Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כבר זמן רב מציקה לי העובדה שאין לי משענת יד (civic 2005 ls), ניסיתי לשים משענות אוניברסליות אך הם אינן מתאימות כלל למבנה הרכב.

שקלתי לקנות משענת מקורית של דגם EX אך מחיר של 980 ש"ח + מע"מ הרתיע אותי.

ולכן החלטתי לבנות משענת בצורה עצמאית.

אני לא אוהב לעשות שינויים ברכב שלא ניתן לבטלם לכן לא חיברתי את המשענת לכסא עצמו אלא לתא איחסון שעל ידו.

 

ועכשיו ניתן לתמונות קצת לדבר:

 

המשענת לא מורכבת: (אולי היא קצת עקומה ויש צורך ליישר אותה מעט)

51912cfadf000.jpg

 

המשענת מורכבת(תמונה מצד הנוסע)

51912d337e6e0.jpg

 

המשענת מורכבת(תמונה מצד הנהג)

51912d4ed43c1.jpg

 

מה שחסר זה רפד טוב.

אשמח על המלצות על רפד באזור ראשל"צ.

כמה להערכתכם אמור לעלות הריפוד? (כל המשענת כולל העמוד מלבד החלק שנכנס לתא אחסון).

 

אשמח לתגובותיכם\ הערותיכם.

פורסם

שמע אתה יצירתי אני בדיוק סובל מאותה בעיה הפכתי כבר פרוקיות כדי לימצוא מישענת כזאת מקוריית ולא מצאתי הרעיון הוא טוב השאלה עד כמה זה יהיה יציב ונוח

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

אחרי עבודת העץ תוכל לעשות זאת לבד ובמחיר אפסי או זה של מיחזור של ספוג ומיחזור/קניית בד/עור לטעמך.

אם תרצה אוכל לתת לך הסבר והדרכה בעניין.

פורסם

גם לי יש הונדה סיוויק 2004 עם משענת מקורית , אני גם שוקל כבר מלא זמן להחליף את המשענת במשהו יותר רחב כי המקורית היא צרה אני גם שוקל לבנות משהו מעץ ולחבר אותה לכסא, אשמח גם לדעת על מידע על רפד עדיפות לאזור דרום

פורסם
שמע אתה יצירתי אני בדיוק סובל מאותה בעיה הפכתי כבר פרוקיות כדי לימצוא מישענת כזאת מקוריית ולא מצאתי הרעיון הוא טוב השאלה עד כמה זה יהיה יציב ונוח

 

שלום,

אאני עושה ניסויים החל מהיום למשך זמן מה (בינתיים שמתי על המשענת מגבת),

אעדכן בהמשך לגבי הנוחות בל"נ.

 

לגבי יציבות - המשענת מוכנסת לתא אחסון בלחץ כך שאני מרגיש כרגע שהיא מאוד יציבה.

פורסם
אחרי עבודת העץ תוכל לעשות זאת לבד ובמחיר אפסי או זה של מיחזור של ספוג ומיחזור/קניית בד/עור לטעמך.

אם תרצה אוכל לתת לך הסבר והדרכה בעניין.

 

אמנם יש לי ידיים דיי טובות ב"ה, אך יש לי תחושה שזה לא יראה ממש מקצועי אם אעשה זאת לבד.(זה דורש תפירה ידנית).

בכ"א אשמח להסברים איך עושים זאת לבד. (אני מדבר על בד דומה לבד של הרכב)

פורסם
גם לי יש הונדה סיוויק 2004 עם משענת מקורית , אני גם שוקל כבר מלא זמן להחליף את המשענת במשהו יותר רחב כי המקורית היא צרה אני גם שוקל לבנות משהו מעץ ולחבר אותה לכסא, אשמח גם לדעת על מידע על רפד עדיפות לאזור דרום

 

שלום,

אם אתה מתכוון לגבי אורך המשענת אכן יש לשקול בניה עצמית,

אך לגבי הרוחב אין אפשרות להרחיב יותר ממה שעשיתי (ואני מניח שהמקורית היא בערך באותו רוחב), כיון שזה יתנגש עם האמברקס.

פורסם

היי,

החלטתי שאנסה לרפד לבד.

מישהו יודע איפה משיגים את הספוגים והבד המתאימים? (אזור ראשל"צ)

כמה זה אמור לעלות בערך?

פורסם

יש באזור תעשייה של חולון ברחוב הפלד 2 חנות בשם ג'ק ורון שמוכר מלא סוגים של בדים לרכב אני אישית שבוע שעבר קניתי משם בד לגג שלי,ולידו יש רפד מקסימום תשאל מה המחיר שהוא לוקח לרפד את זה

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם
יש באזור תעשייה של חולון ברחוב הפלד 2 חנות בשם ג'ק ורון שמוכר מלא סוגים של בדים לרכב אני אישית שבוע שעבר קניתי משם בד לגג שלי,ולידו יש רפד מקסימום תשאל מה המחיר שהוא לוקח לרפד את זה

 

תודה רבה.

 

מישהו מכיר דבר כזה באזור תעשיה החדש של ראשל"צ?

פורסם

בסוף החלטתי לרפד לבד, קניתי את החומרים אצל ז'ק ורון בחולון עלה לי סה"כ 35 ש"ח.

 

519e7e61c1b74.jpg519e7e7dd0b05.jpg

 

 

הדבקת ספוג

519e7cab6b962.jpg

 

בסוף חתכתי חלק מהספוג (את החלקים התחתונים ע"מ שאוכל להדק את הבד עם מהדק סיכות) כך שהתמונה לא מדוייקת

519e7ce32e93e.jpg

 

תמונות סופיות

 

519e7da8aaa82.jpg

 

519e7dc35e683.jpg

 

519e7dd709b6a.jpg

 

519e7dead073f.jpg

פורסם

יפה מאוד, בדיוק מסוג הדברים שאני אוהב לראות !

איך עשית את ההידוק בחלק התחתון ? או שההידוק נראה בצד שפונה למושבים האחוריים?

פורסם
יפה מאוד, בדיוק מסוג הדברים שאני אוהב לראות !

איך עשית את ההידוק בחלק התחתון ? או שההידוק נראה בצד שפונה למושבים האחוריים?

 

תודה.

את ההידוק עשיתי כך:

את שני הצדדים מתחתי בערך עד לאמצע (בחלק התחתון) והידקתי, ואז יש חלק שרץ על כל האורך (הוא יושב על ההידוקים של החלקים הנ"ל) את הקצוות שלו קיפלתי כלפי פנים והידקתי.

 

מקווה שההסבר ברור כי קצת קשה להסביר זאת.

×
×
  • תוכן חדש...