Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[סיאט לאון 20VT שנת 2002]

 

שלום לכולם.

 

בעת נסיעתי הביתה נאלצתי לבלום בלימת חירום (הכל עבר בשלום...)

כשהגעתי הביתה, ראיתי קפיץ גדול על השטיח בצד הנהג :shock:

למזלי - דוושות הברקס, גז וקלאץ' עדיין מתפקדות כראוי.

 

1. יש למישהו מושג מה מקורו\תפקידו של הקפיץ הזה? (מצורפת תמונה)

2. האם פשוט להחזיר את הקפיץ למקומו, או שיש צורך במוסך?

 

תודה,

ליאור.

IMAG0074.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

זה קפיץ של המושב, רוב הסיכויים שהתושבת שלו כבר לא קיימת.

לא מעט לאונים/גולפים דור 4 איבדו את הקפיץ הזה בשלב מסויים, לדעתי הוא קשור לכיוונון המושב לגובה או קשיחות הכסא.לא זוכר בדיוק.

אם אני זוכר נכון הוא נועד כדי להקל על כיוונון המושב בזמן שאתה יושב עליו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • ספונסר פורום
פורסם

הקפיץ הזה אכן הוא חלק מהמושב ,הוא נפל ללא קשר לבלימה

כי האוזן שלו במסגרת הפח של המושב נשברה .

הכיסא יכול להסתדר טוב מאד בלעדיו ,אתה לא תרגיש בחסרונו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אין כמו להעלות זכרונות מתקופת הקליאו... :D

 

סתם סתם

 

 

ואלאק אתה .... :?

 

לשמחתי את ה- 172 לדורותיהם החזקתי כמכוניות חדשות כך שלמרות שימוש אינטנסיבי לא קיבלתי בראש.

 

מה שקשה לומר על המעבר ל- VW שסה"כ נראה בסדר חוץ מעוקב השמן שחונה בסמיכות לרכב :roll: שלא סובל אפילו מחצית מהעומס שסבלו כל אחד מהרנו.

 

ביננו, הכל עיניין של ציפיות, ברנו אתה לא מצפה כך שקל יותר לקבל עונש, ב- VW יש ציפיה ולכן המכה כואבת יותר.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

זה היה בחיוך כמו הודעתך על הקפיצים באגזוז , מה אתה מגיב לי רציני עכשיו :D

 

בקשר לצריכת שמן : אני חייב לציין שהרכב הנוכחי זה ה VW הראשון שהיה לי שצורך שמן בין טיפול לטיפול, זו תופעה מוכרת במנועי הזרקה ישירה. מצד שני לא צריך להגזים , צריך לבדוק פעם פעמיים בין טיפול לטיפול.

 

מה הצריכה אצלך בסקודה ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

1 ליטר ל- 5000 ק"מ שכנראה מכאן לא ישתפר :-(

 

כפי שאתה רואה אני לא יכול להסתפק בבדיקה בין הטיפולים...... אני מרענן קרוב ל- 75% מהשמן בין טיפולים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...