Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור מלשון התקנה שרכב אספנות אינו מיועד לעבודה וגם קיימת הנחה שרכב אספנות לא נוסע הרבה (מכאן האגרה והביטוח המוזלים ).

ואולם התקנה הקיימת בדבר מגבלת הנסיעה 7-9 די ארכאית וסובלת מן הליקויים:

א. לא ממש נאכפת. (וגם קיימת אי בהירות בניסוח ביחס לערבי חג שאינם ביום שישי ).

ג. מעודדת שימוש ברכב אספנות ( לעיתים יוקרתי ומיובא ) על ידי שכירים שנהנים משעות גמישות ונמאס להם

ממס הכנסה על רכב הליסינג

ב. לא יוצרת הבדלה אפקטיבית בין רכב שנוסע הרבה לרכב שנוסע מעט. ( ויש כאן לא מעט שרשורים בהם המציאו

דבר שאינו כתוב בתקנות בנוסח רכב אספנות לא מיועד לשימוש יום יומי - עיניין שגם נתון לויכוח אבל אינו ניתן לפיקוח.

 

הצעתי לבוא למחוקק בהצעת חבילה בנוסח:

תבוטל המגבלה 7-9 ואיתה יורדו משמעותית שיעורי המכס על רכב אספנות, במקום זאת יקבע מספר קילומטרים שנתי מקסימלי המותר לרכב אספנות.

(אם נניח שרכב רגיל עושה בממוצע 22000 קמ בשנה. ואגרת רישוי + ביטוח הם כ25% יוגבל רכב האספנות ל5500 קילומטר בשנה )

 

מאז שמשרד הרישוי הכניס את מס הקמ" בטסט השנתי- אין בעיה טכנית לפקח על תקנות האספנות המוצעות.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
ברור מלשון התקנה שרכב אספנות אינו מיועד לעבודה וגם קיימת הנחה שרכב אספנות לא נוסע הרבה (מכאן האגרה והביטוח המוזלים ).

ואולם התקנה הקיימת בדבר מגבלת הנסיעה 7-9 די ארכאית וסובלת מן הליקויים:

א. לא ממש נאכפת. (וגם קיימת אי בהירות בניסוח ביחס לערבי חג שאינם ביום שישי ).

ג. מעודדת שימוש ברכב אספנות ( לעיתים יוקרתי ומיובא ) על ידי שכירים שנהנים משעות גמישות ונמאס להם

ממס הכנסה על רכב הליסינג

ב. לא יוצרת הבדלה אפקטיבית בין רכב שנוסע הרבה לרכב שנוסע מעט. ( ויש כאן לא מעט שרשורים בהם המציאו

דבר שאינו כתוב בתקנות בנוסח רכב אספנות לא מיועד לשימוש יום יומי - עיניין שגם נתון לויכוח אבל אינו ניתן לפיקוח.

 

הצעתי לבוא למחוקק בהצעת חבילה בנוסח:

תבוטל המגבלה 7-9 ואיתה יורדו משמעותית שיעורי המכס על רכב אספנות, במקום זאת יקבע מספר קילומטרים שנתי מקסימלי המותר לרכב אספנות.

(אם נניח שרכב רגיל עושה בממוצע 22000 קמ בשנה. ואגרת רישוי + ביטוח הם כ25% יוגבל רכב האספנות ל5500 קילומטר בשנה )

 

מאז שמשרד הרישוי הכניס את מס הקמ" בטסט השנתי- אין בעיה טכנית לפקח על תקנות האספנות המוצעות.

 

אני אוהב לטייל עם המכוניות שלי.

 

אין לי רכב ליסינג.

 

ברכב אחד אני נוסע קצת, בעוד באחר אני נוסע הרבה, סתם כי בא לי.

 

אני מטייל הרבה.

 

לא בין השעות 7-9 בבוקר ולא בשעות העבודה.

 

הגבלת הק"מ למכוניות שכבר ברשותי הינה פגיעה בזכותי לממש את התחביב שלי, הרצון שלי וזכותי כחוק.

