Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה מוצר שתהיתי לגבי כמה הוא שמיש/יעיל...

 

מעניין לדעת מה אתם חושבים (או מכירים?) על המנגנון:

המאוורר יושב על החלון ושואב/נושף אויר חם החוצה. (אני מניח שהרעיון הוא ש)אויר קר יותר נכנס מבחוץ..

 

SOLAR_CAR_AUTO_COOLER_FAN_g.jpg

 

מה דעתכם?

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חרטא!

איזה אוויר קר יכול להכנס לרכב,ביום קיץ לוהט עם טמפרטורה של 30 מעלות מעלות ומעלה מחוץ לרכב, ומעל 50 מעלות בתוך הרכב?

השאר קמעה את שני החלונות הקדמיים פתוחים מעט, על מנת לאפשר לחום להסתחרר, זול ועדיף מכל צעצוע, היוצא חדשות לבקרים, למכירה ללקוחות הפתיים

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני אגלה לך פיתרון מהפכני וזול. גיליתי אותו לא מזמן ,תפתח את כל החלונות גם האחוריים וגם הקדמיים עד הסוף ותהיה לך סירקולציה של אוויר משהו מהסרטים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לפולו גולף ולארז, הצעצוע נועד כמדומני לרכב החונה בשמש, ולא לרכב בנסיעה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אממ...נראה לי חרטא, אין מנוס מלפתוח חלונות. בחוץ לא הרבה יותר קר מבתוך האוטו.

חוץ מזה, לא נראה לי שקצב הסירקולציה יהיה כל כך גבוה ולכן האוטו ימשיך לתפקד כתנור ויחמם כל אוויר שיכנס לתוכו.

פורסם

אני חושב שמגן שמש לשמשה הראשית, ולפתוח את כל החלונוןת מיד כשמגיעים לרכב יהיו יותר יעילים.

כי מתי שאתה מתחיל נסיעה וכל החלונות פתוחים הטמפ' ברכב יורדת משמעותית .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

זה שטות .

כמה אוויר הוא כבר יחליף?

אני מניע ,פותח את הדלתות לחצי דקה ,סוגר ,נכנס לאוטו ,שם מזגן רמה הכי גבוהה, והנה לכם רכב נעים בלי כסף.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אתה לא לבד.

גם אצלי אין מזגן בחיפושית ,יש מאוורר שעושה את העבודה מצויין.

וגם במרצדס יש דליפה אז המזגן לא עובד.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא יודע ככה קניתי את החיפושית.

אבל תנסה למצוא באוטודיפו או חנויות לחלקי חילוף .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא מבין איך אפשר לנסוע בלי מזגן.

 

אגב - אני רכשתי את הפיתרון האולטימטיבי - השחרת חלונות. 400 השקלים הכי טובים שהוצאתי.

 

ארבעת החלונות + וילון אחורי + כיסוי קדמי = 60% פחות חום כשנכנסים לרכב.

 

רק לפתוח חלונות, חצי דקה איוורור, והופס נכנס המזגן על העוצמה הגבוהה ביותר.

 

תענוג צרוף :-)

פורסם

קודם כל - לכל הספקנים - מדובר ברעיון מעולה, תחשבו על ההבדל בין לקרר רכב מ80 מעלות ל20 ועכשיו תחשבו על

לקרר את הרכב מ40-50 מעלות ל20.

למי שפקפק - ברכב סגור הטמפ' בקלות נוסקת לגבהים שקשה לתפוס.

[למשל - בב.מ.וו שלי. ביום חם. בצל, נמדדו 83 מעלות בצהרי יום רגיל של אוגוסט]

 

הבעיה עם מכשיר כזה הוא הפגיעות שלי - בתוך עמך אתה חי - והסיכוי לחזור ולראות שתלשו לך את המכשיר \ שברו את החלון בנסיון לתלוש אותו הוא גבוה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

המממ... נראה כי זה באמת לא היה מובן. חשבתי שזה ברור. סליחה..

המנגנון נועד לרכב חונה.

 

כאשר אנחנו משאירים את הרכב בחוץ, בשמש, הטמפרטורה בו עולה בקיץ ל70-80 מעלות.

פנים הרכב מתחמם, הפלסטיקים, הכסאות/ריפודים וכו'. אפילו חפצים שאינם באים ב"מגע" ישיר עם קרני השמש.

 

המנגנון לא נועד לנסיעה. הוא נועד לרכב עומד.. בחניה.. בקיץ.

לפתוח את החלונות יעזור בעיקר לגנבי רכב ;)

לפתוח כמה דקות מייד כשמגיעים לרכב עוזר מעט מאד לבלאי ברכב עקב חום בשעות שעזבנו אותו. ומעט מאוד לפלסטיקים וכיסויים רותחים.

 

מקווה שזה מבהיר את רעיון המנגנון.

 

אז.. יש כאן הרבה שאלות פתוחות לגבי יעילות המנגנון (לכן אני שואל.. לא ניסיתי כזה עדיין)

אבל אם האויר בחוץ הנו 32 מעלות והאויר בפנים הנו 75 מעלות , יש הגיון רב וסירקולציה של אויר ברכב בזמן שהוא עומד לבד בשמש. הלא כן?


×
×
  • תוכן חדש...