Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני רוצה לפרק את לוח השעונים במגאן 99 שלי בכדאי להחליף נורה שרופה בלוח

בשביל לפרק את הלוח צריך קודם להוציא את חיפוי הפלסטיק שמגן עליו

ברכבים קודמים שהיו לי היו ברגים שמוציאים והחיפוי היה יוצא - אבל ברנו לא מצאתי את דרך הפירוק - אין ברגים .. אין איפה לתפוס ..

יודעים איך אני מפרק אותו ? (אל תפנו אותי למוסך - אני מתקן לבד )

תודה - תובל .

Photo-0741.jpg

Photo-0742.jpg

פורסם

2 דק' ומכסה הדאשבורד בחוץ:

מרים בעדינות את המכסה של הרמקול בכל צד (סה"כ שניים). הוא תפוס עם קלפסים ויוצא דיי בקלות.

לאחר שהורדת את המכסה, תגלה בורג אחד ויחיד ליד הרמקול (טוויטר יותר נכון) בכל צד. זהו בורג טורקס (בצורת כוכב).

אחרי ששני הברגים בחוץ, תתפוס במכסה ותתחיל להרים מעלה ולמשוך אליך. שים לב לעשות זאת בצורה ישרה ומאוזנת.

אינני זוכר אם התצוגה המרכזית (שעון + טמפ' חיצונית) מחוברות גם הן למכסה ולכן שים לב לפני שאתה מוריד את המכסה לגמרי, ששום חיבור חשמל לא מפריע לך.

לצערי, לא זוכר יותר מדויק כרגע כי פעם אחרונה שעשיתי זאת הייתה כבר לפני שנה.

בהצלחה.

ליאור

 

עריכה: בדקתי בפורום UK של מגאן קופה ואכן זכרתי מדויק.:wink:

Veni Vidi Vici

פורסם

שלום - מדובר במגאן 99 בנזין 1600 אוטומט

פירקתי לפני כמה ימים את לוח השעונים בכדאי להחליף נורה שרופה (של הדלק)

עד לפירוק כל הנורות (חוץ מהדלק) עבדו מצוין

עכשיו לאחר שחיברת את הלוח חזרה לא עובדות : נורת שעון מד הקילומטרז , חצי מתאורת הספידומטר , תאורת מד הסל"ד ותאורת השעון

התצוגות עצמן עובדות (שעון , קילומטרז , סלד , ספידומטר) רק התאורה שלהן לא עובדת

בדקתי את כל הפיוזים , את הנורות , בדקתי את הקונקטורים של הלוח , בדקתי שבטעות לא הזזתי את גלגלת עוצמת התאורה , לא התקנתי רכיב חדש ברכב - כמו מערכת למשל ..

(מצורפות תמונות)

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה ? (לא להפנות אותי למוסך\חשמלאי - אני מתקן לבד)

תודה לעוזרים , תובל .

Photo-0747.jpg

Photo-0748.jpg

Photo-0749.jpg

פורסם

פשוט תפרק שוב אולי יש שם איזה חוט שלא חובר כראוי או שהוא פשוט התרופף לו במהלך ההתקנה החוזרת.

 

בקיצור, תפתח את העסק שוב תהדק את החיבורים ואני מאמין שיהיה בסדר.

בהצלחה!

Polo 2012

פורסם

לגבי השעונים, יתכן שאחת המנורות יצאה מהמקום, או שהמגע שלה (ולא של החיווט) רופף.

 

לגבי הקונסולה המרכזית (שעון זמן/מחשב נסיעה), אצלי כבר קרה שהתאורה נכבתה למשך שבוע

וחזרה לפתע אחרי שהוספתי אוויר לצמיג הימני. במילים אחרות, אל תהיה בטוח ששני הדברים קשורים.

 

כדאי שתתרכז בתיקון תאורת לוח השעונים, ואח"כ כבר תבדוק מה קורה עם התצוגה המרכזית.

שים לב שלא כל חשמלאי, אפילו במוסך מורשה, יידע לתקן את זה. בד"כ זה יהיה ניסוי וטעייה.

 

נסה לבדוק פעם נוספת את חיבורי הנורות ועדכן בממצאים.

פורסם

אוקי כנראה אתה מכיר רכבים צרפתים -עכשיו בדקתי שוב והכל חזר לפעולה , אז לעכשיו אין תקלה ..

תודה לכל העוזרים

פורסם
לגבי השעונים, יתכן שאחת המנורות יצאה מהמקום, או שהמגע שלה (ולא של החיווט) רופף.

 

לגבי הקונסולה המרכזית (שעון זמן/מחשב נסיעה), אצלי כבר קרה שהתאורה נכבתה למשך שבוע

וחזרה לפתע אחרי שהוספתי אוויר לצמיג הימני. במילים אחרות, אל תהיה בטוח ששני הדברים קשורים.

 

כדאי שתתרכז בתיקון תאורת לוח השעונים, ואח"כ כבר תבדוק מה קורה עם התצוגה המרכזית.

שים לב שלא כל חשמלאי, אפילו במוסך מורשה, יידע לתקן את זה. בד"כ זה יהיה ניסוי וטעייה.

 

נסה לבדוק פעם נוספת את חיבורי הנורות ועדכן בממצאים.

 

זה בטח היה קשור - קונקטור לא כ"כ מחוזק, שנטה לצד ימין, וברגע שהרמת את צד ימין בממש טיפה, הוא התחבר כמו שצריך... :lol: (צרפתיות... יימח שמן ושם זכרן!)

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם.

רכב רנו מגאן שנת 99, 1.6 ידני 4 דלתות.

נשרפה אצלי הנורה של מחוג חום המנוע.

מבקש עזרה בזיהוי הנורות:איך הן נקראות והיכן אפשר להשיג אותן(רק במוסך מורשה רנו או גם בחנויות חלפים).

אני פשוט לא רוצה לפרק את הדש בורד,להוציא דוגמא,להשאיר את הדש מפורק וללכת לחפש נורה אלא לפרק,לבדוק,במידת הצורך להחליף ולסגור.

בתודה מראש,

ADZ.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

×
×
  • תוכן חדש...