. זול לתחזוקה? לא חושב, החלפים שלהם מאוד יקרים למיטב ידיעתי.

והכי חשוב, אני בן 23 ולא לקראת פנסיה, נראה לך מתאים שאני כבר אסע בוולוו שהיא לא S80 של ההורים? אני לא יודע.

 

אולי עדיף להתמקד ברכבים שציינתי ועוד רכבים מאותה קטגוריה, כי עם כל הכבוד, לא בא לי להיות "שונה", זה לא בהכרח טוב.

פורסם

מקפיץ.

אנשים, עדיין צריך עזרה, אל תתעצלו לרשום לי מי הכי עדיפה בקטגוריה בפרמטרים שציינתי (או שמתקרבת לכך לפחות),

העניין דחוף ברמות מטורפות.

 

אולי 306 וזהו? אני אובד עצות.

פורסם

תנסה סוזוקי בלנו בשנתונים האחרונים שלה 2001-2002

רכב אמין מאוד- ( מניסיון אישי 7 שנים עם האוטו, אפילו תקלה 1 לא הייתה)

חסכוני - בגלל משקל קטן. טיפולים גם זולים

קטנה - אומנם נחשבת כרכב משפחתי אבל קטנה יותר מאחרים בקבוצה

אוטומט - אוטומט פשוט בלי טיפטרוניק,

אבזור - 4 חלונות חשמל, 2 כריות אויר, ABS בדגם סופר בלנו

נראה טוב - על זה אפשר להתווכח, מגנזיום, חלונות כהים, ווקס ויראה בסדר גמור

בטיחות - זה צד חלש שלה, רק 2 כוכבים במבחני ריסוק

 

אפשר למצוא בקילומטרז' נמוך, רכב זה היה הרבה אצל מבוגרים שלא נסעו הרבה

וגם ישאר לך קצת לביטוח ולטיפול ראשון

פורסם

בסכום שלך ניתן להשיג פונטו ספייס/יונדאי גטס/פורד פיאסטה (נדירה יחסית) משנתונים 2003-2004.

 

יש מידע רב בפורום לגבי הדגמים הנ"ל.

פורסם

306 במחיר הנ''ל אתה יכול להשיג בשנתונים גבוהים בנפחים שונים. הכי מומלץ לך 1400 סמ''ק אוטו נוח קטן חסכוני אבל אני לא יודע אם יש אוטומט.

 

המלצה-להרכיב עוד ונטה שמופעלת ידנית.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

אפשר לדעת למה פסלת את הספייס? מה לגבי יורו-סוויפט, הבטיחות לא בשמיים והרכב לא מודרני אבל מתאים לצרכים שלך פחות או יותר, וכך גם האיגניס.

פורסם

אני הייתי ממליץ על סוזוקי איגניס.

רכב קטן, חסכוני, אמין, זול לתחזוקה. מה צריך עוד? תמצא אחת במצב טוב, שים דלק וסע לשלום.

 

עריכה

 

לא יודע נתוני בטיחות. ברשת משום מה אין מבחני ריסוק וכאלה, מלומדים ממני ישכילו לענות.

פורסם

אם אתה מעוניין אני בדיוק מוכר פיאט פונטו ספייס SX שנת 2004 ( גיר רובוטי)

היא חיה רעה היא עפה ובעליות לא שותה דלק בכלל (14 ק"מ לליטר ממוצע עירוני ובין עירוני) אין לה בעיות בכלל אנחנו מוכרים אותה אלף מעל המחירון שלה (33 אלף) בגלל הקילומטרז' הנמוך 109 אלף זה יוצא פחות מ20 לשנה

אם אתה באמת מעוניין או מישהו אחר פה מעוניין לשלוח לי פרטית...

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

×
×
  • תוכן חדש...