Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה סיפור שכבר נמשך הרבה זמן וכול פעם מעלה לי את הסעיף מחדש.

אני יספר בקצרה, ב- 2006 הייתה לי עברת מהירות, קיבלתי קנס והקנס שולם במלואו!!

בתחילת השנה הזאת, התחלתי לקבל מכתבים של כפל קנס.

במקרה באותו זמן היה לי עורך דין שטיפל בצרה אחרת, ביקשתי ממנו שיבדוק לי את הנושא, הוא בדק ואמר לי שאני לא חייב כלום.

אחרי תקופה לא ארוכה, קיבלתי שוב כפל קנס על אותו נושא אותו מס' תיק.

שוב פניתי לעורך דין והפעם הוא הלך לבית משפט והביא לי מסמך שחתום ע"י שופט שהקנס שולם ותוספת הפיגורים מבוטלת.

עד שעכשיו הגיע אליי צו עיקול על כלי רכב, אני מסתכל על המספר תיק ונחשו מה אותו דבר :evil:

 

אז קצת עזרה, מה אני יכול לעשות בנידון, למי אני יכול לפנות? רק שלא יהיה בטלפון, אני רוצה ללכת פנים מול פנים ולראות שמבטלים הכול.

 

אני מצרף פה תמונה מהמכתב, בעיגול למעלה מס' התיק למטה ההחלטה של השופט.

21052009.jpg

21052009(002).jpg

21052009(006).jpg

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

פנה למרכז לקנסות במכתב רשום

 

צרף את צילום החלטת השופט.אם יש לך את הקבלה המקורית ששלמת את הקנס צרף גם צילום שלה.

 

במכתב תכתוב כי הנכם מבקשים לאשר לי בכתב תוך 14 יום את ביטול העיקול, שאם לא כן , אפנה לערכאות וכל ההוצאות הנזקים ועוגמת הנפש יחולו עליכם.

 

סביר שכך יעשו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה ישה.

רק בעיה אחת, כמו שציינתי אני מעדיף לעשות את זה פנים מול פנים.

אני ממש לא מתכוון לחכות 14 יום למכתבים וכל השטויות שלהם.

ניסיתי להתקשר היום בבוקר, אבל הם לא עובדים ביום שישי.

מישהו יודע איפה הם נמצאים?

 

דרך אגב, ישה בשורה השלישית שלך ציינת עוגמת נפש, זאת אומרת שאני יכול לתבוע אותם על זה??

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אם אתה יכול להוכיח שנגרם לך נזק, כן אתה יכול.

רוב הסיכויים שלא נגרם לך עדין נזק, ככה שאין מה לתבוע. על עוגמת נפש לא מקבלים הרבה בארץ, אם בכלל.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

קראו כאן ותחכימו

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3719521,00.html

 

אני מניח שעל ההודעה שלהם תמצא גם את הכתובת או טלפון ממנו נתן יהיה לברר את הכתובת. בסבירות גבוהה שהיא תהיה בירושלים

 

מה לעשות תלוי בך. איך לעשות ?הצעתי את אשר אני חושב שהטוב ביותר לעשות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פרסם עכשיו הודעת מכירה לרכב.

מכיוון שלא תוכל למכור רכב מעוקל -נגרם לך נזק...

וברצינות גם אם יהיה לך נזק פיצוי לא תקבל,נסה לפנות למדורים המתאימים בעיתונות ולספר להם את הסיפור.

פורסם

את האמת הרכב מפורסם כבר ביד 2 והתאריך מלפני חודש ולא הקפצתי את המודעה.

 

יש לי עוד שאלה, אם עוצרת אותי משטרה מה הפרוצדורה במקרה שהם עושים בדיקה ורואים שהרכב מעוקל?

 

ישה היה טלפון אבל לא כתובת, התקשרתי והיה רק מענה קולי של השעות עבודה שלהם, יום שישי הם לא עובדים.

יום ראשון אני ינסה שוב, אני יגיד להם שאני מגיש תביעה על עוגמת נפש ושהם יתחילו לשבור את הראש.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

מאור,

1. אם עוצרת אותך משטרה, כלל לא מעניין אותם שהרכב מעוקל. אתה יכול להמשיך לנסוע כרגיל.

רכב מעוקל, הוא עדיין רכב שלך. מטרת העיקול היא שיהיה נכס שאפשר לתפוס ולמכור, אם לא יצליחו לגבות ממך את החוב בדרכי תשלום מקובלות.

2. הם לא כל כך נבהלים מהאיום בתביעה על נזק/עוגמת נפש וכיו"ב. גם אם תזכה במשפט, מי שמשלם את הפיצוי, זה אתה, אני, ישה ושאר עם ישראל שמשלמים מיסים.

