Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סנו די, סנו מט, מקלות אכילה סיניים, מגבות נייר, בקבוק מים תלוי על הסורג החלון, כפכף טס ברחבי החדר.

איך מונעים כניסה של היתושים לחדר? סגירת חלון לא אופציה, אני אוהב אוויר טרי.

 

הקיץ בפתח חברים :roll:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יתוש מזמזם ליד האוזן לילה שלם ולא נותן לישון, מגיע השלב שבו אתה אומר רבאק תמצוץ תמצוץ כבר (את הדם שלי ותעוף מכאן)- ולכן, הפתרון הוא אטמי אוזניים- הייתוש ימצוץ לך כמה דם שהוא רוצה, ואתה תוכל ללכת לישון בשלווה.

 

אין מה לעשות מעבר לכך.

פורסם

היה לי כזה בליסינג, גם הוא לא נתן מענה מוחלט. אגב לא הבנתי איפה המקום הנכון לתלותו.

אני כבר חומד על מטקה חשמלית ואקדח צעצוע עם כדורי פלסטיק לטווחים רחוקים :roll:

 

או שאמית אחד מהם ואשים את גופתו תלויה באדן החלון, ללא רגליים או כנפיים למען יראו וייראו.

 

 

:roll:

פורסם

בתכלס או קרפדה תועיל לך או קטלן אורגינל של חברת מוסקיטו האיטלקית.

לא זול אבל עושה את העבודה נהדר.

לא כמו הזבל הסיני עם מנורת 8 וואט.

לזה יש מנורת 20 וואט אימתנית ולא עושה הרבה רעש או ריח של עוף שרוף אחרי שהוא מטגן את הפשפש

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

+1 על המאוורר, אני גר בממ"ד אז מזגן הוא קצת בעייתי אצלי. ומאוורר על עוצמה 2 פתר לי את בעיית היתושים בחדר בלי להתכוון אפילו, הם אמנם בחדר אבל לא מצליחים להתקרב אליך כדי להציק.


×
×
  • תוכן חדש...