Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,לאחר חיפושים רבים חבר שלי מצא רכב שנראה לו מתאים לדרישותיו ,אודי A3,שנת 2002 1800 סמ"ק יד ראשונה ידנית,עם 148 אלף קילומטר,הרכב נכנס היום לבדיקה,אשמח לקבל את חוות דעתכם המקצועית לפני שהוא ירכוש את הרכב,ויכנס למוסך לקבלת הצעת מחיר ליישור קו ותיקון התקלות שנמצאו.

תודה מראש,וחג שמח מיכאל.

IMG_0041.jpg

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

הרכב עם מנוע לא הכי בריא (מעבר גזים - זה לא כסת"ח, נוזל קירור עם חלודה מעיד על שימוש במים), עבר תאונה קשה (משמעות גבוהה), מתלים בלויים. לפי דעתי כדאי לשקול מעבר לרכב הבא - מעבר לבעיות מהותיות כמו פגיעה במשמעות גבוהה ומנוע, יש כאן השקעה רצינית ביישור קו (בדיקת גזים לקוייה - עלולה להדרש השקעה כדי לעבור טסט), מתלים (בלמ"ז חלשים).

 

זה רכב ממוכר פרטי?

 

לא צירפת את הטופס של קומפרסייה. לפי מה שהבנתי יש הערה בקשר למנוע שהבלאי גבוה למספר הקילומטרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מישהו יודע מה הכוונה "בלאי גבוה ק"מ רשום" ?

האם זה אומר שיחסית לק"מ הבלאי גבוה?או משהו אחר?

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
זה רכב ממוכר פרטי?

 

לא צירפת את הטופס של קומפרסייה. לפי מה שהבנתי יש הערה בקשר למנוע שהבלאי גבוה למספר הקילומטרים.

 

קודם כל תודה לכל העונים,כן הרכב ממוכר פרטי,ועד 100,000 קילומטר טופל במורשה אודי עם קבלות,הרכב עשה עכשיו טיימינג.

במכון הבדיקה לא עשו בדיקת קומפרסיה,האם זה בד"כ כלול במחיר,או שזה בנוסף?

אז ככה לאחר הבדיקה ישבתי עם הבוחן והוא אמר שהרכב לא במצב הכי טוב,אבל כדאי להכניס אותו למוסך שיבדוק את העלויות של התיקונים,וככה אנחנו נוכל להסתדר על המחיר.

עכשיו לגבי המחיר לפי מחירון לוי יצחק 37 אלף , לפני הבדיקה הוא התחייב על מנוע גיר ושילדה וסגרנו על 30.

אחרי הבדיקה ראינו את המצב וסגרנו שביום חמישי ניפגש כדי להכניס אותו למוסך להעריך את עלות התיקונים.

בקיצור כמה אתם הייתם משלמים על רכב כזה?

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

בקיצור כמה אתם הייתם משלמים על רכב כזה?

אני לא הייתי קונה רכב כזה. יותר מידי בעיות מהותיות. עדיף קצת להתאמץ ולמצוא אחת שמורה. ככה תהנה מהרכב.

 

מצד השני, אולי 15,000 מחיר סביר. השאלה מה חוזק המבני אחרי התאונה ומה ההשלכות של הבעיות במנוע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בור בלי תחתית!!!

לא תמיד יד ראשונה זה מציאה,הרכב אחרי תאונה ובנוסף כל הבלאי יפול עלייך .

בקשר לק"מ מתי היה טיפול אחרון בחברה לפי התאריך אפשר להעריך אם הק"מ זוייף או לא .

פורסם

איך נראה הרכב בפנים ובחוץ? שחוק מדי? או יחסית חדש?

אני לא הייתי ממהר לעבור לרכב הבא אלה הייתי ניגש למוסך מתמחה לדוגמה מוסך רון ובודק מה היא עלות יישור קו.

אבל במידה ורכב עבר תאונה קשה ויש תיקוני קורות אורך מיד הייתי עוזב, בנוסף רכב שעבר 150K ק"מ אבל נראה כמו אחד שעבר הרבה מאוד ק"מ ונהגים רבים גם הייתי ממשיך הלאה.

פורסם

אני אספר לכם מניסיוני.

 

רכב ישן (והרכב המצויין בשירשור הנוכחי בן כ-10) נבדק ביתר קפדנות על ידי מכוני הבדיקה. הם סה"כ מפחדים מתביעות כתוצאה מכשל ברכב לאחר ביצוע הבדיקה ומכאן שרכב שכזה כמעט באופן מוחלט יקבל ריג'קטים הנוגעים למנוע (בדר"כ מערכת הקירור, כיוון שסתומים וטימיינג), לתיבת ההילוכים כמו גם לפרונט.

 

לעיתים הבוחן בע"פ יסביר שהרכב במצב סביר לגילו ולנסועתו - אולם תמיד תחת חשש מתביעה עתידית.

 

בכדי לנסות להבין טוב יותר על המצב המכני של הרכב עדיף להכניסו למוסך המתמחה בדגם הרכב ולקבל את חוות דעתו.

 

לעניין מצב המרכב - במידה והרכב עבר תאונה שאינה פוגעת בבטיחות הרכב לא הייתי פוסל אותו...במיוחד ברכב בן כ-10. זו סה"כ עמדת מיקוח טובה יותר ומצב שוק הרכב הנוכחי מאפשר לקבל הפחתה משמעותית מהמחיר הנקוב במחירונים.

 

בהצלחה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

תודה רבה לכולם, לגבי התאונה,הבוחן אמר בפירוש שאין פגיעה בשילדה,והוא רושם אותה תחת משמעות גבוהה בגלל שיש ירידת ערך, כי הוחלפו כנף ומכסה מנוע.

שלחתי הודעה פרטית למוסך רון כבר אתמול,ואני באמת יחכה לתשובה שלו כדי לדעת כמה עוד להוריד במחיר.

בסופו של דבר אם אני קונה את הרכב במחיר נמוך מאוד ומתקן אותו יש לי שקט נפשי לאורך זמן מהמכלולים האלו, אני רק רוצה לדעת עם חדירה של גזים למערכת הקירור היא בעצם שם אחר לראש מנוע?

בעיקרון הרכב נראה טוב מבחוץ והמצב הפנימי שלו גם טוב,חוץ ממחיקות של הכפתורים בקונסולה.

תודה,מיכאל.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

mcl_91, לפי מה שזה ניראה את מחפש חיזוק או OK כדי לקנות את הרכב. ההחלטה בסופו של דבר שלך.

ליקויים שנמצאו במרכב ובריחת גזים למערכת קירור זה לא בדיוק כסת"ח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • ספונסר פורום
פורסם

הנייר סובל הכל ,לא ההיתי ממהר לפסול את הרכב מכמה סיבות

הראשונה שהרכב הוא ידני שזה מאד נדיר

השניה שהרכב הוא יד ראשונה

והשלישית שהוא מוכן לרדת הרבה במחיר למרות העובדה שהוא יד ראשונה .

תחלס הנתון הזה של גזים במערכת הקרור שמפחיד כאן את כולם איך בדיוק גילו אותו ?

לא סומך עליהם בכלל ,יכול להיות שהרכב הזה בכלל מציאה ,כנס למוסך שמכיר את הרכב

הזה לחוות דעת נוספת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תחלס הנתון הזה של גזים במערכת הקרור שמפחיד כאן את כולם איך בדיוק גילו אותו ?

 

הם משתמשים בדרך כלל בחומר כימי כלשהו שמשנה צבע כאשר בנוזל יש co2.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...