Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר כמה פעמים של פוליש ווקס ידני נמאס לי לבזבז כל כך הרבה זמן, והחלטתי לקנות מכונה מקצועית.

קראתי בפורום שאנשים קנו באייס מכונה שעולה כ200 ש"ח- חלקם היו מאוכזבים וחלקם מרוצים. החלטתי לקנות משהו יותר מקצועי ולהיות מרוצה.

 

חיפשתי מלטשת לא יקרה מדי עד שמצאתי את זאת:

 

http://www.buyitcenter.co.il/ShowProduct.asp?product_id=10231&makat=5180&cat_id=538&cat_id0=538&cat_level=1

 

השאלה אם היא שווה את זה? והאם אפשר לעשות איתה גם ווקס? ולא רק פוליש.

אני פוחד לא להוריד את הצבע, אך מצד שני צריכה להיות למכונה מינימום של עוצמה כדי שהמנוע לא יהרס בעת לחיצות עדינות.

 

מה דעתך?

 

 

סם.

פורסם

היא גסה מדי לווקס. ובכלל אני נגד המכשירים האלה. רוב האנשים לא יודעים להשתמש במכשיר ואחר כך תמיד רואים את הסימנים של הסיבוב של המכונה על הצבע.. אגב לעשות ווקס ידני עדיף בהרבה ולא לוקח הרבה זמן, השיטה הכי טובה היא לעשות חלק חלק ולהוריד אותו אחרי פרק זמן קצר . ראיתי כאלה ששמים המון חומר ושהוא מתייבש לוקח להם שעה להוריד אותו:)

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם
היא גסה מדי לווקס. ובכלל אני נגד המכשירים האלה. רוב האנשים לא יודעים להשתמש במכשיר ואחר כך תמיד רואים את הסימנים של הסיבוב של המכונה על הצבע.. אגב לעשות ווקס ידני עדיף בהרבה ולא לוקח הרבה זמן, השיטה הכי טובה היא לעשות חלק חלק ולהוריד אותו אחרי פרק זמן קצר . ראיתי כאלה ששמים המון חומר ושהוא מתייבש לוקח להם שעה להוריד אותו:)

 

כמה זמן זה "פרק זמן קצר"?

פורסם

אני עשיתי לכל האוטו וזה ממש מעייף לעבור על כולו לאחר שהווקס מתייבש.

עדיף לעשות צד אחד ואז את השני משהו כזה ולא הכל בבת אחת.

אני עשיתי לונדורה ווקס ולקח לי כמעט שעתיים להוריד אותו זוהי טעות שאני לא יחזור עליה בעתיד.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

וקס ידני לוקח לי כשעה וחצי כולל שטיפה חיצונית. זה יופי של ספורט בשעות הערב כאשר אין כבר הרבה שמש.

 

יש וקסים שקל לעבוד איתם גם לאחר שהתייבשו. ממליץ להשתמש במטלית מייקרו פייבר איכותית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא יודע מה איתכם, אבל לי זה לוקח ים זמן. זה כן מתייבש מהר, ואח"כ נשארות נקודות קטנות כאלה שלא יורדות אלא אם אני מרטיב את המטלית.

מבחינתי יותר קל לקנות את המכונה ושהיא תעשה את העבודה.

אז אתם אומרים שהמכונה הזו לא תהיה טובה?? מה עם מכונה טיפה חלשה יותר ( אני חשבתי שאם היא תהיה חזקה יותר אז תעשה עבודה טובה יותר).

יש את המכונה הזו שהיא זולה יותר, אך חלשה יותר:

 

http://www.koogleshops.co.il/a/ap.aspx?pi=1OTE888115

 

 

חברה תעזרו לי בבקשה להמליץ על מכשיר, כי זה ארוך לעשות ידני.

 

 

 

 

סם.

פורסם

ידני אכן מעייף, אך שווה כל רגע ככה גם לא מפספסים שום נקודה (בהנחה שאתה אדם יסודי).

קניתי מערכת ווקס (הכוונה לתכשירים) הכוללת קלינר, גלייז ווקס קראנובה וכן ערכת פלסטלינה.

