Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנגו 2007 DCI לא מניע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב לא מניע, יש רעש של הסטרטר אבל המנוע לא מניע ואין את הצליל הראשוני של ההנעה.

בנוסף, דולקת הנורה של הסוללה.

מה ניתן לעשות ומה יכולה להיות הסיבה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כשאתה מסובב את המפתח למצב START, נורית האימוביליזר (אדומה עגולה) דולקת או מהבהבת או כבויה ?

 

ניסית להניע עם מפתח ספייר ?

 

יש לך קודנית ?

 

נורית המצבר תמיד דולקת, כשנותנים סטרטר ורכב לא מניע. זה לא תקלה.

 

אגב, ברוכים הבאים למועדון, הבאגים מתחילים אצלך מוקדם מן הצפוי :lol:

 

 

פורסם

לא אני נתקעתי עם הרכב אלא אשתי.

היא חזרה הביתה, אני נסעתי לשם עם המונית ו.. איזה פלא - הרכב הניע ללא בעיות.

כיביתי את הרכב והוא שוב הניע, מילאתי דלק ושוב לא היתה בעיה בהנעה.

אין לי הסבר למה שקרה, אבל אולי למוסך מורשה יהיה הסבר - הרכב עדיין באחריות.

בוקי, נכנסתי למועדון לפני שנה כאשר אחרי 25 אלף ק"מ החליפו את כל מערכת הטורבו (במסגרת האחריות, כמובן).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עידכון:

 

היום שוב נדלקה נורת סליל (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=221295)

ניגשתי למוסך מורשה רנו "מוסך המכונן" ת"א.

אחרי התחברות למחשב בוצע תיקון של פוטנציומטר של פדל גז והוחלף מצבר לחדש (הכל במסגרת האחריות).

העבודה בוצע ללא עיכובים מיותרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בקליאו הסיפור שונה. יש מחבר מחורבן באיזור המצבר שועשה בעיות. בדר"כ עוקפים אותו ונגמרים הצרות. לפעמים יש קורוזיה בצמת החוטים בגלל מצבר פגום שפלט חומצה.

פורסם

כבר מיד עם קנית הרכב (קנגו) הופתעתי לגלות שהמצב המקורי רק 58 אמפר.

ברכב הקודם שלי (פולו SDI) היה מצבר של 72 אמפר.

ולכן, זה שהמצבר הוחלף אחרי 21 חודשים היה לי צפוי.

אבל מה, המצבר שקיבלתי במסגרת האחריות הוא אותו הבצבר שנפ (58ah).

על המצבר החדש האחריות היא 20 חודשים או 60 אלף ק"מ.

אם הוא יחזיק מעמד יותר מזה- כדאי לי לקנות מצבר יותר חזק?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אצלי בקנגו הישנה, המצבר הינו 72AH, מצבר כזה הגיע במקור, וכל המצברים שבאו אחריו היו בקיבולת כזאת .

 

עדיין, אף מצבר לא החזיק יותר משנתיים, והיה מקרה אחד של החלפה אחרי 15 חודש (שבועיים אחרי סיום האחריות). המצברים היו של וולטה או שנפ.

 

נ.ב. כנראה שרוברט היום במצב רוח רע במיוחד :lol:

 

 

פורסם

טוב, לי, כנראה, היה מזל - המצבר הלך 1000 ק"מ וחודש וחצי לפני תום האחריות.

 

רוברט, שאני אתחיל לרחם על עצמי? קניתי רנו , ועוד יותר גרוע מזה -קנגו.

אתה יודע - שאלתי כמה עולה שנת האחריות נוספת וקיבלתי הצעה + טפסים תוך 10 דקות: 2800 ש"ח.

אז לפי דעתך , זאת הצעה טובה (הרכב הולך להתקלקל אצלי בתדירות גבוהה)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ולאד - יש לך רכב טוב אבל הרבה רכיבים בו נוטים להתקלקל.

לא יודע מה להגיד לך בעניין האחריות הנוספת, כי זה הכסף שלך,

אבל תסתכל כמה תקלות בזמן האחרון : פתחת מקודם שרשור

על נורית סליל שנדלקה, מה נסגר עם זה בסוף דרך אגב ?

ועכשיו הרכב לא מניע ?

 

שני הדברים טופלו- ראה הודעות 3 ו 4

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

השרשור סורס (לצערי).

 

כל התגובות הבלתי רלונטיות או כאלו שמתייחסות לגופו של משתמש, ירידה לפסים אישיים וכו' נמחקו או צונזרו.

×
×
  • תוכן חדש...