Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערות:

הנתונים הגולמיים נלקחו מאתר משרד התחבורה ועובדו על ידי.

הנתונים מ-1 ינואר 2012 עד 2 אוגוסט 2012.

 

סה"כ 128342 מכוניות.

 

כנראה מופיעות ברשימה גם מכוניות שהיבואנים הביאו לצורכי תקינה. (יכול להיות שלא נמכרו).

ט.ל.ח.

 

שימו לב: היו תקלות בקובץ הנתונים של משרד התחבורה, לכן לא פרסמתי את הנתונים בחודשים האחרונים.

אני מקווה שאין יותר תקלות והנתונים נכונים.

 

car_stats_2_8_2012.png

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. תודה על העידכון, רשימה מעניינת.

2. אם זה מדוייק ומעודכן, מעניין שמתחילת השנה עלו על כבישי ישראל/יובאו 7 מכוניות ניסאן ג'י-טי-אר.

3. הנתונים על מסירות פרארי ומזראטי לא מופיעים, רק היום קראתי רשימה של איגוד יבואני הרכב בכמה אתרים ושם מופיע שאוטו איטליה מסרו מתחילת השנה כ-13 מכוניות (7 מזראטי ו-6 פרארי), והבנתי שבחודשיים האחרונים הם מסרו רק מכונית אחת (מזראטי), נכון שהיו מסירות של רכבים אלו גם בשנה שעברה (2011) אבל אוטו איטליה אמרו שהם מצפים להעלות על כבישי הארץ כ-30 מכוניות בשנה, בקצב הזה הם יתקשו לעמוד ביעדים שלהם עצמם.

 

שבת שלום

פורסם

כמות מדהימה של פוקוס, והאמת כמות מפתיעה של קורולה. מי עדיין רוכש את הרכב הזה? אולי בגלל חבילת הפרמיום עאלק?

לגבי RS, באמת מדהים שצ'מפיון מכרו R יותר מאשר קרסו מכרו RS, שלא לדבר על כמות ה- GTI... אולי הם היו צריכים לחטוף את עומר לפני שאבארט לקחו אותו ;-)

נתון נוסף שהשאיר אותי יחסית המום, הוא מכירות ה- Q של אאודי. פשוט כמות פנומנלית ביחס למכירות של דגמים מקבילים של BMW...

 

לגבי הערתו של איתן - אני דווקא לא רואה בעיה, עושים בסוף השנה "מבצעים" ומוכרים את הכמות החסרה. אותי מפתיע שנמכרו 13 רכבים כאלה. האוצר מחפש כסף? שימסה כאלה רכבים ב- 200% במקום 100%, ולא יפחית מהחינוך/רווחה וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
האוצר מחפש כסף? שימסה כאלה רכבים ב- 200% במקום 100%, ולא יפחית מהחינוך/רווחה וכו'.

וכמה כסף זה יתן?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
זו סתם אמירה. זה קשור יותר לתפיסה חברתית מאשר באמת לתקציב.

 

אני בהחלט מסכים שנושא של תחושת צדק הוא בעל משמעות אדירה בימנו. מה שה"קברניטים" לא הבינו עדיין או מגלים אימפוטנציה מוחלטת לגביו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם קצב המכירות יהיה זהה, יתן כמה מיליונים טובים, אם קצב המכירות ירד (מה שצפוי כשהמחיר עולה) אז לא הרבה.

שמתם לב שהפוקוס מכרה יותר מ10K? הבאה אחריה היא רק הI35 עם 4.6K מסירות... הזוי!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למה למסות ב200%? הגישה הזו לא מובנת לי.

 

עלתה לכביש RS5 - מגניב ביותר 8)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
למה למסות ב200%? הגישה הזו לא מובנת לי.

 

 

נכון, זו לא הדרך, זה לא אפקטיבי באופן ישיר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קליאו ספורט אחת? אחת?????????

בחצי שנה?

:?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...