Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על החלק שאחראי על הנעילה המרכזית, נראה כך: 041bec3.th.jpg

החלק הזה יושב בתא המטען מאחורי הפנס השמאלי.

אני לא יודע בדיוק איך נקרא החלק הזהף אבל אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג את החלק או אם למישהו במקרה יש את החלק, אני ישמח לדעת

 

תודה, עומר.

פורסם

זוהי משאבת ואקום חשמלית אשר מפעילה את הנעילה ברכבך כוללת משאבה ומודול פיקוד ,נקראת בעגה משאבת נעילה,חדשה אם אני זוכר בסביבות 2800 משומש 500

מהי התקלה?

יגאל

פורסם

שלום

תנסה לנקות ואולי wd40 ,למרות שאיני רואה כאן הרבה סיכוי

יש חלק כזה בפרוקיות ,החלק מוכר, רק הבא אתך את המקט המוטבע בלבן על גבי המשאבה וקנה משאבה בעלת מספר תואם

יגאל

  • ספונסר פורום
פורסם

חבל על הזמן אין להשיג -סתם תעשה פקקים.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תיקנתי את היחידה הזו בפולו של אישתי מודל 2001 גם נכנס מים ונוצרה קורוזיה , בסך הכל התרקב קבל 0.01 מיקרו כמדומני והתקלה תוקנה בעלות של 14 שקל - 10 שקלים לחניה בחניון ו4 שקלים ל4 קבלים (שיהיה ספייר)

פורסם

בפעם האחרונה שבדקתי בצ'מפיון משאבה דומה לאודי עולה 8000 ש"ח

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

האם המשאבה זהה לכל רכבי גולף\פולו\פסאט?

 

אם כן,יש סיכוי גדול עד וודאי למצא את זה בפירוקיות בצפון הארץ במחיר הרבה פחות מ 500 שקלים.

 

אבל צריך לבוא,לפרק ולקחת.

פורסם

שלום לכולם.

יש לי פולו 97 והיתה לי אותה תקלה בדיוק .

לפני שאתה הולך לקנות חלק יקר זה תנסה להחזיר אותו לחיים.

צריך לפתוח את המשאבה בזהירות ליבש את כל המים שניכנסו,לנקות את כל הקורוזיה על הלוח וגם בתוך המחבר.

חוץ מי זה תבדוק עם רב מודד שבאחד מהפינים בפלג כשאתה סוגר או פותח את נעילה מרכזית מופיע

מתח פיקוד 12 וולט.

תנסה להחזיר את משאבה למקום אחרי ניקוי (יש סיקוי גדול שהיא תתחיל לפעול, לי זה עזר).

הגורם לחדירת מים, זה גומי יבש מתחת לפנס אחורי.

תפרק את הפנס ותוסיף שכבת גומי איזשהו .

את המשאבה כדי לעתום עם סיליקון או סרת דבק שבפעם הבאה אף תיפה לא תיכנס.

IMG_0087.JPG

×
×
  • תוכן חדש...