Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עלה הרעיון להחליף את הוולוו הזקנה (940) ברכב חדש יותר מתחילת שנות ה 2000, בהתאם לתקציב שעומד על כ 35.0 - 45.0 אלף שקלים.

אני רוצה רכב גדול (כרגע עם שני ילדים, לא סופי) שזה אומר - תא מטען גדול, רחב (בו יכולים להיכנס שלושה כסאות ילדים) עם נפח מנוע בריא. לא חסכון ולא נעליים.

הרכב צריך להיות כזה שיכול לעשות נסיעות ארוכות, בנוחות ונינוחות.

אמינות - חשובה מאוד. אין לי זמן, כח, חשק, כסף או אנרגיה לטפל ברכב שרואה מוסך.

חשבתי על כל מיני אפשרויות כמו ניסן מקסימה (עונה על כל הדרישות אך מיובא על ידי קרסו, ומצד שני ברכב ישן שכזה אין לי שום ממשק עם היבואן, לא רוצה לתת להם פרס...) וולוו S80 בגירסת 2.4 ליטר בלבד (לא טורבו ולא נעליים), מאזדה קסדוס (לא ממש מכיר, יש דגם מומלץ?), לה סייבר או אימפלה (ולא אפיקה!), או לעלות בשנים ולהיכנס להרפתקאה עם C5 (למחיר הזול יש סיבה). אם יורדים מעט בגודל אפשר גם מונדאו או אוונסיס.

אם מדובר ברכב ממש לא מבוקש ואפשר לקנות גם במחירי "שחיטה" - גם סבבה.אל תציעו לי רכב ב 80.0K , גם אם מדובר בעסקת חיי . (אלא אם מדובר בביואיק לוצרן 2008...)

אשמח לקרוא רעיונות נוספים למכוניות שכאלה, ואם מישהו מוכר - מה טוב...

תודה,

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אמינות חשובה אז הייתי הולך יותר לכיוון המקסימה והקסדוס. הבעיה שמדובר ברכבים יחסית נדירים ולכן את רוב החלפים צריך לרכוש אצל היבואן (וזה מתבטא בכיס).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אף אחת מהמכוניות מזיזה לי משהו בגוף, אבל מהרשימה שלך הייתי הולך על המקסימה, משעממת הטירוף אך מראה אמינות נאה!

 

הייתי נותן לך אופציה אחרת עם קצת יותר ספגטי: לנצ'יה קאפה.

 

מילה רעה לא תשמע ממני על הרכב הזה (עיצוב אולי?) חוץ מהפלסטיקה הפנימית אין לה חסרונות ובידיים הנכונות היא מראה אמינות מופלגת! רוצה דוגמאות ממני? אתן בשמחה, תחת ידיי עברו 4 קאפות.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אם תרצה S80 בצבע אפור כהה, יש לי פה שכן/ה (ראשון לציון) שמוכר אחת כזו שנראית שמורה מאד עם ריפודי עור אפור בהיר בפנים, לדעתי זה 2.4 רגיל כמו שאתה מחפש. אני מוכן לרשום לך טלפון.

אין לי שום קשר ושום אחוזים ממנו, אני בכלל לא מכיר אותו,זה רק שירות לחבר פורום 8).

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אם תרצה S80 בצבע אפור כהה, יש לי פה שכן/ה (ראשון לציון) שמוכר אחת כזו שנראית שמורה מאד עם ריפודי עור אפור בהיר בפנים, לדעתי זה 2.4 רגיל כמו שאתה מחפש. אני מוכן לרשום לך טלפון.

אין לי שום קשר ושום אחוזים ממנו, אני בכלל לא מכיר אותו,זה רק שירות לחבר פורום 8).

תודה! אשמח מאוד. למיטב הכרתך, מדובר באדם ששומר על האוטו?

לגבי ההמלצה על האיטלקיות - מבלי להפחית מההישג של אינטר, אני מוותר על האיטלקיות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ראיתי את המודעה. היו לי לנדרוברים למעלה מעשר שנים. אין לי כח למורכבות של הרכב ולחיפוש אחר "גורואים" ומרפאי לחשים למיניהם. היגואר הזו, על אף שהיא מושכת ויפה, גדולה עלי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה, אני מבין שהרכב האמור נמכר, עם זאת כשאני רואה כיתוב שכזה:

"הרכב חבר במועדון בעלי סאאב , וכמובן מטופל ע"י מומחי סאאב מהשורה הראשונה (לא ממוסכי היבואן...), " זה מזכיר לי את חוויות הלנדרובר. אני רוצה רכב שכל מוסך סביר יכול לטפל. פשטות זו מילת המפתח. בגלל זה אני מתמקד ב S80 בגירסת 2.4 ליטר, באמריקאיות מאותגרות טכנולוגית, במקסימה המשעממת...ריגושים אני מחפש ומוצא במקומות אחרים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מצתרף להמלצה על מקסימה ,היה ברשותי לתקופה של כמה חודשים ,רכב גדול נוח ומשעמם ממליץ רק על מנוע V6 3.0 . הרבה יותר מתאים לאופי של הרכב. הרכב לא מאוד נפוץ אך מצד שני רוב האקזמפלרים שאני נתקתי בהם היו די שמורים.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

הרעיונות שלך דומים לשלי ולכן אפרט:

1) קסדוס עד כמה שהיא יפה ויחודית סביר שתסבול מבעיית חלקים מתי שהוא.

2) אמריקאיות למיניהם יכול להיות נחמד למרות שהבנתי שמבחינת קלות הטיפול בהן יש בעיה שלכל דבר צריך לפרק חצי רכב.

3) S80 - בכמה מילים - המוסכניק שלי שמגדיר את עצמו מתמחה בוולוו לא מוכן לטפל בS80.

3) מקסימה - הפתרון הסביר ביותר - יפנית בתחפושת אמריקאית - מינוס - חלקים רק מקוריים ולכן עלות גבוהה קצת יותר, מנוע 3000 זכה בכמה פרסים, המנוע הזה קצת יותר נדיר בארץ. בכל מקרה מדובר ב V6 גם במנוע 2000 (150 כ"ס) ולכן יהיה מהנה גם ב2000 סמ"ק.

 

בקיצור - מקסימה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

תודה לכולם,

נראה לי שהמקסימה מסתמנת כבחירה הבאה. אני מבין שיש לה מנועי 2.0 ליטר ו 3.0 ליטר - שניהם V6.

האם יש צורך לעשות טיימינג לכזה מנוע? באיזה ק"מ?

תודה,

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...