Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי צלחות בילום ורפידות מחר כנראה אחליף אותם, מישהו רוצה להתלוות אלי להחלפה של הנוזל ?

איזור המרכז

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

רק כדי שאני אבין נכון,אתה מחפש "שותף לפשע"?

כדאי שתערוך את הכותרת ל- "דרוש שותף לדבר עבירה"

פורסם

כן,

או שותף לפשע שיש לו משאבה ידע וניסיון

או המלצה למוסך טוב שמבצע החלפה לא על ידי פמפום דוושה ? מכיר מקום שכזה ? או מישהו אחר אולי ?

 

 

פורסם

האם אתה יודע באיזה מומנט עליך לסגור את ברגי הצלחת? האם רכשת ברגים חדשים? האם האתה יודע כיצד יש לנקות את התבריגים או הגוז'ונים? באיזה חומר? האם אתה משתמש בלוקטייט? אם כן - איזה סוג? האם אתה יודע איזה נוזל בלמים עליך להכניס? האם עשית זאת פעם בעבר? איך אתה יודע שהצלחות מתאימות? בעל העסק אמר לך?

פורסם

לפתוח ניפל רחוק מהמשאבה באלכסון, לתת לנוזל לנזול לבקבוק תוך כדי שאני ממלא בכוסית נוזל חדש ולשמור על מפלס ?

ולאחר מכן לנקז ע"י פמפום ?

פורסם

לא לפמפם! , אם אתה לא מעוניין להחליף מאוחר יותר משאבה ראשית תקולה. בשביל לחרב את האוטו, חבל שתתאמץ, אתה יכול כבר ללכת למוסך, שהוא יפמפם ויהרוס לך את המשאבה.

 

אתה פותח את כל פטמות הניקוז, כל אחת בתורה, סוגר אותה ועובר הלאה. מתחילים מהכי רחוקה מהמשאבה עד שמגיעים לקרובה אליה.

 

בשביל לקצר תהליכים אתה יכול לשאוב בהתחלה את הנוזל הישן מהמיכל, או לספוג ולסלק אותו עם טישויים. למלא אותו מייד בנוזל חדש.

 

ההליך הנכון הוא לעשות את הפעולה בליווי של ספר טיפולים, שם כתוב במדויק איך לבצע את כל הפעולות.

פורסם

אני יכול לשאוב את הנוזל מהמיכל ולמלא אותו בחדש ולעשות את כל התהליך שאמרת, אבל איך אדע שאין אויר במערכת ? חשבתי ליתר בטחון לשים חתיכת קרש מתחת לדוושה בסוף ולפמפם, לא?

פורסם
חשבתי ליתר בטחון לשים חתיכת קרש מתחת לדוושה בסוף ולפמפם, לא?

 

לא לפמפם!

 

הוא צריך לכתוב את זה שוב פעם ?

 

אם כבר לא ללכת למוסך, למה לא להתייעץ במכונאי שעשה את העבודה הזו בעבר,

 

או אף לעשות את זה בליווי צמוד של מישהו שעשה את זה בעבר ?

 

זוהי מערכת בטיחותית, לא רצוי לעשות עליה "ניסויי הרצה" סה"כ.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אבל איך אדע שאין אויר במערכת ?

 

שכחת לצטט את גם את זה

 

ותצטט גם את זה > ואם אדע שיש אויר, איך אנקז אותו ?

 

חנן לא מכונאי ? מה אני עושה עכשיו אם לא מתייעץ איתו ? מתכתב באתר היכרויות ?

פורסם

בשום פנים ואופן אל תכניס טישיו או סמרטוט למיכל השמן ! קנה מזרק של 60CC בעלות של 4 שקלים בסופר פארם ושאב את הנוזל.

 

תצטייד בספרות ייצרן.

איזה כייף לי :)

פורסם
חנן לא מכונאי ? מה אני עושה עכשיו אם לא מתייעץ איתו ? מתכתב באתר היכרויות ?

 

ההפרדה בין איש מקצוע לחובב בפורמים אינטרנטיים לא מקובלת עליי (ובוודאי שאין לזה שום משמעות מבחינת רמת התשובה) , ולכן אין שום משמעות אם אני נותן את התשובה כאיש מקצוע או כחובב (שמת לב שאין ליד השם שלי ציון של "בעל מקצוע"? באתר הפרטי שלי גם במכוון אין הגדרות כאלה. הלוואי על רוב בעלי המקצוע את המקצוענות של חלק מהגולשים) . אגב, הרוב המוחלט של הכלים שאני מטפל בהם הם בעלי מערכת בלמים פניאומטית ולא הידראולית, אז אם כבר חייבים למשבץ את התשובה שלי, אז היא תשובה של חובב.

