Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז הרבה זמן כולנו מדברים ומדברים ושוב מדברים, אבל שום דבר לא יצא לפועל.

אז מה בתכנון, שישי צהריים על האש יהיה טוב?

אפשר כבר לסגור תאריך, תנו הצעות במידה והתאריך יסתדר לכולם אז אפשר להתארגן מי מביא מה.

מיקום, אני חשבתי על הכניסה לעתלית, יש שם את חורשת לימור יש חנייה גדולה וספסלים עם מקום לגריל.

במידה ויש הצעות אחרות למיקום אין בעיה להעביר במידה וזה מסתדר לכולם, מבחינתי גם שיהיה באילת אני מגיע לכל מקום.!

 

בינתיים ארגנתי מדבקות לרכבים {תודה רבה רבה לבוריס רוזנר, שם משתמש The REAL B.r על העיצוב של המדבקה}

בנוסף שלחתי לכמה חברות דפוס כמה סמלים לחולצות, אבל קיבלתי הצעת מחיר גבוהה.

אם למישהו יש רעיונות יותר טובים, הוא מוזמן לשתף אותנו ומה שיסתדר יבוצע.

 

אני מזכיר, עד שלא בוחרים תאריך ומיקום, אין מה לומר מה כל אחד מביא.

 

זאת המדבקה, כבר הדפסתי אותה בבית דפוס, יצא לי 30 מדבקות {לא שאני מאמין שיגיעו 30 רכבים נסתפק גם בחצי:wink:}.

mg logo.jpg

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזה באסה אם תאלץ למכור את הרכב לפני המפגש...

 

חבל הרכב שלי מעוקל בגלל כביכול חוב על דוח שלא שילמתי, ומשום מה אני לא כל כך ממהר לבטל את זה.:wink:

אפילו דיברתי עם העורך דין שלי על זה, כל מה שאני צריך לעשות זה לתת לו את הניירות והוא יתבע אותם על עוגמת נפש.

 

יוסי המדבקה לא לבנה היא שקופה, אצלי כבר יש אחת על הרכב.{וגם אצל אלעד}

 

עריכה: יוסי צירפתי לך תמונה של המדבקה על הדלת שלי, נשארו כבר 23 מדבקות:roll: וגם תמונה של המקום חורשת לימור בכניסה לעתלית.

ליאור אין לנו בעיה שגם שירוקו תגיע למפגש, אבל תצטרך להקריב את השמשה האחורי למען המדבקה:wink:.

סתם בכל מקרה שיהיה במזל במה שלא תקנה, אתה מוזמן תמיד אפילו בלי רכב.

11062009(001).jpg

15062009.jpg

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

גם בעלי רובר לשעבר מוזמנים? :lol:

 

ד"א, בנוגע לחולצה, למרות המחיר, חולצת פולו שחורה עם סמל רובר או MG רקום לדעתי זה משהו ליגה לאומית.

פורסם
ISREAL? אני חושש שכוונת המשורר לא ברורה לי.

 

:oops::oops::oops: שטויות לא שמים לב:shock:

 

נקמיצי אתה לא יודע איזה מחירים קיבלתי על T-shirt קצרה עם הדפס אז אני לא רוצה לדעת כמה ייקחו לי על פולו..

בכל מקרה אתה מוזמן גם. בכלל כל מי שרוצה להגיע מוזמן.

יעקב אתה עדיין בראשון אני כבר בחמישי אז יאללה תאריכים מצידי יום שישי הזה 19/6 הולך?

 

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

יעקב רשמתי למעלה איפה{יש גם תמונה מצורפת} , בינתיים אף אחד לא אישר או סירב למיקום או לתאריך.

לגבי שעה, אני חשבתי על סביבות 12 בצהריים, זה משאיר זמן לקום בבוקר כמו שצריך וגם לחזור הביתה לפני השבת.

טוב אבל איפה כולם??

אלעד?

יוגב ?

אדי ?

יש גם עוד כמה משתמשים פה בפורום שראיתי שהם בעלי רובר, יאללה להתפקד.

 

טוב אז נתחיל ברשימה, מי מגיע איזה רכב ומה מביא.

 

טוב לצטט אותי ולהמשיך את הרשימה.

 

מאור-רובר-214 {הכי יפה בארץ:wink:}, מביא ארגז בירות, מנגל, גחלים, מדליק לפחמים, שמן ובצל, כמה בשרים וכמה בקבוקי שתייה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

1. מאור-רובר-214 {הכי יפה בארץ:wink:}, מביא ארגז בירות, מנגל, גחלים, מדליק לפחמים, שמן ובצל, כמה בשרים וכמה בקבוקי שתייה

2. אלעד, חולה אבל מגיע עם הרובר 216 ( הכי יפה בארץ :D ) ומביא שטויות, במבה ביסלים

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701


×
×
  • תוכן חדש...