Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות לזה גם השלכות רעות.

כרגע קומפיוטסט יפחדו כ"כ מתביעות דומות שהם יתחילו להגזים עם כל בעיה הכי קטנה שיש. כל אוטו ייחשב כשחוט ושבור, העיקר שלא יתבעו אותם שוב.

 

 

אבל באמת הגיע הזמן שמכוני הבדיקה האלה ירשמו משהו כמו שצריך והבדיקה תיהיה בדיקה אמיתית. לבנתיים בכל רכב שנכנס אליהם לבדיקה יירשם תמיד "לבדוק החלפת רצועת תזמון", לא משנה כמה ק"מ הוא או איזה שנה.

 

כל הכבוד לבני הזוג שהיה להם את הכוח ללכת לבית המשפט לתביעות קטנות על זה, אולי ככה הם ילמדו.

Back to the original - NC again.

פורסם

אני מאוד מרוצה מההפסד של קומפיוטסט.

 

לצערי הרב שוק בדיקות הרכב בארץ הפך מטופש להחריד. חלק ממכוני הבדיקה מחפשים רק לרשום לא תקין ולפטור את עצמם בכל סעיף אפשרי. בבדיקת רכב שביצעתי לפני כמה זמן הופיעו:

 

סעיף מנוע - לבדוק מועד החלפת טיימינג, למרות שהרכב היה עם ק"מ נמוך מכדי שיצטרך טיפול כזה.

סעיף מערכות חשמל - יש לבדוק את תאריך המצבר - למרות שהיה רשום בברור תאריך מצבר, של 10 חודשים קודם

סעיף מערכת בלימה וכו - לא פורקו גלגלים לבדיקה.

 

קיצור בכל סעיף אפשרי הם רוצים לתת הערהכ שתפטור אותם.

 

אם בדיקות כאלו לא ניתן לדעת מה נכון בכלל.

 

כל הכבוד לזוטג שהתעקש והרוויח, כל הכבוד לשופטת!

פורסם

בימינו ללכת למכון בדיקה זה פשוט לשלם 500 שח ולבזבז זמן על טופס עמוס בכסתחים ואולי יגידו לנו אם יש פגיעה בשילדה.

 

עדיף לימצא אדם מבין עניין לשלם לו על חו'ד אמיתית בעלפה ולשלם לו תגמול הרבה פחות מזה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בגלל זה עדיף מכון בלי מוסך.

כאילו מכון, שהוא רק בודק רכבים ואין לו מוסך.

כי ברגע שיש מכון כזה, הוא יתחיל להביא מלא דברים והעיקר שתתקן אצלו!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

כיום יש אפשרות להזמין בדיקה עד הבית ע"י ניידת שמגיעה עם המיכון הנדרש ומבצעת הבדיקה אצלך.

חבר שנעזר בשירות זה והזמין שתי בדיקות לשני רכבים, קיבל בנוסף לחוו"ד כתובה גם המלצה בע"פ - לא לקנות.

רק ברכב השלישי הבודק אמר שהליקויים הקיימים הם סבירים ואפשר להגדיר את הרכב כראוי למו"מ בין קונה למוכר.

 

מנסיוני עם בדיקות במכונים - הם נזהרים מלהגדיר את מצב הרכב בהגדרות שהאדם הפשוט והסביר יצפה לשמוע.

 

כשאני בצעתי בדיקה לרכב במכון, אחרי שלא הבנתי כלום ממה שהסביר הבודק, פשוט חציתי את הכביש עם טופס הבדיקה, נכנסתי למוסך המרכזי השוכן ממול, וביקשתי מהבוחן הראשי שם לחוות את דעתו על טופס ההבדיקה.

היות ובטופס נרשמה גם איזו נזילה, הוא הרים את הרכב על ליפט, בחן היטב את הנזילה, ראה שהיא לא מהותית העיף מבט כללי ואמר כך: עם הנזילה תסע עד שתתקע, זה יכול להיות 1000 ק"מ או 50,000 ק"מ, אבל על זה אין ביטחון לכלום, הרוב נוסעים ונוסעים ונוסעים ובסוף מתקנים בגלל משהו אחר שקורה. אין טעם לפתוח ולתקן כל עוד נוסעים.

לגבי יתר הנתונים בבדיקה הוא אמר לי בפשטות- אם אתה לא קונה את הרכב, אני קונה את הרכב, הרכב טוב.

