Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ערכתי הכנות לקראת נסיעה לאילת לפנות בוקר, היו חסרים ממש מספר מילמטרים של שמן במדיד.

הוספתי את הכמות הנדרשת (אפילו משהו כמו 10מ"מ מעל לקו ה F), אני בא לסגור את המכסה ופתאום נפל לי האזיקון שהחזקתי ביד (אזיקון שחור משומש בגודל בינוני שמצאתי זרוק באיזה פינה מתחת למכסה מנוע ורציתי לזרוק לפח)

חיפשתי מסביב איפה הוא והפלא ופלא! נעלם כלא היה, וממש סרקתי את כל האיזור סביב המנוע ,על הרצפה, על הקורות, פירקתי גלגל ספייר וחיפשתי מתחת, אין הוא לא שם.

אני חושש שהוא נפל לי לתוך פתח מילוי השמן,במידה וכן - יש אפשרות להוציא אותו? הוא ייתקל בפילטר שמן לפני שיגיע לאגן השמן?

מה עושים במצב כזה?

 

הרכב הינו סובארו לאונה שנת 88' בנפח 1600 סמ"ק בעל תיבת הילוכים אוטומטית.

 

תודה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

זאת בעיה.

אם הוא באמת נפל פנימה הפילטר לא יושיע והמנוע עלול ללכת כמה שניות לאחר ההתנעה:-(.

הכי בטוח זה לנקז את השמן ואפילו לפרק את האגן.

פורסם

הפילטר לא יושיע? איך בדיוק האזיקון מסוגל לעבור את הפילטר?

הפילטר מיועד למנוע מחלקיקים קטנים לעבור אל המנוע אז אני כמעט בטוח שגם האזיקון לא יעבור אותו.

בכל מקרה, יהיה צריך להוציא אותו איכשהו כנראה ע"י פתיחת הקרטר.

פורסם

אם הוא נפל בפתח מילוי השמן (לא פתח בדיקת השמן) - דבר ראשון על תתניע

פרק את מכסה השסתומים - מדובר בכמה ברגים בודדים ופירוק קל

חפש אותו שם - סביר שתמצא אותו , אין מצב שהוא ירד דרך מעברי השמן לקארטר

סגור אחרי שמצאת אותו לפי הסדר והכוח המתאימים בספר הרכב

ואתה מוכן לנסיעה

פורסם

עכשיו אתם נזכרים להגיד לי לא להניע? חח טוב לא נראה לי שזה יעזור הרבה..

כי אחרי שזה קרה לא ייחסתי לזה חשיבות, סגרתי את המכסה, הנעתי ונסעתי לקנות כמה דברים (נסיעה של משהו כמו 20 ק"מ הלוך חזור)

ולא קרה כלום.

אוליי האזיקון בכל זאת לא נפל לשם? :|

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
אם הוא נפל בפתח מילוי השמן (לא פתח בדיקת השמן) - דבר ראשון על תתניע

פרק את מכסה השסתומים - מדובר בכמה ברגים בודדים ופירוק קל

 

מדובר במנוע בוקסר של סובארו. מעבר לזה איך הוא ירכיב חזרה? צריך אטם מכסה חדש או חומר מיוחד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שלום וחג שמח.

שים לב טוב גם אם נפל האזיקון לתוך פתח מילוי השמן לא קרה כלום!!!

ולכול החוכמולוגים למיניהם למה להכניס את הבן אדם לפחד ונזק מיותר?

בסוברו לאונה פתח מילוי השמן הוא צינור מתחת המיתחבר לגוף המנוע בעזרת שתי ברגים מעפנים!!!

מיכיון שבחברת פוגי יצרנית סוברו לא כולם מטומטמים ולקחו בחשבון שעלול ליפול משהוא לפתח המילו אז הם עשו דבר פשוט.

האטם בבסיס צינוא מילוי השמן הוא רשתיית ואין שום סיכוי שהאזיקון יכנס למנוע!!!

אגב גם אם יכנס למנוע לא קרה שום דבר כי הוא ישקע בשמן ויתפס בבוצה שיש בקרטר!

tuva lכתב פרק מיכסה שסטומים חחחה תסביר לי איך יגיע לתוך מכסה השסטומים האזיקון? אם מונית אולי?

 

 

בקיצור כאשר לא יודעים עדיף להשתמש באימרה "שתיקה שווה זהב"

 

בברכה בני ל.

 

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אסביר לך איך - בכל רכב בעל מנוע סטנדרטי אם נופל משהו בפתח מילוי השמן - ע"י פירוק מכסה השסתומים תוכל להוציא את מה שנפל - במידה ואין לך גישה דרך הפתח עצמו

עם מנוע בוקסר של סוברו אין לי ניסיון - ומסתבר שפתח המילוי שונה ולא ממוקם על מכסה השסתומים

במקרה כזה מה שרשמתי לא נכון

 

פורסם
שלום וחג שמח.

שים לב טוב גם אם נפל האזיקון לתוך פתח מילוי השמן לא קרה כלום!!!

ולכול החוכמולוגים למיניהם למה להכניס את הבן אדם לפחד ונזק מיותר?

בסוברו לאונה פתח מילוי השמן הוא צינור מתחת המיתחבר לגוף המנוע בעזרת שתי ברגים מעפנים!!!

מיכיון שבחברת פוגי יצרנית סוברו לא כולם מטומטמים ולקחו בחשבון שעלול ליפול משהוא לפתח המילו אז הם עשו דבר פשוט.

האטם בבסיס צינוא מילוי השמן הוא רשתיית ואין שום סיכוי שהאזיקון יכנס למנוע!!!

אגב גם אם יכנס למנוע לא קרה שום דבר כי הוא ישקע בשמן ויתפס בבוצה שיש בקרטר!

tuva lכתב פרק מיכסה שסטומים חחחה תסביר לי איך יגיע לתוך מכסה השסטומים האזיקון? אם מונית אולי?

 

 

בקיצור כאשר לא יודעים עדיף להשתמש באימרה "שתיקה שווה זהב"

 

 

בברכה בני ל.

 

 

 

פשיי יאלה איך הרגעת אותי אתה לא מבין, כבר הרצתי בראש סרטים של אני ועוד 4 חבר'ה תקועים באמצע כביש הערבה כשמאגזוז נוזל אזיקון חרוך ועם מנוע גמור.

תודה רבה על התשובה המקצועית והמרגיעה יש לציין,חג שמח! :-D

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אולי אני טמבל, אבל איזה נזק כבר יעשה אזיקון מפלסטיק בתוך המנוע ? הוא לא קשה מספיק לעשות נזק ובטח ישרף ויותך מהחום גם ככה. מקסימום יצא קצת עשן...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...