Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממש מוזר לי! כשהוא מסובב את הגלגל שמאלה אז מה הצינור משתפשף בגלגל? אני זוכר שברכבים רוסיים לא היה צינור חיצוני.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הצינור מסתובב יחד עם הגלגל ימינה ושמאלה.

הנקודה הגמישה היא בחיבור מול הגוף.

 

לגבי אם החיבור חיצוני או פנימי, אין לזה ממש הרבה משמעות חוץ מעלויות.

לשימוש צבאי מן הסתם זה יהיה פנימי - הסיכוי שייתפס במשהו וייתלש יותר נמוך.

 

אגב, הפטנט הזה נמצא בשימוש מאוד נרחב באוטובוסים למרחקים גדולים בארגנטינה.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

שום מערכת לניפוח צמיגים.

 

זה לא רכב שטח, והמשאית לא חדשה, ואין קשר לרוסים......

אין למשאית צורך בניפוח/הורדת אויר תכופות שמצריך התקנת מערכת כזאת.

זאת כנראה מערכת למדידת משהו, מערכת זמנית, אין שום משאית בארץ שנוסעת ככה קבוע.

פורסם
אין למשאית צורך בניפוח/הורדת אויר תכופות שמצריך התקנת מערכת כזאת.
לדעתי אתה טועה.משאיות מסויימות צריכות שיהיה להם מערכת כזו,עקב משקלים "מוזרים" שהן נושאות עליהן,כולל גם משאיות שנוסעות בשטח בנייה שלעיתים קרובות בחורף מוצף\חולי מידיי בשביל הצמיגים המסכנים שלהם.במקרה השני המערכת מאפשרת הוצאת אוויר להגדלת פני שטח הגלגל לנסיעה על חול.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אז בתור אחד שהיו לו אי אלו משאיות בחיים ואחד שנולד בין גלגלים של משאית, אני יכול לאשר לך, שמשאית של תעבורה היא לא משאית שטח.

 

ולא נתקלתי בשום משאית (לא משאיות מחצבה) שמשנה לחצי אויר בגלגלים, בטח ובטח ובטח לא בקדמיים. וגם לא באחוריים.

יכול להיות שהמערכת נסיונית, אבל לא מנפחים אויר במשאית כל שבוע, אז בטח לא כל 10 דקות.

ועל כן אף אחד לא יתקין מערכת ניפוח כזאת.

דרך אגב, שיטת הבדיקה של לחץ האויר במשאיות, תתפלא לשמוע, היא לא לעבור כל בוקר עם מד לחץ אויר, אלא לעבור עם לום ברזל, ולדפוק על כל גלגל לראות אם יש אויר, אם חסר אויר בגלגל, שומעים רעש שונה, ואם לא שומעים, רואים שחסר כאשר המשאית עמוסה, אף אחד לא יכול להתקין מערכת כזאת במשאית בארץ, וכל משאית שנכנסת למחצבה להעמסה, עוברת בדרך מסודרת לרמפת העמסה, פה זה לא ג'נין.... גם עבדתי באי אלו מחצבות...

דרך אגב, אם משאית שוקעת, מדובר על כ63 טון ששוקעים בבוץ, שום שינוי בלחץ האויר לא יעזור לך. ובטח לא לנהג, רק טרקטורים והרבה שרשראות.

עכשיו אתה מבין למה אין צורך במערכת כזאת?

פורסם

זה בשביל שהחלק האמצעי של הגלגל שלא יעוף.

 

אחלה דבר, שמעתי על מישהו שנהרג מאחד כזה שהתעופף לו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אוקיי, אני לא יודע אם זה עוזר במשהו אבל יצא לי לראות משהו דומה על משאית של "תעבורה", וזה היה על הגלגלים האחוריים של העגלה. המשאית חנתה ולכן יכולתי להתבונן מקרוב, אבל לא הצלחתי להבין למה משמשים הצינורות.

 

בכל מקרה זה לא נראה משהו זמני.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם
זה בשביל שהחלק האמצעי של הגלגל שלא יעוף.

 

אחלה דבר, שמעתי על מישהו שנהרג מאחד כזה שהתעופף לו.

 

דניאל.

אני לא יודע אם היית ציני, אבל יכול להיות שעלית על משהו, בתעבורה מקפידים יותר על בטיחות מאשר משאיות פרטיות ויכול מאוד להיות שאתה צודק...

ה"דבר" הזה מחובר לחתיכת פלסטיק ולא נראה כי אמור לעמוד בעומס...

כל הכבוד לך!

פורסם

אוקיי...לא אמרתי כלום...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ראיתי את זה! זה נאונים שהנהג מדליק בלילה בשביל להוסיף למשאית עוד כמה כ"ס :)

 

לא נראה לי שזה לניפוח אויר, זה לא נראה שזה מחובר למשהו חוץ מלמרכז הגלגל.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
אני לא יודע אם היית ציני, אבל יכול להיות שעלית על משהו, בתעבורה מקפידים יותר על בטיחות מאשר משאיות פרטיות ויכול מאוד להיות שאתה צודק...

ה"דבר" הזה מחובר לחתיכת פלסטיק ולא נראה כי אמור לעמוד בעומס...

כל הכבוד לך!

לא ציני, אני חושב שזה בשביל זה.

לנפח אויר זה לא.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...