אתה לא רוצה באמת לשמוע כמה זמן לקח לי לעשות הכל, אבל יצא מדהים בסוף ואני לא מצטער לרגע.

הקטע הכי מבאס היה שאחרי הפלסטלינה, הקלינר והגלייז הגיע דווקא בסוף השלב הכי קשה, וואקס של מאדרס שקשה בצורה בלתי רגילה להסרה.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

אין בעיה, אני מסכים לגמרי שזה יוצא יותר טוב ויותר יסודי. אך חבל לי לבזבז על זה כל כך הרבה זמן, כוח וסבלנות.

ולכן יש לי התלבטות בין 2 המכשירים המצויינים למעלה.

 

 

מה אתם אומרים על המכשירים? לא על ווקס ופוליש ידני.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אמנם זוהי לא מלטשת לשימוש ביתי אלא למקצוענים מה שמצוי לרוב במוסכים ומי שמתמחה בפחחות , אך ישנם שתי כלים הנחשבים לטובים בעולם (בהפרש ניכר מבוש מקיטה..)

ואלו מלטשת פחחים ופולישר של AEG גרמניה בעלת נתונים טכניים גבוהים במיוחד וייצור באירופה לא כמו רוב ה"זבל" הסיני..

מי שרוצה להשקיע ולקבל פולישר מקצועי או מלטשת פחחים מקצועית לעבודות ממושכות ישאל כל בעל מקצוע שימליץ על המלטשות הללו.. ניתן לראות באתר היבואן - דלקו יבואנים בע"מ

פורסם

אלעד,

בוא אני אעשה לך סדר קצת.

ה-BUFFER הטוב בעולם היום הוא של חברת FLAX

והפולישר הטוב בעולם זה של Porter Cable 7424 או מאג'יורס G220

 

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

יש מברשת מיקרו פיבר/צמר/בד שניתן להלביש על דיסק סטנדרטי של יונדאי?

כמה עולה ואיפה קונים?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אני לא יודע מה איתכם, אבל לי זה לוקח ים זמן. זה כן מתייבש מהר, ואח"כ נשארות נקודות קטנות כאלה שלא יורדות אלא אם אני מרטיב את המטלית.

מבחינתי יותר קל לקנות את המכונה ושהיא תעשה את העבודה.

אז אתם אומרים שהמכונה הזו לא תהיה טובה?? מה עם מכונה טיפה חלשה יותר ( אני חשבתי שאם היא תהיה חזקה יותר אז תעשה עבודה טובה יותר).

יש את המכונה הזו שהיא זולה יותר, אך חלשה יותר:

 

http://www.koogleshops.co.il/a/ap.aspx?pi=1OTE888115

 

 

חברה תעזרו לי בבקשה להמליץ על מכשיר, כי זה ארוך לעשות ידני.

 

 

 

 

סם.

 

 

תתחיל להשתמש בווקס איכותי ואז לא יהיה קשה להסיר אותו.

התופעה שאתה מציין אופיינית לטרטל ווקס ושות'.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הפולישר של פורטר כייבל אכן נחשב מהטובים והנפוצים ביותר. למיטב ידיעתי אין להשיג בארץ.

כשאתה בא לקנות פולישר, חשוב מאוד שיהיה בעל מספר מהירויות. מה שקובע לבסוף את איכותו (בין השאר)

זה לא המהירות הסופית שלו, אלא המומנט. במכשיר הזול השני שציינת המומנט כל כך גרוע, שבמקום לבצע עבודת

פוליש, הפד מתחיל לגרור את המשחה, ויכולה לעיתים לעשות יותר נזק מאשר תועלת.

ובכלל, מהירות גבוהה כמו במשחזות זוית, זה דבר רע מאוד לעבודות פוליש \ וקס.

 

דבר אחרון, צריך לעבוד בזהירות עם המכשירים האלה מאחר ואפשר בקלות לשרוף את הצבע עקב חימום יתר

נקודתי, בעיקר בפינות וקימורים.

 

מממ...ועכשיו דבר אחרון באמת, כדי למצות את היכולת של פולישר, צריך לרכוש סט פדים בדרגות שונות. כל אחד

מתאים לשלב אחר של העבודה.

×
×
  • תוכן חדש...