Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל המלצות לתנור אפיה משולב גז.

 

חייב להיות 60 ס"מ, שיהיה אופציה לניקוי עצמי.

 

בהתחלה חשבנו על לקוצ'ינה אבל הסכום שלו מטורף(11 אלף) לכן ירדנו מהעניין.

 

 

מעדיף המלצות מאנשים שיש להם את התנור שהם ממליצים עליו ולא ממה שהאח של הדוד סיפר להם.

ֿ

אין עדיפות לחברה מסויימת אם כי לי אישית ידוע שסאווטר/דלונג'י/בוש נחשבות לחברות המובילות.

אם אני טועה אשמח אם תתקנו אותי.

 

 

בתודה, בן.

Got To love It

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בניגוד למה שיספרו לך בחנויות, תנור+כיריים גז זה מוצר פשוט,

ואין הבדל משמעותי (אני מתפתה לכתוב "אין הבדל בכלל") בין הפירמות והמדבקות השונות.

למשל - בטח כבר שמעת סיפורים מפה ועד הודעה חדשה על הבדלים בין מבערים,

במציאות זה בדיוק כמו מברשות שיניים - כל שנה "ממציאים" משהו "חדש" שלא משנה כלום.

 

(כיריים מסוגים אחרים זה סיפור אחר, או שלא)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לי יש דלונגי משולב צר, ז"א 50 ס"מ רוחב (כשאני קניתי אותו הוא נקרא 276, אבל זה בדיוק אותו התנור)

היום ראיתי שהוא דירוג צריכת אנרגיה C. מחירו בערך 2400 ש"ח.

 

אני ממליץ עליו מניסיון שלי. בבית ההורים יש בדיוק את אותו התנור בבית וגם מאוד מרוצים ממנו.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם אתם בשלנים מעבר לחביתה ומלאווח, חשוב לבדוק את נתוני עוצמת הלהבה הגדולה של הגז

הסטנדרט הרגיל זה 120ממ עם תפוקה של 240kpa

אז תראה אם אתה צריך מעבר לזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

5000 ש"ח לתנור אפייה, זה סכום מכובד ביותר (ניתן לקנות גם שני תנורים).

אישית (אם אתם בבית לא "מאסטר שפים") הייתי מייעד את יתרת הסכום (שזה כחצי ממה שהקצבת) למשהו אחר.

אם אתם באמת בשלנים / אופים - אני לוקח את מה שכתבתי בחזרה.

alfa 156 2.5.

פורסם

הייתי ממליץ דווקא לקנות מוצר לא משולב, אלא כיריים ותנור בנפרד.

בכיריים ללכת על הפשוט, הנוח והאמין ביותר (בלי הצתה על הכפתור של גובה הלהבה, בלי כירה בקוטר של חצי שקל כי אין לה שימוש, משהו שנוח לנקות וכד').

בתנור להשקיע במוצר אמין וטוב, אבל גם, לא לקנות יכולות שאין בהם צורך. לבדוק את איכות הדלת והדפנות הפנימיות (שמהדלת לא יברח חום, ושהדפנות לא יהיו צבועות בצבע רגיל שיתקלף או וואטאבר).

 

וכמובן, לשים לב לאחריות ולשירות של לאחר הקניה. לקנות מוצר עם אחריות יבואן רשמי או יבואן מקביל שידוע בטיב השירות.

משכנתא זה קל

פורסם

לי יש סאוטר 60 ס"מ עם 5 להבות כשהלהבה המרכזית היא להבה גדולה וכפולה (בקוטר ובעוצמה) ומיועדת בעיקר להקפצות בווק.

 

אם אתם אופים/ צולים, תקפידו שלתנור יהיה טורבו אקטיבי.

ברוב התנורים ברמה הזאת יש הפסקת הזרמת גז במקרה של כיבוי הלהבה, שים לב שיהיה גם אצלך.

 

מעבר לזה מדובר במוצרים בסיסיים ואמינים ככה שאין איזה עצה חשובה.

 

הכי חשוב לרכוש מוצר מיבואן ויצרן שלא יסגרו מחר ואתה תישאר בלי חלקי חילוף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תנור ב5000 ש"ח זה הרבה מעבר למה שצריך.

ניקוי עצמי יש בתנורים פרוליטיים , למה אתה צריך את זה ?

התנורים שאני ממליץ ללכת עליהם , בוש ,סימנס או תנורים סלובניים של באוכנט או בלרס.

אני ממליץ יותר על הבוש או סימנס , יש להם דגמים מפוארים ומשוכללים וגם התנור עצמו הכי גדול בקטגוריה 58 ליטר !

 

ועוד דבר ,כל התנורים ממש לא אותו הדבר כמו שנכתב פה, אפילו לא דומים.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

רכשתי ממש לאחרונה תנור של SAUTER ברוחב 60 ס"מ, 4 להבות, עושה את העבודה יופי, יצא לי 2200 במקום 2600 ש"ח .



אני אופה\מכין בתנור אוכל מידי פעם אבל משתמש הרבה יחסית בכיריים - לא רואה בעיות או צורך ביותר ממה שהוא נותן לי.

נקנה בשקם אלקטריק שהם גם היבואן\נותני האחריות, העדפתי לקנות אצלם מאשר במחסני חשמל (אני לא חושב על לקנות במחסני חשמל גם אם יהיו זולים ב500 שקל במוצר של 600 אז זו לא דוגמא..)

 

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
נקנה בשקם אלקטריק שהם גם היבואן\נותני האחריות

 

היבואן של סאוטר הוא אלקטרה סחר ולא שקם אלקטריק.

 

ככל הנראה קנית מוצר ביבוא מקביל (לא שיש בזה משהוא רע במוצר שהוא לא היי-טק).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

התנור חייב להיות עד 60 וחייב להיות משולב תנור וגז ביחד.

 

איך אני יודע איזה עוצמת להבה אני צריך?

 

 

מה זה אומר טורבו אקטיבי?

 

 

תודה על ההיענות!

 

בן.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...