Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחירים של כל הרכבים המשומשים יורדים במחירון מידי חודש.

מספר האחוזים משתנה מרכב לרכב.

בינואר השנה, עם הפחתת מס הקניה על מכוניות חדשות, כנראה תהיה ירידה משמעותית יותר מבד"כ, שתשפיע ישירות על מכוניות משומשות בנות שנה שנתיים, ולאט לאט תשפיע בצורה זניחה על מחירהן של מכוניות משומשות ותיקות יותר.

אם אתה מתכוון לרכוש יגואר 2005, או S-CLASS 2006, כדאי להמתין. שם ההפרש משמעותי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני מעוניין לקנות אימפרזה שנת 94-95 האם כדאי לחכות לינואר או שלא יהיה הבדל ממש במחיר?

המחירון שלה זה 27300 כמה בערך יהיה בינואר?

מחפש קומפוננט עד 300 שקל

פורסם

ההשפעה תהיה זניחה. לא שונה משמעותית מהירידה בחודשים האחרונים.

אין טעם לנחש מה יהיה מחיר המחירון, בדיוק כמו שאין טעם לנחש אם המוכר יסכים להוריד 500 ש"ח כי הצמיגים שחוקים, או כי יש דפיקה בדלת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כדאי למצא אחת כזו במצב טוב ולקנות

ההפרש אם ייה לא יבוא לידי ביטוי ברמות המחיר שאתה מדבר עליהם.

הכסף הגדול יהיה על אחזקה שוטפת.

מצאת אוטו טוב? שלם וקח! זו דעתי

יובל

פורסם

מצטרף פה לשאלה בקשר למחירים!

אם אכן ירדו מתי יופיעו השינויים? בגיליון של ינואר ה-1/01/07 של יצחק לוי או שהשינויים יתרחשו במהלך ינואר ויופיעו בגיליון של פברואר- 1/02/07 ?

מקווה שהייתי ברור!

שיהיה לכולנו שבוע טוב ונחת בכבישים, חג חנוכה שמח!

בברכה,

עידן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

ינואר זה עוד שבועיים שלי אישית נראה כשמדובר בסוג כזה של קנייה כמו לא עוד הרבה זמן לחכות ולראות לבד אם זה כל כך חשוב לך. אבל מה אני מבינה.

פולו 75 כ"ס החדשה 2001 אוטו' 8)

אוסטין מטרו 1.3 מודל 89' וממשיכה לנוע (קדימה, אחורה, לצדדים ומעלה-מטה) נמכרה לרש"פ

×
×
  • תוכן חדש...