 

אם כבר, נגיד, היה אפשר לתת לאזרח את חופש הבחירה, משמע; באם ברצונך הקלות במס/ביטוח/אגרות ו/או ביטול מגבלת השעות, תוכל לבחור להיות מוגבל בק"מ או לשלם יותר/פחות מס/אגרות וכו' וכו'.

 

בקיצור, אפשרויות שונות לבחירה זה המפתח לדעתי, אם כבר ומדובר על שינוי הסטטוס-קוו הקיים. נוסחאות מעוותת לאחדים וטובות לאחרות של עלות תמורת תועלת, שימוש תמורת מחיר ולא שינויים שמשפיעים על כולם באופן גורף ופוגעים באלו שלא יזמו את אותם שינויים...

 

לדעתי הקשר הישיר בין שעות הנסיעה הוא בין הביטוח והאגרות אם כבר ולא בנושא המכס...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

בחיאת יוסי, איך תעקוב אחרי הקילומטרז', איך?! -אל תצחיק אותי! :roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

....

הצעתי לבוא למחוקק בהצעת חבילה בנוסח:

תבוטל המגבלה 7-9 ואיתה יורדו משמעותית שיעורי המכס על רכב אספנות, :lol::lol::lol:

 

במקום זאת יקבע מספר קילומטרים שנתי מקסימלי המותר לרכב אספנות.

(אם נניח שרכב רגיל עושה בממוצע 22000 קמ בשנה. ואגרת רישוי + ביטוח הם כ25% יוגבל רכב האספנות ל5500 קילומטר בשנה )

 

מאז שמשרד הרישוי הכניס את מס הקמ" בטסט השנתי- אין בעיה טכנית לפקח על תקנות האספנות המוצעות.

 

להוריד מיסים ? על רכבי אספנות ? למה מה קרה , צמחו לך שערות על כף היד ?

כל עוד הרכב יכול לנוע בכביש ציבורי , אני לא רואה דרך שדבר כזה יקרה , גם אם פיקוח על ספידומטר ,

 

וזה כל כך קשה ברכב אספנות לנתק קצת את הספידומטר , או חו"ח להחזיר בחזרה ?

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
ברור מלשון התקנה שרכב אספנות אינו מיועד לעבודה וגם קיימת הנחה שרכב אספנות לא נוסע הרבה (מכאן האגרה והביטוח המוזלים ).

ואולם התקנה הקיימת בדבר מגבלת הנסיעה 7-9 די ארכאית וסובלת מן הליקויים:

א. לא ממש נאכפת. (וגם קיימת אי בהירות בניסוח ביחס לערבי חג שאינם ביום שישי ).

ג. מעודדת שימוש ברכב אספנות ( לעיתים יוקרתי ומיובא ) על ידי שכירים שנהנים משעות גמישות ונמאס להם

ממס הכנסה על רכב הליסינג

ב. לא יוצרת הבדלה אפקטיבית בין רכב שנוסע הרבה לרכב שנוסע מעט. ( ויש כאן לא מעט שרשורים בהם המציאו

דבר שאינו כתוב בתקנות בנוסח רכב אספנות לא מיועד לשימוש יום יומי - עיניין שגם נתון לויכוח אבל אינו ניתן לפיקוח.

 

הצעתי לבוא למחוקק בהצעת חבילה בנוסח:

תבוטל המגבלה 7-9 ואיתה יורדו משמעותית שיעורי המכס על רכב אספנות, במקום זאת יקבע מספר קילומטרים שנתי מקסימלי המותר לרכב אספנות.

(אם נניח שרכב רגיל עושה בממוצע 22000 קמ בשנה. ואגרת רישוי + ביטוח הם כ25% יוגבל רכב האספנות ל5500 קילומטר בשנה )

 

מאז שמשרד הרישוי הכניס את מס הקמ" בטסט השנתי- אין בעיה טכנית לפקח על תקנות האספנות המוצעות.

