Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אמנם אני חדש,אבל לא נראה לי שצריך פז"ם או "השתלמות" לפונקציות בנאליות.

פירסמתי,וכשנכנסתי להודעה,היטעותו כמה דברים,ובנוסף רציתי לתקן שגיעת כתיב.

וכמובן שזה היה פחות מ-15 דקות,כי גם הפונקציה "ערוך" היתה עדיין קיימת.

תודה מראש,לעוזרים.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

ניתן לערוך הודעות עד 30 דקות לאחר כתיבתן.

 

אלא אם אתה מסוגל לספק לנו יותר מידע לגבי הבעיה שמנעה ממך לערוך את ההודעה (הודעת השגיאה, למשל), לצערי לא אוכל לסייע.

פורסם

גם אם זמן העריכה עבר, אתה יכול לשלוח ה"פ לאחד המנהלים עם לינק להודעה וציון נוסח העריכה המבוקש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ניתן לערוך הודעות עד 30 דקות לאחר כתיבתן.

(הודעת השגיאה, למשל)

 

שלום,

ניסיתי לערוך תוך פחות מ 15 דקות ,לחצתי על פונקצית "ערוך" וחיכיתי וציפיתי...וכלום!

שרציתי לנסות עוד פעם,פונקצית "ערוך" נעלמה.ועדיין לא עברו 15 דקות.

 

לגבי,"שלח לינק",אפשר בבקשה הסבר יותר מפורט?

תודה.

 

עריכה: "פחות מ 15 דקות" אחרי שפירסמתי!

איזה יופי,עכשיו זה עבד.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

הוא אמר 30 דקות יש לך לערוך

 

שלח לינק = הוא היתכוון שתראה לו מה קרה או מה לא קרה, בלי איזה שהוא קצה חוט לא יוכלו לפתור לך את הבעיה

 

אגב, באיזה דפדפן אתה משתמש ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למעלה בשורת הכתובת מופיעה כתובת הדף ברשת.

באמצעות COPY PASTE העתק שורה זו מהדף בו אתה רוצה לערוך, ושלח אותה לאחד המנהלים.

כשהוא יעתיק אותה לשורת הכתובת שלו הוא ייכנס לשרשור שהתכוונת אליו, ויערוך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...