3. מקרה דומה שאני מכיר, טופל כהלכה לאחר שהוכח כי התשלום בוצע בפועל מס' שנים קודם לכן. לצורך העניין, החלטת שופט היא בדיוק בעלת אותו תוקף על-מנת לסגור את התיק.

4. בסופו של דבר, אם תקבל תשובה מנומקת, יסבירו לך שהמחשב טעה. לענ"ד המחשב פולט כל פעם את התיק הזה בגלל שכדי לסגור חוב, הוא צריך שורת איזון של סכום כספי תואם.

5. אף אחד לא יודה שיש כשל בתיכנות (שנעשה ע"י אדם). הכשל הזה משרת אינטרס כלשהו - אין לך הוכחה על ההיסטוריה, שלם פעם שניה בתוספת פיגורים והוצאות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הבנתי לגבי העיקול.

 

איך הוכח במקרה שהכרת שהקנס שולם במלואו?

גם אצלי הקנס שולם במלואו עד השקל האחרון, זה לא שהיה לי ממה להתחמק זה היה 800 ש"ח שהשופט חילק לי ל10 תשלומים.

בנוסף התשלומים שולמו תמיד לפני התאריך, לא איחרתי אפילו ביום אחד.

 

ועוד משהו למה מוצאים עיקול לרכב, כשהחוב עומד רק על 550 ש"ח?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

מדוע אני סבור כי יש לפנות לרשויות, בכתב,ובדואר רשום ולא בע"פ .

 

ראשית מכתב מצידך, מחייב מכתב תשובה. אף פקיד לא רוצה להוציא מכתב "מטומטם" לכן הוא יבדוק את טענותיך ביתר קפדנות.

 

פגישה בע"פ אתה אמרת הוא אמר אין לפעמים רישום שבכלל היית אצלם.

 

שנית פגישה בע"פ פירושה זמן נסיעה מציאת חנייה תור עצבים עם הפקיד וכל הדרך חזרה. לא חבל.

 

איום בתביעה , יש לו השפעה, אני לא אמרתי להגיש תביעה. זאת יש להגיש רק אם תקבל תשובה שלילית לבקשתך.

 

כידוע הבריון המאיים לא מכה הוא רק לובש את חליפת האיומים. זה מספיק בד"כ.

 

מניסיון שלי רב השנים עם הרשויות . כשהצדק עימך 99% מהמקרים נפתרים לטובתך.

 

ואני אגלה כאן סוד אבל לא לספר לאף אחד.

יש פעמים לא מעטות , שגם שהצדק לא עימך, אבל ידעת להציג את טענותיך בהגיון ובנחת התוצאה גם תהיה לטובתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הבנתי לגבי העיקול.

 

איך הוכח במקרה שהכרת שהקנס שולם במלואו?

גם אצלי הקנס שולם במלואו עד השקל האחרון, זה לא שהיה לי ממה להתחמק זה היה 800 ש"ח שהשופט חילק לי ל10 תשלומים.

בנוסף התשלומים שולמו תמיד לפני התאריך, לא איחרתי אפילו ביום אחד.

 

ועוד משהו למה מוצאים עיקול לרכב, כשהחוב עומד רק על 550 ש"ח?

 

כיוון לבדיקה נוסף.

 

האם הקבלות המקוריות בידך. אם כן ,בדוק האם מספר התיק זהה למספר התיק בו מתהל העיקול. לא 4 ספרות ולא 8 ספרות.

כל הספרות גם אם מדובר ב 19 ספרות. מספיק טעות בספרה אחת ותשלומיך יושבים בתיק אחר וחובך בתיק אחר.

 

בקש במכתבך לאור מה שאתה כותב כעת, פירוט החוב של 550 ש"ח לא בשורה אחת אלא מפורט אולי מכאן תמצא ישועה והפתרון.

 

רק לא בעצבים חבל על בריאותך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ועוד משהו למה מוצאים עיקול לרכב, כשהחוב עומד רק על 550 ש"ח?

 

1. הם לא רוצים את הרכב, הם רוצים שתשלם את החוב.

2. כשמתחילים נגדך הליכים, החוב צומח מהר מאוד ומתפתח מכל פעולה קטנה למשהו מפלצתי.

עד שיגיע השלב שצריך לתפוס את הרכב ולמכור, החוב שלך יתפח פלאי פלאים לאלפי שקלים.

 

התהליך של תפיסת רכב ומכירתו הוא תהליך ארוך. ההעדפה היא להטיל עליך סנקציה כואבת ומרגיזה כדי שתוציא כסף ותשלם ולא תגרום למערכת להניע תהליכים נוספים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...