Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, האוטו כמעט כמעט מוכן. אחד מהדברים שנשארו הינו כיוון פרונט, החלפתי את המסרק הגה ואני צריך לבצע כיוון פרונט.

ובכן רציתי לדעת, אם אני לא עושה כיוון פרונט, מה זה בעצם יוצר? נכון שההגה לא במצב ישר,אבל אני יכול להוציא אותו, ולחבר אותו שוב כשהוא עומד ישר והגלגלים נראים ישרים.....

מה בדיוק העיניין בכיוון הפרונט??...

בנוסף, מישהו מכיר מקום לכיוון פרונט באיזור ראשון לציון ? (רצוי א"ת חדש....)... ומהן העלויות לכך ?....

הרכב - פיזו 205

תודה.

אסף

פורסם

לפי מה שאני יודע יש באיזור תעשייה הישן אוטופרונט הם עושים כיווני פרונט למכוניות אין לי מוסג בכמה כסף

האזור תעשייה החדש אין לי מוסג.

פורסם

ממליץ בהסתייגות על מכון כיוון פרונט בראשון - האיזור התעשיה הישן - מול המחסנים של הקוסמוס.

 

יש שם מכון כיוון פרונט שאת שמו שכחתי, לבעלים קוראים נתן.

תן לו לטפל לך באוטו - הבחור מקצוען אמיתי ויודע את העבודה.

 

 

רק סייג אחד - יחד איתו עובד פועל שעושה עבודה מחורבנת, מחפף ולא מבין כלום מהחיים שלו. כשנתן לא משגיח עליו הוא פשוט עושה שטויות. אני אישית ראיתי מקרים בהם הפועל האדיוט הזה עבד באופן עקום ואחריו היה צריך לתקן. כך שאם אתה ניגש לשם - תקפיד שרק הבעלים יטפל לך באוטו ולא הפועל שלו.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם אתה מתכוון למקום שמאחורי הפנצרייה הגדולה אז גם אני ממליץ!

מחיר- כשהייתי עם הרכב הקודם זה נע באיזור ה- 200 שקלים...

ואל תתן לפועל שלו לעשות את זה!

פורסם

ממליץ בחום על "פרונט מוטורס" באיזור תעשיה הישן של ראשל"צ. (רחוב פלוטקין אני חושב... זה באיזור של הקוסמוס) מאוד מקצועיים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה בדיוק העיניין בכיוון הפרונט??...

פרונט לא מכוון גורם, בין היתר, למשיכות ורעידות בהגה. וזה בנוסף לשחיקה מוגברת של מכלולי הפרונט ברכב. השבוע אני נאלץ להחליף זוג צמיגים קדמיים שנשחקו לחלוטין תוך שנה, בעקבות הזנחה של פרונט שיצא מכיוון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

א.ת. הישן(צפון):

אוטו פרונט בהנהלת נתן פורטמן.

 

פרונט מוטורס מול מוסך מוטורס מורשה פיאט.

 

פרונט ראשון על דרך המכבים, לפני גשר נחלת יהודה.

 

קומפיוטסט ראשון מזרח .

 

א.ת. החדש(מערב):

קומפיוטסט מערב

 

פיקס פרונט

 

פרונט אלי

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אם אני לא עושה כיוון פרונט, מה זה בעצם יוצר? נכון שההגה לא במצב ישר,אבל אני יכול להוציא אותו, ולחבר אותו שוב כשהוא עומד ישר והגלגלים נראים ישרים.....

מה בדיוק העיניין בכיוון הפרונט??...

כיוון פרונט משמעו קביעת זויות שפיעת האופנים.

כיוון לקוי יגרום, כמצויין ע"י צביקה, לשחיקה מוגברת של מכלולים שונים ברכב, כגון מערכת ההיגוי והצמיגים.

מטרת הכיוון העיקרית היא לא שגלגל ההגה יראה ישר, אלא שהרכב יהיה במצב תקין ובטוח.

לגבי זויות שפיעת האופנים ועוד, תוכל לקרוא בקישור זה.

בטוחני שחברי הפורום הנוספים יוכלו להעשירנו במידע נוסף בנושא. (כמו גם חיפוש בגזנך הפורום)

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...