Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אני יכול לעשות הונדה חזקה ( אטמוספרית בלבד. )

 

כרגע ההונדה שלי היא ויטק עם מנוע ZC + מחשב + צמה ויטק.

 

הבנתי שיש כמה וכמה שילובים שנותנים המון סוסים מתחת למכסה.

 

אז תודה מראש לכל העוזרים.

 

מאור.

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם

שלום.

 

אפשר המון דברים ולא יקרים, כמו למשל!

בוכנות מחוזקות ומוגבהות יעלה את יחס הדחיסה פלאים ,

סט טלטלי טיטניום מחוזקים.

מיסבים ראשי וטלטל מחוזקים.

קמשפט חם

כול הפולים של המנוע החלפה לפולים אלומניום

גלגל תנופה מאלומניום + מצמד קרמי מחוזק

גשר מזרקים משופר + מזרקים מוגדלים

מערכת הצתה MSD

מערכת פליטה מאווררת

ציפ למחשב

כול זה ממש זול הכול במיבצע +- 35000 ש"ח

ויש עוד הרבה דברים רק תיבחר

 

 

בברכה ובהצלחה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • ספונסר פורום
פורסם

בסכום סביר אפשר להוציא עוד אי אלו סוסים מצנרת פליטה מלאה, והחלפת הסעפת יניקה לזו של d16y8,אל תתפתה להעלות יחס דחיסה ע"י החלפת ראש (mini me) לזה של הd16y8 מניסיון יחס הדחיסה יהיה גבוה מידי והמנוע יצלצל תמיד.

במידה ואתה בוחר קמשפט חם בחר אחד שהמעלות וצורת הכיפה בחלק שלפני פתיחת הvtec יהיה קרוב או זהה למקורי כדי למנוע זיופים בסרק ונפילת מומנט בסל"ד נמוך בינוני.

פילטר אוויר in box יתן את המענה הטוב ביותר,מסנן אוויר פתוח בהונדה ימוקם ממש לפני הרדיאטור וינק אוויר חם,מערכת יניקת האוויר מצויינת בתצורה הנוכחית.

 

כמובן שניטרו יתן את היחס כוח סוס לשקל הגבוה ביותר שאפשר.

אורן

פורסם

חפש בגוגל תחת השם HONDA SPOON.

חוץ מזה אם אני לא טועה, אז מוטי פירסם פעם שההונדות מגיבות טוב לשיפורים קטנים כמו מערכת פליטה,פילטר פתוח וצ'יפ.

אני הייתי הולך בתור התחלה על

(לפי סדר הגיוני)

צמיגים טובים

הקשחה של הרכב

קיט יניקת אוויר קר +פילטר פתוח

צנרת פליטה רחבה יותר קומפלט (לא רק דוד אחורי)

צ'יפ

שיפור מערכת בלמים (רפידות, בלמי דיסק מאחורה אם אין)

פורסם

או פשוט למכור ולקנות VAG עם מנוע 1.8T עם 150-180 כ"ס במקור.

 

תרצה עוד 30 כ"ס ? - צ'יפ בגרוש וחצי.

תרצה עוד 50 כ"ס ? - אינטרקולר בדולר וחצי.

תרצה עד 350 כ"ס, גם אפשר ...

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
או פשוט למכור ולקנות VAG עם מנוע 1.8T עם 150-180 כ"ס במקור.

 

תרצה עוד 30 כ"ס ? - צ'יפ בגרוש וחצי.

תרצה עוד 50 כ"ס ? - אינטרקולר בדולר וחצי.

תרצה עד 350 כ"ס, גם אפשר ...

הבן אדם נסע על :

טיפו בסיבובת ה450 כוח וקורדו באזור של ה300 כוח.

אז אתה חושב שאיביזה תעשה לו את זה :?

בקשר למנוע D של הונדה עם הוא לא גודש אין מה לחפש בו הרבה.

או לגדוש או ללכת ליכון סדרה b,h,k אחלה מנועים

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
הבן אדם נסע על :

טיפו בסיבובת ה450 כוח וקורדו באזור של ה300 כוח.

אז אתה חושב שאיביזה תעשה לו את זה :?

בקשר למנוע D של הונדה עם הוא לא גודש אין מה לחפש בו הרבה.

או לגדוש או ללכת ליכון סדרה b,h,k אחלה מנועים

מיכאל.

מיכאל צדק בכל מילה..

אם לא הבנתם אני עם טורבו גמרתי לפחות לעכשיו בתקופת הצבא.

 

אטמוספרי = אמינות.

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם
מיכאל צדק בכל מילה..

אם לא הבנתם אני עם טורבו גמרתי לפחות לעכשיו בתקופת הצבא.

 

אטמוספרי = אמינות.

 

אל תשחק בקקי אתה בטח יודע את זה.

תחליף למנוע של B או H השקעה חד פעמית יקרה.

אבל תיסע חזק מאמין

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...