Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שקבלתי את הרכב התחלתי לאט לאט לעבוד עליו, כבר שמתי חיישני רוורס ועכשיו הנושא העיקרי "מערכת"

 

רדיו דיסק קלריון 785

קומפוננט פוקאל K2P

מגבר סאון דאון

מונו סאון דאון

סאב ארסנל

אחוריים מורל טמפו

איטום קורות טויטרים דלתות קדמיות

 

תמונות...

p><p>
<img src=[/img]

את הטוויטר הדבקתי עם האיטום שלא יזוז

<a href=ouowewuj0y44.jpg' alt='ouowewuj0y44.jpg'

זה הרכב + חיישני רוורס

 

מקס.

פורסם

תתחדש :wink:, איך הרכב? , נראה אחלה עד עכשיו, התקנת את החיישנים לבד?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

תודה.

עדיין אין את כל התמונות העברנו חוטים בנתיים ואטמנו את הקורות, דלתות בדרך חסרה לנו בוקסה ארוכה :wink:

מגנזיום דחוף תספר לי על זה עברתי חצי מדינה בשביל להשיג משהו במידות 215\45\16 215\40\17 או שלא מצאתי גאנט שחור! או שאין צמיגים נורמאליים ברמה של T1R

חיישנים גם כן לבד עשינו, זה אני וחבר עובדים על האוטו, סה"כ מאוד נוח להרכיב מערכת באוטו הזה, עוד לא נתקלנו בבעיה רצינית. העברנו שני חוטים בעובי 4 גייג' ו3 RCA הם עברו בלי בעיה.

מאוד מרוצה מהרכב 1.4 85 כוס סוס סוחב בסדר גמור...

 

מקס.

פורסם

אני לא יתפלא אם הרכב כבר נמצא בפירוקיות לאחר תאונות קשות עם הג'אנטים של דגם הספורט, חבל לרוץ רחוק עם המידות גם לא נוח וגם צורך יותר דלק .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

לא הייתי קונה ג'אנטים מרכב שעבר תאונה קשה לך תדע מה מצב הג'אנטים גם אם הם יראו בסדר מבחוץ.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

לפי דעתי בשביל מנוע יחסית חלש עדיף להביא מידה

195\50\16

הרבה יותר חסכוני בדלק הרכב יאיץ מהר יותר וצמיגים הרבה יותר זולים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

למידה 16 אני יכול לשים רק 215\45\16 לפי הוראות יצרן (טסט)

 

עדכון...

 

אכן הגעתי לדלתות ואני לא מתכוון להמשיך עם זה מציע לכל מי שירצה להתעסק עם דלתות של איביזה 2011 בעתיד עדיף שלא ינסו בכלל.

 

נותן את העבודה לישראל שהוא ישבור תראש ותידיים ומקווה שלא את האוטו. :)

 

עדכון בקרוב.

פורסם

חבל על הזמן היום ניסינו לפרק את הדלת העדפתי לעזור ולתת למישהו שמכיר את העבודה, גם האיטום ראיתי שהדלתות של האיביזה בכלל אין בשר, חלל מאוד ריק, מוזר איך זה שיש אקוסטיקה טובה יחסית ברכב, הרמקול יושב על הפלסטיק לא על הדלת.

 

מה רע ללכת לגיהינום עם כל הזונות!

 

מקס.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המשך...

 

רדיו דיסק.

איטום דלתות.

קומפוננט.

מגברים.

סאב.

 

מה שנישאר זה אחוריים...

 

תודה רבה לישראל שעזר לי מאוד, אחלה מתקין ואחלה בנאדם.

 

מקס.

 

p><p>
<img src=[/img]

p><p>
<img src=[/img]

×
×
  • תוכן חדש...