 

(חשוב לציין - זה מוסך שאני מטפל בו שנים רבות מאוד, ולמרות שהוא יקר, יש לי רק מילים טובות לומר עליהם).

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

גם חו"ד שליליות לא חסרות על שירות "המומחה" ומקצועיותו לכאורה, מנסיונם של אחרים, ביניהם חבר שלי - הבדיקה לא מקצועית בצורה ששווה את כספה.

גם חלק ממכוני הבדיקה נהיו קרקס אחד גדול, אתה מקבל דף שמלא בתבנית של שטויות שדוחפים לכל רכב שנכנס אליהם.

אמנם, קיימים גם מכוני בדיקה אמינים - שבהם הבוחן יושב איתך ומסביר לך בדיוק מה באמת לא בסדר ומה סתם נמצא שם כדי לכסות אותם מבחינה משפטית במידה ואתה לא יודע לבצע את הסינון הזה לבד.

הכי טוב, במידה ואתה לא מכיר מכון בדיקה אמין באיזור מגוריך \ באיזור שבו אתה קונה את הרכב - לקחת אותו לפחח שיבדוק את השלדה והיסטוריית תאונות ולאחר מכן למוסך שאתה סומך עליו ע"מ שיריצו בדיקה ויתנו לך חו"ד בנוגע למכלולים המכניים של הרכב.

קצת יותר סחבת, אבל כך אתה בטוח שקיבלת אינפורמציה אמיתית ומדוייקת ולא טופס שמלא בשטויות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
כרגע קומפיוטסט יפחדו כ"כ מתביעות דומות שהם יתחילו להגזים עם כל בעיה הכי קטנה שיש. כל אוטו ייחשב כשחוט ושבור, העיקר שלא יתבעו אותם שוב.

 

תביא בחשבון שהתנהגות כזו תפגע ב"יחסים הטובים" שיש בין סוחרי הרכב למכוני הבדיקה ששוכנים באותו האיזור...

פורסם

הדבר הכי מעצבן בכל העניין הזה הוא שכולנו (ואני מכניס לעניין גם את עצמי) יודעים שאין תוכן אמיתי בבדיקות האלו ושהכל כסת"ח אחד גדול אבל כולנו ממשיכים ללכת לבדיקות האלו, להסתמך עלייהן ולנסות להוריד מחירים כשאנחנו מסתמכים על תוצאותיהן!

משהו פה דפוק בכל העניין, אבל למי יש את האומץ לעשות משהו אחר (פחח טוב למשל יהיה יותר מקצועי מהמכונים האלו לגבי פגיעות שילדה) בקניה של רכב בעלות גבוהה מ-20K?

 

צריך לעשות מרד צרכנים, אבל כמובן שלא נעשה...:|

 

לסלי המתוסכל:wink:

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
אבל למי יש את האומץ לעשות משהו אחר

 

את שני הרכבים האחרונים שרכשתי ( שלי לפני חצי שנה ושל אשתי מלפני ארבע שנים ) הרכישה בוצעה ללא בדיקה במכון זה או אחר .

אם זה היה אומץ טפשות או מזל , ימים יגידו , ובעצם הם כבר אמרו דברם - אני ככל הנראה אמשיך לא להזדקק ל 'שירותיהם' של המכונים .

פורסם

זה מכעיס ומתסכל מאוד, מצד אחד אתה רוצה להיות בראש שקט לפני הקניה, ומצד שני אתה יודע שזה כסת"ח, ואת רוב הליקויים הבדיקה משאירה ב"ערפל".

במיוחד שאתה רוצה לקנות רכב וגם כך אתה לא סומך על אף אחד, ואתה מחפש מכון נייטרלי, משלם כסף ולבסוף נשאר במצב גרוע יותר מלפני הבדיקה : פחות 500 ש"ח בכיס ויותר כאב ראש.

אז למה?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
הכתבה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3456982,00.html

 

ובאמת, כמו שאמרה השופטת, אם שולחים אותך למוסך בסיום הבדיקה, אז מה הטעם בקיומו של המכון?

 

טעמו של המכון פשוט. החוק אוסר לבצע בדיקת קניה על ידי מי שלא הוסמך לכך. הוסמכו מכוני רישוי ועד כמה מכוני בדיקה בודדים. מדוע מוסכים אינם מוסמכים לבצע בדיקת קניה ? גם אני שאלתי ונותרתי ללא תשובה. החוק מעוות כאן, ואולי דברי כבוד השופטת יזיזו משהו בנושא כאוב זה.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...