Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 205GTI MI 16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המנוע המפלצתי הזה של פיג'ו חוקי בארץ ?

אם לדוגמא אני נוסע עם פיג'ו עם מנוע כזה ושוטר עוצר אותי לביקורת ורואה את המנוע, זה הורדה מהכביש ?

או שיש לו אישור להיות מותקן בפיג'ו למיניהם ?

 

אודה מאוד למי שיענה ברצינות !

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

לא כזו מפלצת ....

 

בכל אופן זהו מנוע 1900 16 שסתומים , כך שאם ה 205 שלך מאושרת ל 1.9 , אז אין כל בעיה שכן זהו גם 1.9 , אם הרכב שלך הינו 1.6 , צריך להחליף מס' דברים שכוללים סרן אחורי עם דיסק ועוד..

פורסם
האם המנוע המפלצתי הזה של פיג'ו חוקי בארץ ?

אם לדוגמא אני נוסע עם פיג'ו עם מנוע כזה ושוטר עוצר אותי לביקורת ורואה את המנוע, זה הורדה מהכביש ?

או שיש לו אישור להיות מותקן בפיג'ו למיניהם ?

 

אודה מאוד למי שיענה ברצינות !

 

אני ממליץ על ביצוע חיפוש בפורום, אני חושב שתמצא שם את מבוקשך...אם יש שאלות נוספות, שרשר אותן בשירשור הנוכחי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
האם המנוע המפלצתי הזה של פיג'ו חוקי בארץ ?

אם לדוגמא אני נוסע עם פיג'ו עם מנוע כזה ושוטר עוצר אותי לביקורת ורואה את המנוע, זה הורדה מהכביש ?

או שיש לו אישור להיות מותקן בפיג'ו למיניהם ?

 

אודה מאוד למי שיענה ברצינות !

 

באופן עקרוני אין בעיה לאשר את המנוע , כמובן , בכפוף לדרישות ואישורים של פיז'ו (לובינסקי בע"מ - או המהנדס של החברה , דרור הס ).

 

ע"מ לשתול את המנוע בצורה כזו שיאושר עליך להחליף מגוון מכלולים גדול מאוד שמרביתם נועדו לשמור את המכונית בשליטה ובבטיחות תחת עומסים של מנוע גדול יותר , כל זה נכון בהנחה ואתה לוקח 205 GTI 1.6 לצורך העניין (למרות שזה יכול להיות כל 205 אלא שהמכלולים שידרשו החלפה יהיו גדולים בכמות ) , ולא 205 GTI 1.9 מקורית .

 

מבחינת הרישוי הארץ אין כ"כ חשיבות לכמה שסתומים יש על המנוע , מה שמוגבל בארץ הוא שינוי הנפח של המנוע מעבר למגבלות מסוימות .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אם רק נפח המנוע משנה ודגם המנוע רשום על הבלוק- אני יכול להפוך כל מכונית קרבורטור

למוזרקת ללא צורך באישור משרד התחבורה?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אם מנועים היו נשחקים מדיבורים עליהם - אז כל הMI בארץ כבר היו אבק...

 

 

ועכשיו הן לא?.....

 

(פרט לבודדות).

Back to the original - NC again.

פורסם

גם אם היא 1.9 מקורית. אם יש מישהו שחושב שיש לו אפשרות לגרום ללובינסקי לאשר מנוע כזה בבקשה... רבים וטובים ניסו. לגבי השתלה של 1.9 8 שסתומים במקום 1.6 התשובות נכונות - יש להחליף הרבה מכולולים ואז זה אפשרי. זה כולל סרן אחורי לבלמי דיסק, נאבות וציריות מקדימה, קליפרים מוגדלים של 1.9, מחשב הזרקה, AFM, חיישן מצערת, בוסטר ועוד כמה דברים פחות חשובים ועוד לא הזכרתי בולמים, קפיצים, ג'נטים וצמיגים שגם הם צריכים להיות משודרגים. בעיקרון אפשר לשתול בבלוק ובראש של 1.6 את כל הלב של 1.9 (קראנק, טלטלים, בוכנות - לא חובה, קאמשאפט) להחליף מערכת הזרקה ל 1.9 (מזרקים, מחשב AFM וכו') ויש לך מנוע 1.9 עם 130 סוסים...

זה בקצרה,

אלון

פורסם

אבל אם יהיו חריגים אני מבטיח לכם שהרכב שלי יהיה בינהם. לגבי הטורבו בכלל לא נכון. אסור*אסור. זה עניין של הספקים - למכלולים של GTI 1.9 אסור מעל 130 כ"ס (לכן יש בעייה עם MI שהוא כידוע 160 כ"ס). שמעתי שיש איזה חוק שעד 10% יותר אין צורך באישור נוסף - אבל לא מצאתי סימוכין לכך.

הדבר היחיד הנכון הוא שאם יש רכב מאושר כזה בחו"ל והיבואן מוכן לאשר בארץ אז אפשר. לי לא ידוע שדרור אישר אי פעם מנוע MI ל GTI כל שהיא אפילו 1.9 - אבל, תמיד יש פעם ראשונה, אז ביום ראשון אני אבדוק את הנושא איתו ותשובה סופית מובטחת. לא נחמד לקרוא "מטומטמים" ממישהו שמתיימר לדעת - אם אתה מכיר רכב חוקי כזה - בוא ספר לנו אם לא אז הייתי מציע לך להתעדן...

אלון

×
×
  • תוכן חדש...