Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי ששלפתי את הידית והשק עור ראיתי שיש חלק פלסטיק לבן שעליו מתלבשת הידית המקורית.

את הידית החדשה צריך להרכיב על המוט עצמו והפלסטיק מפריע.

 

הבעיה שאני פשוט לא מצליח להוציא אותו!

ניסיתי למשוך עם פלייר, עם פטיש הכל צורה אפשרית אבל הוא לא זז מילימטר.

 

יש הצעות? למישהו יש ניסיון עם הפלסטיק הזה?

 

תודה.

IMG_038612.jpg

פורסם
אחרי ששלפתי את הידית והשק עור ראיתי שיש חלק פלסטיק לבן שעליו מתלבשת הידית המקורית.

את הידית החדשה צריך להרכיב על המוט עצמו והפלסטיק מפריע.

 

הבעיה שאני פשוט לא מצליח להוציא אותו!

ניסיתי למשוך עם פלייר, עם פטיש הכל צורה אפשרית אבל הוא לא זז מילימטר.

 

יש הצעות? למישהו יש ניסיון עם הפלסטיק הזה?

 

תודה.

 

אחי אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל באמת במצבים כאלה צריך להיות קצת ערבי..

בין עם זה פלייר או חוט להט כלשהו.. פלסטיק נמס... לא צריכה להיות בעיה להוריד אותו.

...you can hear me coming

 

למכירה HU JVC kd-s6060 במצב מעולה במחיר קטן.

פורסם

ברור שאפשר להוריד את זה בדרכים לא קונבנציונאליות.

אבל אני לא רוצה להרוס את זה, כדי שתיהיה לי אפשרות להחזיר את המקורי.

 

אין כאן בעלי 206 שהחליפו ידית והצליחו להוריד את הפלסטיק בלי להרוס אותו?

×
×
  • תוכן חדש...