 

אם יש אוויר לאחר הניקוז תחושת הדוושה תהיה ספוגית והדוושה תהיה נמוכה בלחיצה.

פורסם

היום בדקתי בכמה מוסכים

בחלקם אמרו לי "מה למה אתה צריך את זה בכלל ? מה אתה משחק עם האוטו תשאיר ככה וזהו "

במוסך מורשה מאזדה - אמרו לי שמושכים עם מזרק מהמיכל וזהו . לא ניקוז לא כלום

מוסך מורשה פז'ו סיטוראן שעבדתי בו שנה שעברה - שאלו אותי מדוע אני חושב שפמפום הורס.

גם מוסך רכב דוד אמרו לי שמחליפים באמצעות פמפום

אז באמת שאני לא יודע מה לעשות

לעשות לבד עם מזרק ולפתוח ניפלים

פורסם
לא לפמפם! , אם אתה לא מעוניין להחליף מאוחר יותר משאבה ראשית תקולה. בשביל לחרב את האוטו, חבל שתתאמץ, אתה יכול כבר ללכת למוסך, שהוא יפמפם ויהרוס לך את המשאבה.

 

אתה פותח את כל פטמות הניקוז, כל אחת בתורה, סוגר אותה ועובר הלאה. מתחילים מהכי רחוקה מהמשאבה עד שמגיעים לקרובה אליה.

 

בשביל לקצר תהליכים אתה יכול לשאוב בהתחלה את הנוזל הישן מהמיכל, או לספוג ולסלק אותו עם טישויים. למלא אותו מייד בנוזל חדש.

 

ההליך הנכון הוא לעשות את הפעולה בליווי של ספר טיפולים, שם כתוב במדויק איך לבצע את כל הפעולות.

 

לא מבין למה לא לפמפם.

בזמנו כשהחלפתי נוזל בלמים הבאתי למכונאי של שני מכלי DOT4 . הוא פימפם והחליף את כל הנוזל.

בפעם הבאה אני אקפיד לראות שהוא שם בול עץ מתחת לדוושה, כדי למנוע את צלילתה... בכל אופן לא צצו בעיות בעקבות ההחלפה.

האם יש דרך אחרת להחלפת הנוזל מהמערכת ללא פימפום?

פורסם
לא מבין למה לא לפמפם.

בזמנו כשהחלפתי נוזל בלמים הבאתי למכונאי של שני מכלי DOT4 . הוא פימפם והחליף את כל הנוזל.

בפעם הבאה אני אקפיד לראות שהוא שם בול עץ מתחת לדוושה, כדי למנוע את צלילתה... בכל אופן לא צצו בעיות בעקבות ההחלפה.

האם יש דרך אחרת להחלפת הנוזל מהמערכת ללא פימפום?

 

הדרך נכתבה כאן, בשרשור.

 

תקן אותי אם אני טועה אבל אתה פתחת לא מזמן שרשור על תקלה ברכב שלך, שמעידה כנראה על משאבת בלמים ראשית הרוסה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=210720&page=2

זה ברכב אחר? כתבת כאן שלא צצו בעיות.

כבר נכתב כאן בעבר, אבל פמפום ללא ששמים קוביית עץ מתחת לדוושה מביא את הבוכנה במשאבה הראשית לאיזור שהוא לא בשימוש באופן נורמלי, איזור שדפנות הצילינדר בו לא חלקות ואולי אפילו מלוכלכות או חלודות, וזה הורס את האטמים. לאחר פמפום עמוק בדוושת הבלם יש סיכוי מעולה שבמוקדם או במאוחר משאבת הבלם תראה סימני קריסה, במיוחד במשאבה ותיקה. עדיף בכלל לא להסתכן ולתת לנוזל לרדת בגרביטציה, ללא עזרה מהדוושה. נכון, זה לוקח זמן ועלול לעכב את ירידת הרכב מהליפט.

 

היום בדקתי בכמה מוסכים

בחלקם אמרו לי "מה למה אתה צריך את זה בכלל ? מה אתה משחק עם האוטו תשאיר ככה וזהו "

במוסך מורשה מאזדה - אמרו לי שמושכים עם מזרק מהמיכל וזהו . לא ניקוז לא כלום

מוסך מורשה פז'ו סיטוראן שעבדתי בו שנה שעברה - שאלו אותי מדוע אני חושב שפמפום הורס.

גם מוסך רכב דוד אמרו לי שמחליפים באמצעות פמפום

 

ללא מילים...


×
×
  • תוכן חדש...