 

במדינת מרילנד בארה"ב מוגדר רכב כ"היסטורי" אם גילו מעל 25 שנה, ואם ברשותו ביטוח מתאים. הביטוח זול אם הנהג מסכים להגבלת הנסיעה ל 4000 מייל בשנה.

הגדרה כהיסטורי מקנה הוזלה במחיר האגרה (25$ לשנתיים) ופטור מלא מטסט. מחיר הביטוח וכמות המיילים תלויה במו"מ בינך לבין המבטח. כמובן שנסיון להונאה במיילג' לא יעבור בשתיקה על ידי המבטח ובנוסף לנזק הכספי הבלתי נסבל במקרה של תאונה יהיה כרוך גם בפלילים.

במדינת מסצ'וסטס אסור לרכב המוגדר כ"ענתיק" לנוע בדרכים אלא לצורך השתתפות באירועי מכוניות עתיקות או... לבדיקות.

בפועל הסעיף השני מאפשר נסיעה ללא הגבלה.

שווי המכונית מוערך בכ 100$ (לפי שנת היצור - יש פחת של כ 10% לשנה והקרקעית היא 100$) ולכן מוטל עליו בלו של 5$. מחיר האגרה השנתית היה 15$. הטסט לא כלל למעשה שום בדיקה כתוצאה מכך שהמכונית נעדרת מחשב. הבודק פשוט הקליד passed וזהו.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

תגיד לי מה זה הרעיונות המוזרים האלו ?

אני אוהב לטייל ברכב שלי , החוק היום מאפשר לי להנות מהרכב. ולפי ידיעת החוק הזה יש לי כיום שלושה רכבים .

אם יש בעית אכיפה תאכוף או תבליג , אל תרע את התנאים .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
בחיאת יוסי, איך תעקוב אחרי הקילומטרז', איך?!

בטסט רושמים כמה קילומטר עבר הרכב נכון למועד בדיקה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הצעתי לבוא למחוקק בהצעת חבילה בנוסח:

תבוטל המגבלה 7-9 ואיתה יורדו משמעותית שיעורי המכס על רכב אספנות, במקום זאת יקבע מספר קילומטרים שנתי מקסימלי המותר לרכב אספנות.

.

 

בנושאים ה"רגישים" הללו גישתי היא : "If it's ain't broken - don't touch"

 

בואו נסתפק במה שיש לנו. חבל לעשות "גלים"....

 

ולגבי הורדת המכס - איפה, בציון? :-P

עודד

פורסם

יוסי

בפעם לפני הרבה זמן ברוסיה, היה איכר חביב

מצא איכר מאורת דב, האיכר היה טוב לב

ועם המון כוונות טובות, ולכן בחורף הכין מטעמי בשר לרוב, דבש. למען יהיה

לדוב חורף שקט וחם, ולו תהיה חיית מחמד....

 

האיכר החביב (שמו היה וואסלי) ניגש למאורה עם המטעמים והעיר את הדב

לאכול...

 

פעם לפני הרבה זמן ברוסיה, היה איכר חביב.....

 

וסבתא ננה אומרת (והיא לא לוקחת שום קרדיט) "הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות" ! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בטסט רושמים כמה קילומטר עבר הרכב נכון למועד בדיקה.

 

 

באמת?:lol::wink: אז בין טסט לטסט יירשם, שהאוטו עבר......200 ק"מ בשנה! יש לך ספק לרגע?

 

(אגב, צחוק- צחוק, אצלי זה באמת אמיתי, אפילו פחות לחלק מהרכבים!:-D )

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
בטסט רושמים כמה קילומטר עבר הרכב נכון למועד בדיקה.

 

לא ישים.

אפשר לזייף בקלות את הקילומטרז' ברכב אספנות, ואפילו גם בלי כוונה תחילה - לא חסר כאלה שהפסיקו לתפקד.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

×
×
  • תוכן חדש...